ZO cool!quote:
quote:
Het mooiste Timoteij-meisje?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Erik Linder deed vorig jaar mee aan Melodifestivalen, net als Timoteij, en heeft nu voor zijn nieuwe video het mooiste Timoteij-meisje kunnen strikken om zijn vriendin te spelen.![]()
![]()
1 mei komt de nieuwe Timoteij-single uit, "Het" (NL: Heet)! Veelbelovende titel...
Beetje erg donker, niet?quote:
Ja, die is ook heel mooi... maar Cecilia's uitstraling vind ik meer lief/schattig, Elina meer sexy.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het mooiste Timoteij-meisje?Cecilia Kallin is een stuk mooier
Censoredquote:
Vrolijk, leuk, sympathiek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat hier goed aan is? De tekst is achterlijk simpel, net als de de melodie die ook niet overstroomt van originaliteit en de zanger kan niet zingen...
Meer geweld, en nee Grazz, hij wordt niet gegangbanged.quote:
Phew, thanks Maarten-Pieter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Meer geweld, en nee Grazz, hij wordt niet gegangbanged.
Het is alleen veel meer geweld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Phew, thanks Maarten-Pieter.![]()
Ik durf de ongecensureerde versie nu ook wel te bekijken dan
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het helemaal geen leuke clip eigenlijk
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef grazz het volgende:
[..]
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.
Dancemovesquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef grazz het volgende:
[..]
DancemovesKon ik maar zo goed dansen
![]()
Ik kijk liever naar de live performance, zit gewoon veel meer power in.
lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...
Natuurtalent heb ik nou ook weer niet en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef grazz het volgende:
[..]
lolNatuurtalent misschien? Of neem een goede choreograaf
Marc Forno ofzoiets?
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook geen natuurtalent en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.
Als die derde Jee gaat dansen wordt het echt een afgang. En met Jan Dulles moet ik het ook nog zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtEric heeft dat ook.
Gelukkig gaan de 3js niet dansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |