Op de hoogstraat, vanaf v&d richting markt lopen, dan na een paar meter aan je linkerhand, ongeveer naast de tuinen. De winkel is klein, dus die zie je miss niet meteen naast het enorme tuinen-pand, maar je ruikt het welquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef altootje86 het volgende:
nou heb ik eens een vraagje, in de OP staat dat o.a. in rotterdam ook een filiaal zit. in de wiki staat die er niet tussen en volgens de site van lush zijn er zelf maar 3 filialen in NL (1 in haarlem en 2 in A'dam). hoe zit dat nou?
ben namelijk heel benieuwd naar de lush producten! Maarrrr... voordat ik begin wil ik in de allereerste plaats zelf aan heel veel dingetjes snuffelen, zodat ik ze evt later ook nog via internet kan bestellen... en om miskopen te voorkomen natuurlijk(hoewel, swappen/ doorverkopen kan bijna altijd wel denk ik , gezien de populariteit hier
)
en aangezien ik een shoptripje ga plannen met mijn zusje (wss dus in r'dam) zou dat natuurlijk een uitgelezen kans zijn
Met snoezepoes toevallig?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef automatic_ het volgende:
De onderhandeling is bijna klaar mensen
En wie heeft er een hele fles?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef Nune het volgende:
Daag![]()
Twilight is lekker onder de douche, nu baal ik dat ik maar 100g heb.
Ik heb nog 100 gram!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb me zojuist gedoucht met mijn op één na laatste portie happy hippyook zo'n bummer
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is de deal gelukt? Hoeveel cc heb je bemachtigd?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzo
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzo
Je proefje heb ik net gepost! Hopelijk overleeft ie t postavontuurquote:
Die heb ik niet..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef Nune het volgende:
VraagjeIk zoek proefjes van verse maskers:
- Ayesha
- BB Seaweed
- Brazened Honey
- Oatfix
Wieeeee heeft er een klein beetje over?
Waar ruikt Dirty naar? Heel kauwgomachtig of toch anders?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan wel wat oatfix sturen.
En.... ik heb dirty geroken en gezien. De sg
ik ga een grotere fles bestellen
en ik heb sea vegetable gekocht en en een paar proefjes. Ze kennen me te goed bij lush den haag, Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |