quote:Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Lush Maastricht is tof, was mijn eerste kennismaking met Lush![]()
Ik ben niet lid op t Lush-forum, hoor ik er nu nog wel bij?
Dan pies ik in mijn broek van het lachen vrees ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen gewoon een vlop binnen
ik heb zelf al een forum, daar heb ik mn handen vol aan, dus nee, sorry, ik blijf wel een buitenbeentjequote:
Jaaa!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef Nune het volgende:
Ik maak dan een fotoverslag voor een nieuw show hier je vloppen topic.
Volgens mij ook, er mogen wel meer Lush gebruikende mannen uit de kast komen van me.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zelf al een forum, daar heb ik mn handen vol aan, dus nee, sorry, ik blijf wel een buitenbeentje(blijf ik toch wel, volgens mij ben ik de enige piemel in dit topic
)
ik ben wel hetero hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij ook, er mogen wel meer Lush gebruikende mannen uit de kast komen van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awhquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik happy hippy heb geroken, gevoeld, ervaren, wil ik eigenlijk niets anders meersoms moet ik noodgedwongen met wat anders douchen, voelt gewoon vies
dan ben ik meer een sad hippie
Heb je I love juicy voor je haar al geprobeerd? Das ook citrusachtig!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik happy hippy heb geroken, gevoeld, ervaren, wil ik eigenlijk niets anders meersoms moet ik noodgedwongen met wat anders douchen, voelt gewoon vies
dan ben ik meer een sad hippie
nopequote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je I love juicy voor je haar al geprobeerd? Das ook citrusachtig!
Ik had dat met Aqua Mirabilis, ik dacht écht dat die lekker zou zijn maar nee dank je feestelijk. Het moet wel heel erg met me gesteld zijn wil ik die nog eens gebruikenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had gedacht dat ik I love juicy geweldig zou vinden, maar ik vond het zoooo vies
Heerlijke brinta/pindakaas luchtquote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had dat met Aqua Mirabilis, ik dacht écht dat die lekker zou zijn maar nee dank je feestelijk. Het moet wel heel erg met me gesteld zijn wil ik die nog eens gebruiken
Jaaa die is zo fijnquote:
Ik vind zo ongeveer alle cleansers van lush maar niks. Heb alles geprobeerd, krijg overal óf puistjes, óf uitslag óf een droge huid van. Enige wat een beetje lijkt te werken is 9to5.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua Marina echt niets trouwens
Mijn vriend doet ook aan lush. Hij vindt zelfs creamy candylekker ruiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef friekin_ het volgende:
Vriendlief vind lush ook fijn.Vooral samen in bad
Gelukkig!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
Heb gisteren bewust niks laten weten (even wat geduld opbrengen) en vannacht had ze een pm terug gestuurd
Komt dus in orde ! Ze heeft het met pakketpost opgestuurd maar kan het T&T blaadje niet meer vinden.
Ik heb 2 briefjes van de tnt in de bus gehad (ik verwacht er dus eigenlijk 3); maar ik kijk straks of het er toch toevallig tussen zit.
Zo niet, dan stort ze het geld terug
Oki, geef je ff een gil als ie op de post is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:25 schreef automatic_ het volgende:
Maar natuurlijk! Ik ga die van jou ook in orde maken
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Ja, hij gaat straks op de post, dus dan heb je hem waarschijnlijk morgen
Gelukkig maar!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.
Mijn akkefietje op lushforum lijkt ook opgelost trouwens.
Hier!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef miss--moana het volgende:
waar zijn jullie??![]()
ik hoop dat mijn pakketje vandaag komt
Dat is vrijdag...denk dat het dan eerder morgen wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef miss--moana het volgende:
11-03 is het verzonden.
Ik heb wel in mijn mail een order ID staan kan je daar wat mee?
Oewww ga je Big nu proberen??
morgen is opzich geen probleem maar het kan zijn dat er niemand thuis is een paar uurtjes. Zal je net zien dat ze dan komenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is vrijdag...denk dat het dan eerder morgen wordt.
Ik heb big al in Mn haar gesmeerd. Meteen testen hé. Zo es ff kijken als t goed droog is
En het ruikt zo lekker!
Graag gedaan! Kun je er extra lang van genieten hehe.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier!
Oeh ja, dat zou tof zijn! Wanneer had je ook alweer besteld en wanneer had lush hem verzonden? Heb je de code nog opgevraagd? Dan kan je track en tracen. Had je de dure of de iets minder dure verzendmethode?
Ik had net een heeeeeele grote proef big in de bus liggen. Echt huge. Dank je wel peach
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Graag gedaan! Kun je er extra lang van genieten hehe.
Ik merk er niks bijzonders aan. Heb niet ineens vol haar ofzo. Misschien volgende keer wat meer gebruiken. Was nu beetje zuinig denk ik...quote:
Ooo kijk, dat is mooi!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.
Mijn akkefietje op lushforum lijkt ook opgelost trouwens.
Zij is nog aan het nadenken/wegen ofzo. Weet ik het. Haha.quote:
Dat hoor ik vaker. Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef miss--moana het volgende:
Ik had ook niet veel ervan gebruikt hoor. Zelf merkte ik het vooral de volgende dag, het was heel vol en luchtig. De tweede dag zat het fijner vond ik.
Gisteren heb ik het gewassen met een beetje Big en een beetje CW, dat is wel een fijne combi vind ik!
Pff lastig!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij is nog aan het nadenken/wegen ofzo. Weet ik het. Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |