Dank jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Boedapest heeft er twee & Bratislava niet (er zitten er geen in Slowakije).
Boedapest V.ker. St. Stephen's boulevard. 1.
T: (+36 1) 472 0530
Ma-wo: 10:00 tot 19:00
Do-vr: 10:00 tot 20:00
Za: 10.00-18.00
Boedapest. Kristóf hoofdstuk 3 (Váci utca)
T: (+36 70) 610 8679
Ma-vr: 10.00-20.00
Za: 10.00-18.00
Zon: van 11:00 tot 18:00
Ik ben benieuwd wat het daar kost!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank jeDaar maar ff verse Happy Hippy halen
![]()
Dat niet per se, ik vind The Godmother en The Comforter wél heel lekker. En die zijn toch ook wel heel zoet te noemenquote:
En wat vind je van Rockstar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat niet per se, ik vind The Godmother en The Comforter wél heel lekker. En die zijn toch ook wel heel zoet te noemen
Waarom bestel je niet in Engeland?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Haha, ik ga voor jullie kijkenEn een voorraadje inslaan, baal er van dat er in Leeuwarden of Groningen niet een Lush is
Ik heb en hoef geen creditcardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet in Engeland?
Ooo oke, ik snap het!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb en hoef geen creditcardBudapest kom ik toch, dus ff naar de Lush is dan gemakkelijk gedaan
4390 forint oftewel omgerekend 14,60 voor 500gr! Cheap!!! ja ik beb niks te doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Nune het volgende:
Happy Hippy![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs daar!
Hebben ze daar geen Creamy Candy?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
4390 forint oftewel omgerekend 14,60 voor 500gr! Cheap!!! ja ik beb niks te doen
hahahha daar dacht ik ook gelijk aan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Creamy Candy?
Neeh hebben ze niet volgens mij, kan het iig niet vinden! Maar m'n Hongaars is dan ook niet echt up-to-date.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Creamy Candy?
O M Gquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef -Peach het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/LUS(...)&hash=item230ef65719![]()
Loller!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Nune het volgende:
In Frankrijk heet Lemony Flutter 'Vaardige Vingers'.
wtf, das minder dan de helft als in NL?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
4390 forint oftewel omgerekend 14,60 voor 500gr! Cheap!!! ja ik beb niks te doen
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf, das minder dan de helft als in NL?Ik ga echt een voorraadje inslaan
![]()
Zit er in Györ ook een Lush toevallig?
Hier zijn ze: http://www.lush.hu/html_page/kapcsolatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook in Hongarije, tussen Wenen en Budapest in ongeveer
damn 4 zelfs in Budapest dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier zijn ze: http://www.lush.hu/html_page/kapcsolat
In de buurt van Boedapest?quote:
Ga jij dan een mooi mailtje opstellen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef -Peach het volgende:
Hoe zijn de verzendkosten? Offehh, kent toevallig iemand een vrachtwagenchauffeur die vaak naar Hongarije moet?
Ja das dan wel weer minder hihihi. Google translate is vast niet voldoende, dan wil ik niet weten wat je thuiskrijgtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga jij dan een mooi mailtje opstellen?Hahaha
Een vriend van me is EN vrachtwagenchauffeur EN heeft een Hongaarse vriendin.. En alsnog moet ik zelf mn Lush ophalenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef -Peach het volgende:
Hoe zijn de verzendkosten? Offehh, kent toevallig iemand een vrachtwagenchauffeur die vaak naar Hongarije moet?
Waarom haalt hij dat niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriend van me is EN vrachtwagenchauffeur EN heeft een Hongaarse vriendin.. En alsnog moet ik zelf mn Lush ophalen
Jongens, wij gaan die vetste wagen volstouwen met Lush!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je mee, de bijrijdersstoel is nog niet bezet
Shiiiittt en dan moet je nog zelf daar heen???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriend van me is EN vrachtwagenchauffeur EN heeft een Hongaarse vriendin.. En alsnog moet ik zelf mn Lush ophalen
Graag! Wanneer kom je me ophalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je mee, de bijrijdersstoel is nog niet bezet
zijn dinnetje woont meer richting Oekraïne, en daar gaat ie met t vliegtuig naar toequote:
ja verschrikkelijk hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Shiiiittt en dan moet je nog zelf daar heen???
afhankelijk van waar je woont tussen 4:00 en 6:00 's ochtends op 10 april.quote:
Heul heul heul heul kei ernstig verschikkelijk!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn dinnetje woont meer richting Oekraïne, en daar gaat ie met t vliegtuig naar toe
[..]
ja verschrikkelijk he
zulks een ramp, 3 weken door het oostblok sjouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heul heul heul heul kei ernstig verschikkelijk!!!
Vlakbij Arnhem, ligt dat nog op de route? Dan ga ik maandag alvast vrij vragen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
afhankelijk van waar je woont tussen 4:00 en 6:00 's ochtends op 10 april.Wel meebetalen aan de bezine he?
rond 30 april zet ik je weer thuis af
Menig man zou daar jaloers op zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef -Peach het volgende:
En binnen 5 minuten heeft Alexxxxx een Lush harem gefixxxxt
Vergelijkend warenonderzoek!quote:
Ik ben nooit zo gezellig hoor in de auto.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Menig man zou daar jaloers op zijn
Oh? Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gezellig hoor in de auto.
Ik wilde net een rondje gaan rijden met je!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Omdat ik liever naar buiten kijk dan me sociaal gedraag.
Verzamelpunt 10 april is bij Arnhem, dus dat komt goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Vlakbij Arnhem, ligt dat nog op de route? Dan ga ik maandag alvast vrij vragen.
ff aan Joysa vragen of jullie eng zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef -Peach het volgende:
En binnen 5 minuten heeft Alexxxxx een Lush harem gefixxxxt
dat word ff een maandje doorbijtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Nune het volgende:
Nog maar 5 gram ofzo dus dan moet je wel heel zuinig wezen.
Juist!quote:
Er bestaat ook zoiets als de TNTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woonplaats (West-)Brabant!dan is Budapest bijna nog dichter bij....
Denk dat dat voor mannen juist wel fijn is, ipv eindeloos getetter van Arnhem tot aan Budapestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Omdat ik liever naar buiten kijk dan me sociaal gedraag.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef -Peach het volgende:
[..]
Denk dat dat voor mannen juist wel fijn is, ipv eindeloos getetter van Arnhem tot aan Budapest
Dan kan je niet zoveel meenemen....quote:
Ik heb toch een buddy jonge!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je niet zoveel meenemen....
Ooooh nou dan kan het wel hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kun je wel rijden? in Oeroeboeroestan koop je een agent gewoon om als je betrapt word
En dit jaar dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef -Peach het volgende:
Hebben ze ook goedkopen whisky in Hongarije?Dan weet ik wel wat de vakantiebestemming wordt volgend jaar
Alles is goedkoop in Hongarijequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef -Peach het volgende:
Hebben ze ook goedkopen whisky in Hongarije?Dan weet ik wel wat de vakantiebestemming wordt volgend jaar
Ik maak niks meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat heb je al lang niks gezegd op Twitter, Nune!
Ja dan kan ik wel weer gaan twitteren jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog meer reden ff naar Hongarije te gaan... word complete idiotie
staat ook nog op mn todolistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Nune het volgende:
Mag ik ook met trots verkondigen dat ik Danzig ga zien!
The roadtrip of a Lushie: the quest for the cheapest Lush!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja dan kan ik wel weer gaan twitteren ja
Neeeee niet in Polen maar de band.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat ook nog op mn todolisthelaas wat uit de route voor mn ons reisje in april...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
The roadtrip of a Lushie: the quest for the cheapest Lush!
You is a metal fan? I LIKE!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Neeeee niet in Polen maar de band.
[..]
het reisschema:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
The roadtrip of a Lushie: the quest for the cheapest Lush!
Nope hihi. Ken ze niet zo heel goedquote:
Of was het je plan me in Hongarije te laten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het reisschema:
Koarnjum - Arnhem - Wenen (A) - Györ(H) - Budapest(H) - Györ(H) - Becej (SRB) - Miskolc (H) - Tatra (SK/PL) - Bratislava (SK) - CZ - Friedrichshafn - Zwitserland - Lichtenstein - Straatsburg (F) - Luxemburg - Nürbrugring - Arnhem - Koarnjum
vast wel een paar Lushes onderweg
Volgens mij was een vriendin naar die Metal Meeting geweest in Ehv, scheen idd leuk te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nope hihi. Ken ze niet zo heel goedHeb laatst een hoop bands gezien op de Eindhoven Metal Meeting, dat was wel bruut
Dan blijf ik wel thuisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
als je een metalhead bent kun je iig de muziek uitstaan die ik in de auto draai, scheelt ook weer
Whehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Of was het je plan me in Hongarije te laten?
[..]
Volgens mij was een vriendin naar die Metal Meeting geweest in Ehv, scheen idd leuk te zijn.Maar Danzig mag je niet missen joh!
ik mag dan de vetste auto van fok hebben, zeker niet de grootste hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel thuisik bestel wel in de uk
Effenaar, das nog zo ongeveer om de hoek ook nog. Ik zal het eens in de groep gooienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Of was het je plan me in Hongarije te laten?
[..]
Volgens mij was een vriendin naar die Metal Meeting geweest in Ehv, scheen idd leuk te zijn.Maar Danzig mag je niet missen joh!
Als je laadruimte maar groot genoeg is voor alle Lush, oh grote harem meesterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag dan de vetste auto van fok hebben, zeker niet de grootste hoor
Ik wil niet leven in Friesland.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheOf ik neem je mee naar huis na de tijd
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Effenaar, das nog zo ongeveer om de hoek ook nog. Ik zal het eens in de groep gooien
Lush vraagt niet om beenruimtequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Als je laadruimte maar groot genoeg is voor alle Lush, oh grote harem meester
Maar je wil mij helemaal niet missen op je reis jongequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag dan de vetste auto van fok hebben, zeker niet de grootste hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, dan zet ik je gewoon weer voor de deur af
Woonplaats Den Haag/Rotterdamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar je wil mij helemaal niet missen op je reis jonge
De eerste keer dat ik word afgewezen op Mn woonplaatsquote:
Jaha, samen met Alexxxx in de vetste wagen!quote:
Hup! Kiezen tussen headbangen met alexxxxxx in de lada naar oost Europa, goedkope lush, of met auto_ en mij naar londen.quote:
oeww dan kies ik denk ik voor londen. Ik ben niet zo van het headbangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hup! Kiezen tussen headbangen met alexxxxxx in de lada naar oost Europa, goedkope lush, of met auto_ en mij naar londen.
Coolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef -Peach het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een Lif SC speciaal voor ons
tsssskquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oeww dan kies ik denk ik voor londen. Ik ben niet zo van het headbangen.
Jeej for you! Wanneer kan ik mn lijstje inleveren?quote:
Lijstje? Geen lijst?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jeej for you! Wanneer kan ik mn lijstje inleveren?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou gewoon met een pick up gaan en dan je andere auto op de aanhanger
Whehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou gewoon met een pick up gaan en dan je andere auto op de aanhanger
En ze heeft genoeg!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben in onderhandeling met iemand voor Creamy Candy Lotion
wauw doe je goed!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben in onderhandeling met iemand voor Creamy Candy Lotion
Master skillzzzzquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef automatic_ het volgende:
De onderhandeling is bijna klaar mensen
Ik ben onwijs chillquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef Nune het volgende:
Maar het is ook wel heel chill om met jou te ruilen Auto, ze zou gek zijn als ze nee zei.
Die vind ik dan weer mwa. The Godmother ruikt voor mijn gevoel wat 'natuurlijker' en daardoor lekkerderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat vind je van Rockstar?
[..]
Waarom bestel je niet in Engeland?
niet al het langharig tuig stinkt blijkbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef morgane het volgende:
Op de één of andere manier klinkt metal en Lush niet als een logische combinatieal ben ik zelf een ex-metalhead....maar toen een vriend van me laatst cd's van Rammstein en Puddle of Mudd wou doneren aan de prullenbak heb ik 'm toch maar ff tegengehouden. Nu staan ze hier in de kast
nee hor, er zitten ook oprechte klootzakken tussenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef -Peach het volgende:
Alle metalheads zijn wild van buiten en lief/schattig van binnen
Oh dat zal vast, maar die ken ik niet! Dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hor, er zitten ook oprechte klootzakken tussen
ze zijn idd schaars gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh dat zal vast, maar die ken ik niet! Dushihi
zijn er wel meer dan drie heur! Veel snuffelplezier http://www.lush.eu/nl/store-locator.htmlquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef altootje86 het volgende:
nou heb ik eens een vraagje, in de OP staat dat o.a. in rotterdam ook een filiaal zit. in de wiki staat die er niet tussen en volgens de site van lush zijn er zelf maar 3 filialen in NL (1 in haarlem en 2 in A'dam). hoe zit dat nou?
ben namelijk heel benieuwd naar de lush producten! Maarrrr... voordat ik begin wil ik in de allereerste plaats zelf aan heel veel dingetjes snuffelen, zodat ik ze evt later ook nog via internet kan bestellen... en om miskopen te voorkomen natuurlijk(hoewel, swappen/ doorverkopen kan bijna altijd wel denk ik , gezien de populariteit hier
)
en aangezien ik een shoptripje ga plannen met mijn zusje (wss dus in r'dam) zou dat natuurlijk een uitgelezen kans zijn
Op de hoogstraat, vanaf v&d richting markt lopen, dan na een paar meter aan je linkerhand, ongeveer naast de tuinen. De winkel is klein, dus die zie je miss niet meteen naast het enorme tuinen-pand, maar je ruikt het welquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef altootje86 het volgende:
nou heb ik eens een vraagje, in de OP staat dat o.a. in rotterdam ook een filiaal zit. in de wiki staat die er niet tussen en volgens de site van lush zijn er zelf maar 3 filialen in NL (1 in haarlem en 2 in A'dam). hoe zit dat nou?
ben namelijk heel benieuwd naar de lush producten! Maarrrr... voordat ik begin wil ik in de allereerste plaats zelf aan heel veel dingetjes snuffelen, zodat ik ze evt later ook nog via internet kan bestellen... en om miskopen te voorkomen natuurlijk(hoewel, swappen/ doorverkopen kan bijna altijd wel denk ik , gezien de populariteit hier
)
en aangezien ik een shoptripje ga plannen met mijn zusje (wss dus in r'dam) zou dat natuurlijk een uitgelezen kans zijn
Met snoezepoes toevallig?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef automatic_ het volgende:
De onderhandeling is bijna klaar mensen
En wie heeft er een hele fles?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef Nune het volgende:
Daag![]()
Twilight is lekker onder de douche, nu baal ik dat ik maar 100g heb.
Ik heb nog 100 gram!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb me zojuist gedoucht met mijn op één na laatste portie happy hippyook zo'n bummer
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is de deal gelukt? Hoeveel cc heb je bemachtigd?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzo
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is 50gram, maar ze moet nog even wat gaan checken ofzo
Je proefje heb ik net gepost! Hopelijk overleeft ie t postavontuurquote:
Die heb ik niet..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef Nune het volgende:
VraagjeIk zoek proefjes van verse maskers:
- Ayesha
- BB Seaweed
- Brazened Honey
- Oatfix
Wieeeee heeft er een klein beetje over?
Waar ruikt Dirty naar? Heel kauwgomachtig of toch anders?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan wel wat oatfix sturen.
En.... ik heb dirty geroken en gezien. De sg
ik ga een grotere fles bestellen
en ik heb sea vegetable gekocht en en een paar proefjes. Ze kennen me te goed bij lush den haag, Hihi.
Hij ruikt een beetje naar iceblue. Lekker fris, beetje zoet ook. Kan niet beoordelen of het kauwgom achtig is. Maar ik vond t lekker. De parfum ook! Heb die nu opquote:Op zondag 13 maart 2011 15:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waar ruikt Dirty naar? Heel kauwgomachtig of toch anders?
Hmm dat klinkt wel goed! Ik heb nog 1,5 fles Freeze, ook erg lekker, maar wel een beetje muffig ook. Dirty klinkt wel wat beterquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij ruikt een beetje naar iceblue. Lekker fris, beetje zoet ook. Kan niet beoordelen of het kauwgom achtig is. Maar ik vond t lekker. De parfum ook! Heb die nu op
Hij is niet muf volgens mijquote:Op zondag 13 maart 2011 15:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel goed! Ik heb nog 1,5 fles Freeze, ook erg lekker, maar wel een beetje muffig ook. Dirty klinkt wel wat beter
Oeh dat klinkt leuk! Zit nu ook op mn mobiel dus kan je niet helpen helaas...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef Murmeli het volgende:
23 mrt weer een VIP in den haag! Wie gaat er mee? Thema is die little green bag. Kan iemand het voor mij naar kahlie pmmen? Ik weet niet meer hoe dat mobiel werkt zonder dat ik een post van haar moet gaan zoeken.
Graag!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan wel wat oatfix sturen.
En.... ik heb dirty geroken en gezien. De sg
ik ga een grotere fles bestellen
en ik heb sea vegetable gekocht en en een paar proefjes. Ze kennen me te goed bij lush den haag, Hihi.
Inmiddels al wat gehoord?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
*baal* Ben net terug van een weekje wintersport en net ervoor had ik de vanillary parfum overgekocht van iemand op het lushforum..
Helaas niks ontvangen... En ze antwoordt ook niet op mijn pm
Nee hoor, hoeft nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Graag!Wat wil je ervoor terug? Zelf nog maskertjes die je wilt proberen?
Bedankt!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft nietpm je adres maar even. Je moet hem wel meteen gebruiken, is nog maar TOT de 22e houdbaar. Heb hem wel netjes koel bewaard en met een lepeltje ervan gepakt, dus hij is wel schoon
Ik zou dan via een post vragen of ze nog wil reageren op jouw pmquote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
Nope niks... Ze heeft de pm gelezen en heeft vandaag al meermaals gepost op het lushforum. Volgens mij kan ik 'fluiten' naar mijn parfum
Of in het topic ik verwacht nog post van.... en dan de mods inschakelen. Of kijk ook ff in haar posthistory of je iets opvallends leest.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik zou dan via een post vragen of ze nog wil reageren op jouw pm
Kijken wat ze dan zegt.
Gewoon op alle manieren erachter aan gaan hoor, ze zal dan wel moeten reageren. En ik heb hier ook nog een Vanillary staan waar ik wel wat voor je uit kan halen, als troost.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
Nope niks... Ze heeft de pm gelezen en heeft vandaag al meermaals gepost op het lushforum. Volgens mij kan ik 'fluiten' naar mijn parfum
Gaaf thema! Dank voor de PMquote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef Murmeli het volgende:
23 mrt weer een VIP in den haag! Wie gaat er mee? Thema is die little green bag. Kan iemand het voor mij naar kahlie pmmen? Ik weet niet meer hoe dat mobiel werkt zonder dat ik een post van haar moet gaan zoeken.
Ik zou haar stalken!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
En als dat niet werkt dan zet je het gewoon ook nog eens in het "ik verwacht nog post van... "topic. Heeft dat geen effect, mods inschakelen of een reltopic openenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou haar stalken!
Nune, mooi dat je geld terug hebt
Jij krijgt morgen gewoon een vlop binnenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:20 schreef Nune het volgende:
Trouwens, van dat 'ik verwacht nog post van..' topic moet je ook niet teveel verwachten hoor, ik kreeg geen reactie. Ook niet van de persoon zelf nadat ik een heel beschaafd berichtje had gestuurd.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Lush Maastricht is tof, was mijn eerste kennismaking met Lush![]()
Ik ben niet lid op t Lush-forum, hoor ik er nu nog wel bij?
Dan pies ik in mijn broek van het lachen vrees ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen gewoon een vlop binnen
ik heb zelf al een forum, daar heb ik mn handen vol aan, dus nee, sorry, ik blijf wel een buitenbeentjequote:
Jaaa!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef Nune het volgende:
Ik maak dan een fotoverslag voor een nieuw show hier je vloppen topic.
Volgens mij ook, er mogen wel meer Lush gebruikende mannen uit de kast komen van me.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zelf al een forum, daar heb ik mn handen vol aan, dus nee, sorry, ik blijf wel een buitenbeentje(blijf ik toch wel, volgens mij ben ik de enige piemel in dit topic
)
ik ben wel hetero hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij ook, er mogen wel meer Lush gebruikende mannen uit de kast komen van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awhquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik happy hippy heb geroken, gevoeld, ervaren, wil ik eigenlijk niets anders meersoms moet ik noodgedwongen met wat anders douchen, voelt gewoon vies
dan ben ik meer een sad hippie
Heb je I love juicy voor je haar al geprobeerd? Das ook citrusachtig!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik happy hippy heb geroken, gevoeld, ervaren, wil ik eigenlijk niets anders meersoms moet ik noodgedwongen met wat anders douchen, voelt gewoon vies
dan ben ik meer een sad hippie
nopequote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je I love juicy voor je haar al geprobeerd? Das ook citrusachtig!
Ik had dat met Aqua Mirabilis, ik dacht écht dat die lekker zou zijn maar nee dank je feestelijk. Het moet wel heel erg met me gesteld zijn wil ik die nog eens gebruikenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had gedacht dat ik I love juicy geweldig zou vinden, maar ik vond het zoooo vies
Heerlijke brinta/pindakaas luchtquote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had dat met Aqua Mirabilis, ik dacht écht dat die lekker zou zijn maar nee dank je feestelijk. Het moet wel heel erg met me gesteld zijn wil ik die nog eens gebruiken
Jaaa die is zo fijnquote:
Ik vind zo ongeveer alle cleansers van lush maar niks. Heb alles geprobeerd, krijg overal óf puistjes, óf uitslag óf een droge huid van. Enige wat een beetje lijkt te werken is 9to5.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua Marina echt niets trouwens
Mijn vriend doet ook aan lush. Hij vindt zelfs creamy candylekker ruiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef friekin_ het volgende:
Vriendlief vind lush ook fijn.Vooral samen in bad
Gelukkig!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
Heb gisteren bewust niks laten weten (even wat geduld opbrengen) en vannacht had ze een pm terug gestuurd
Komt dus in orde ! Ze heeft het met pakketpost opgestuurd maar kan het T&T blaadje niet meer vinden.
Ik heb 2 briefjes van de tnt in de bus gehad (ik verwacht er dus eigenlijk 3); maar ik kijk straks of het er toch toevallig tussen zit.
Zo niet, dan stort ze het geld terug
Oki, geef je ff een gil als ie op de post is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:25 schreef automatic_ het volgende:
Maar natuurlijk! Ik ga die van jou ook in orde maken
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Ja, hij gaat straks op de post, dus dan heb je hem waarschijnlijk morgen
Gelukkig maar!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.
Mijn akkefietje op lushforum lijkt ook opgelost trouwens.
Hier!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef miss--moana het volgende:
waar zijn jullie??![]()
ik hoop dat mijn pakketje vandaag komt
Dat is vrijdag...denk dat het dan eerder morgen wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef miss--moana het volgende:
11-03 is het verzonden.
Ik heb wel in mijn mail een order ID staan kan je daar wat mee?
Oewww ga je Big nu proberen??
morgen is opzich geen probleem maar het kan zijn dat er niemand thuis is een paar uurtjes. Zal je net zien dat ze dan komenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is vrijdag...denk dat het dan eerder morgen wordt.
Ik heb big al in Mn haar gesmeerd. Meteen testen hé. Zo es ff kijken als t goed droog is
En het ruikt zo lekker!
Graag gedaan! Kun je er extra lang van genieten hehe.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier!
Oeh ja, dat zou tof zijn! Wanneer had je ook alweer besteld en wanneer had lush hem verzonden? Heb je de code nog opgevraagd? Dan kan je track en tracen. Had je de dure of de iets minder dure verzendmethode?
Ik had net een heeeeeele grote proef big in de bus liggen. Echt huge. Dank je wel peach
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Graag gedaan! Kun je er extra lang van genieten hehe.
Ik merk er niks bijzonders aan. Heb niet ineens vol haar ofzo. Misschien volgende keer wat meer gebruiken. Was nu beetje zuinig denk ik...quote:
Ooo kijk, dat is mooi!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De tnt kennende denk ik woensdag, Hihi.
Mijn akkefietje op lushforum lijkt ook opgelost trouwens.
Zij is nog aan het nadenken/wegen ofzo. Weet ik het. Haha.quote:
Dat hoor ik vaker. Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef miss--moana het volgende:
Ik had ook niet veel ervan gebruikt hoor. Zelf merkte ik het vooral de volgende dag, het was heel vol en luchtig. De tweede dag zat het fijner vond ik.
Gisteren heb ik het gewassen met een beetje Big en een beetje CW, dat is wel een fijne combi vind ik!
Pff lastig!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij is nog aan het nadenken/wegen ofzo. Weet ik het. Haha.
Oo nee hoor. Ik zit er niet zo meequote:
Nee, idd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee hoor. Ik zit er niet zo mee
Als ze niet wilt, dan niet. Als ze nu al moeilijk doet om 50gram af te wegen, dan komt het ook niet goed
Mag ik iets meebestellen....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ben benieuwd!
En...... ik ga bestellen:D samen met iemand van t lush forum. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ja hoor!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mag ik iets meebestellen....![]()
Was ik vergeten bij mijn eigen bestelling
Is goed meis. Geef ook ff aan hoe je wil dat ik het naar je toestuur. Pakketpost is nogal duur. Maar kan ook dingen in een zakje dien en los de etiketten mee sturen. Ligt er een beetje aan wat je bestelt natuurlijkquote:
Weet je zeker dat je niet meer dirty wilt? Die is echt lekker! Hihi.quote:
ja is die lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet meer dirty wilt? Die is echt lekker! Hihi.
quote:
Dan is een klein flesje genoegquote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef miss--moana het volgende:
nee ik hou ook niet van demon in the dark!
Ice blue heb ik thuis die is opzich wel lekker maar ook niet heel bijzonder vind ik.
Ooo leuk! Welkomquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef Susi het volgende:
Zo, net een bestelling geplaatst met wat King of Skin en nog meer prullaria voor de beginnende Lush-er.
ga ik dat onthouden tot Budapest aan toe...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn vriend doet ook aan lush. Hij vindt zelfs creamy candylekker ruiken.![]()
Alex, misschien vind je de woosh jelly ook wel lekker dan! En ja, ik vind het leuk hoor dat je er bent! Gezellig.
Ik onthou alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga ik dat onthouden tot Budapest aan toe...
Nune, schrijf jij het op!? Als je toch mee gaat kun je je wel even nuttig maken![]()
Jeeeejquote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeeeej
Misschien zitten ze samen met E.L.F. in het vliegtuig
Hehe, inderdaad!quote:
Ooo jammer! Maar goed; daar kom je wel vanafquote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Nune het volgende:
Ik had trouwens Snowshowers gebruikt vanochtend maar ik vond het eigenlijk niks aan.Ik waag straks nog wel een poging en anders gaat ie weg.
JA HIEROquote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Nune het volgende:
Ik had trouwens Snowshowers gebruikt vanochtend maar ik vond het eigenlijk niks aan.Ik waag straks nog wel een poging en anders gaat ie weg.
Ja zeg heb ik net die vlop dicht zitten stouwen met melts!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA HIERO
HEBBEN HEBBEN
200 gram wil ik wel![]()
Hahahahaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja zeg heb ik net die vlop dicht zitten stouwen met melts!
Psst. 100g Happy Hippy kopen?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Stelletje junkies die hun stuff per gram verkopen hier, heerlijk
Spaceinvaders, de forumspecial-hamsterquote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA HIERO
HEBBEN HEBBEN
200 gram wil ik wel![]()
Dan bij de volgende ladingquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja zeg heb ik net die vlop dicht zitten stouwen met melts!
Ik heb nog maar 30 gram en hij isquote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Spaceinvaders, de forumspecial-hamster
Ik heb nog 250 gram happy hippy. Maar die houd ik zelf!![]()
ik heb het de laatste keer aangelengd me water om het er toch maar uit te krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Nune het volgende:
Ik heb nog 5 gram Happy Hippy denk ik, maar die wilt het flesje niet uit dus staat ie er nog maar.
quote:
ik vind jou niet liefquote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Spaceinvaders, de forumspecial-hamster
Ik heb nog 250 gram happy hippy. Maar die houd ik zelf!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het de laatste keer aangelengd me water om het er toch maar uit te krijgen
[..]![]()
![]()
gimme
[..]
ik vind jou niet lief
Maar ik hoef niet van mijn HH af... hooguit delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een bad zie ikquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet van mijn HH af... hooguit delen
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Happy Hippy gekocht omdat ik hem nog niet had
Heel subtielquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt een bad zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
samen daar inh met happy hippy?
![]()
![]()
![]()
(OMG! straks op vakantie natuurlijk in allemaal veel te geodkope oostblokhotels, ook lekker badderen)
heb een nieuwe subtitel trouwens
hey, ik stel je voor om met mij in bad te gaan, dus eigenlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heel subtiel. Het is dat je nog niet voorstelt om te badderen met een sexbomb
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, ik stel je voor om met mij in bad te gaan, dus eigenlijk wel![]()
goed, tot zover mijn portie eigendunk voor vandaag![]()
AlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, ik stel je voor om met mij in bad te gaan, dus eigenlijk wel![]()
goed, tot zover mijn portie eigendunk voor vandaag![]()
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet hem maar op je badderlijstje!quote:Waarom je deze zou gebruiken? Waarom denk je! Sex Bomb zit vol essentiële olien die al eeuwen gebruikt worden als lustopwekkers: jasmijn en ylang ylang. Een druppeltje scharlei zorgt ervoor dat je niet in paniek raakt en een heldere kijk op de zaken blijft houden. Gebruik voor een spannende date, of deel met een lover die je al jaren kent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scharleiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Joysa het volgende:
Een druppeltje scharlei zorgt ervoor dat je niet in paniek raakt en een heldere kijk op......
Wat is dat? Vast geen typfout voor scharrelei?
De plant verspreid een sterke muskusachtige geur die zowel als zweetachtig als als hooiachtig omschreven word.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scharlei
Die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |