abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94011336
Beste fokkers,
Het is nu inmiddels ongeveer 2 maanden uit met mijn ex.
Toen het uitging, ben ik haar nog altijd gaan opzoeken, achter haar aan gaan lopen, aan haar deur kloppen, bellen, smsen etc.
Ze zei me elke keer maar weer dat ik haar met rust moest laten, soms zei ze dat het wel goedkwam en soms weer niet, ze had steeds zogenaamde tijd nodig. Soms liet ik haar een dag of 2 met rust, maar dan begon zij contact op te nemen en te zeggen dat het nooit meer goedkwam dat ze me niet meer wou blabla, ook elke keer als ik langsging zei ze dat ik kon opflikkeren en dat ik niet zomaar binnen kon komen en dat ik haar met rust moest laten en kregen we weer flinke ruzie.

De reden dat het uit is, is omdat ik haar slecht had behandeld vlak voordat het uitging, eigelijk 2 weken voordat 't uitging, dat ik haar slecht behandelde is ook de reden dat het uitging.

Met carnaval wou ze me niet zien en we hadden afgesproken elkaar met rust te laten, de eerste dag had ik tog nog gepraat en kregen we ruzie, de andere 2 dagen heb ik haar met rust gelaten maar ze begon de 2e dag carnaval jongens kusjes te geven, terwijl we hadden afgesproken dat we alleen zouden praten. toen ben ik ook maar begonnen met kusjes geven aan meisjes etc.

Donderdag ben ik langsgegaan en hebben we gepraat en hadden we afgesproken dat ik der een hele week met rust zou laten, zodat ze even op zichzelf zou kunnen komen.
Vrijdag kreeg ik een bericht op hyves dat ze me nooit meer wou etc. omdat een meisje mij had gespot op een ander meisje, en toen ben ik snel naar haar huis gerend en hebben we het uitgepraat etc. Toen heeft ze mij verteld dat het over 1 week niet goed kon komen, zelfs niet over 1 maand. Ik voelde me toen heel kut en had de neiging om ermee te stoppen, ookal weet ik dat ik dat niet kan. Toen hebben we dus maar afgesproken dat ik haar weken, of zelfs maanden met rust zou laten. Ze zegt dat ze tijd met haar vriendinnen wil doorbrengen en dat het wel goedkomt. Ze zei dus dat het wel goed zou komen, alleen ze zei dat ze me op dit moment haatte door dingen die er zijn gebeurd, en dat ze gewoon even tijd alleen nodig had.

We hebben afgesproken dat ik niet met meisjes mag praten, niet op msn/hyves en ook niet in het echt (omdat ik eerlijk gezegd veel meisjes meekrijg en ze snel op mij vallen) en dat zij soms met een jongen mag praten, ze zei dat ze hun toch nooit wou. Ik vond dit een kut afspraak maar ik accepteerde het, ik weet dat tegenspraak gaat leiden tot nog meer ruzie.
Ook zei ze dus dat het wel goedkwam, maar dat ze tijd voor harzelf nodig heeft.

Een probleem die grote invloed heeft zijn haar vriendinnen, haar vriendinnen zijn losbandige meiden die altijd maar weer een andere jongen willen etc, maar een daarvan heeft nu een vriend en zij houd zich ook rustig dus ik vertrouw mijn vriendin/ex-vriendin wel op een of andere manier.
Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij (nu doet ze het gewoon en mag ze het ook van me, maar zelfs al mocht het niet doet ze het toch)..Maar ik ging toen der tijd zelf ook niet opstap, nu ga ik zelf ook wel.

Ik heb geprobeerd aardig te doen tegen die vriendinnen, hoi zeggen etc. Een lange hyves-bericht sturen met erin sorry te zegge voor wat er ooit is gebeurd, alleen 1 van haar vriendinnen reageerde maar die vriendin die reageerde gaat nu niet echt meer met haar om, ze zei iig dat ze me niet haat en dat ik niet meer dom moest doen en dit me laatste kans is etc.

Nu moet ik dus een HELE maand, mijn vriendin/ex-vriendin met rust laten, geen msn, geen hyves(Ze heeft mij geblokkeerd en als ik haar blokkeer wordt ze boos), niet in het echt praten enzovoorts. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, omdat we alles samen deden..

Maar waar ik me dus zorgen om maak is, is het wel goed om haar met rust te laten?
Mensen met ervaring of die zelf in zulke situatie zitten, helpt het om iemand dan met rust te laten of gaat diegene je dan vergeten?
Ik voel me echt mega slecht en ga dood van binnen, enige wat me nog staande houd is dat ze zei dat het goed zou komen :'(

mvg

Samenvatting:
Mijn vriendin maakte het 2 maanden geleden uit, ben die tijd nog steeds achter haar aan gelopen, gister vertelde ze me dat ze echt tijd nodig had en dat ik haar niet meer moest bereiken etc, dat ik haar een volle maand met rust moet laten, nu twijfel ik of ik haar wel met rust moet laten, iemand in zelfde situatie geweest? Ik ben bang dat ze me helemaal vergeet als ik haar met rust laat, maar aan de andere kant denk ik dat ze juist weer terugkomt..Ze zei dat als ik haar met rust liet het in ieder geval wel goedkwam..

[ Bericht 3% gewijzigd door idontwannastop op 12-03-2011 19:02:44 ]
---
pi_94011405
Het is klaar, move on.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_94011464
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
Het is klaar, move on.
Da's wel snel gezegd, niet?
Ik weet niet of ik haar met rust moet laten of niet...Onze relatie is echt geen type standaard relatie, we hebben zoveel ruzie gehad altijd, maar vonden het beide niet erg en hebben het allebei altijd goedgemaakt, en ik ben niet van nederlandse afkomst maar mijn ouders accepteren haar eindelijk, haar ouders accepteren mij etc.

Is met rust laten een goede optie of is het beter om toch weer af en toe contact op te zoeken?
---
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:00:45 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_94011474
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
Het is klaar, move on.
Dat mag niet van z'n ex! Lezen!

;)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:04:45 #5
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_94011643
Ow en: wat er wel gebeurt, valt niet te voorspellen. Tenzij je continu contact blijft zoeken om het contact zoeken of om haar terug te krijgen. Dan weet je zeker dat het niets meer wordt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_94011646
quote:
Beste fokkers,
Het is nu inmiddels ongeveer 2 maanden uit met mijn ex.
Toen het uitging, ben ik haar nog altijd gaan opzoeken, achter haar aan gaan lopen, aan haar deur kloppen, bellen, smsen etc.
Hierna stopte ik met lezen...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94011667
Die stalktopics altijd :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:16:25 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_94012137
quote:
Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij (nu doet ze het gewoon en mag ze het ook van me, maar zelfs al mocht het niet doet ze het toch)..Maar ik ging toen der tijd zelf ook niet opstap, nu ga ik zelf ook wel.
:')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:21:56 #9
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_94012341
quote:
[..]

[..]

Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij

[..]

dat ik haar een volle maand met rust moet laten, nu twijfel ik of ik haar wel met rust moet laten

[..]
Haar nog even flink stalken terwijl zij dat niet wil zal denk alles wel goed maken. ik zeg doen! :{w :')

Ik mag toch hopen voor TS dat dit topic niet echt is.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:22:09 #10
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94012349
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

:')
Dat inderdaad :'). Had je een sletje aan de haak geslagen?

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 12-03-2011 19:22:23 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_94012443
Ik weet niet waar je vandaan komt maar.... This ain't Iran dude!
pi_94012511
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat inderdaad :'). Had je een sletje aan de haak geslagen?
Ik ging zelf ook niet opstap, ik wou gewoon voorkomen dat er iets zou gebeuren.
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef BasementDweller het volgende:
Ik weet niet waar je vandaan komt maar.... This ain't Iran dude!
Wat heb ik gedaan dan? Buiten het feit dat ze niet opstap mocht heb ik haar niks anders verboden, ja ze mocht niet met jongens zijn maar dat is vanzelfsprekend aangezien ik ook niet met meisjes mocht zijn
---
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:27:01 #13
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_94012536
Waarom vraag je ons om advies als zij het jou al heeft gegeven :')
Je bent een blok aan haar been en ze wil daar vanaf op een nog redelijk subtiele manier.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:27:38 #14
125915 Dribbel_
pi_94012565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef idontwannastop het volgende:

Wat heb ik gedaan dan? Buiten het feit dat ze niet opstap mocht heb ik haar niks anders verboden, ja ze mocht niet met jongens zijn maar dat is vanzelfsprekend aangezien ik ook niet met meisjes mocht zijn
Ik snap dit soort dingen echt niet :')
Laat jij iemand anders bepalen wat je wel en niet mag ? :')
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:27:57 #15
18159 Dlocks
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:28:04 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94012578
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef idontwannastop het volgende:

[..]

Ik ging zelf ook niet opstap, ik wou gewoon voorkomen dat er iets zou gebeuren.

[..]

Als je bang bent dat er überhaupt al iets kan gebeuren met je vriendin, vertrouw jij haar gewoon niet.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:28:48 #17
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94012606
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dlocks het volgende:
Oh wacht, TS is een kloon:
http://forum.fok.nl/user/history/338528
Inderdaad, je moet altijd met jouw echte account waar mensen jou op kennen al jouw persoonlijke verhalen posten :{. Er is nog zo iets als privacy.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:30:02 #18
18159 Dlocks
pi_94012652
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef o.us het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet altijd met jouw echte account waar mensen jou op kennen al jouw persoonlijke verhalen posten :{. Er is nog zo iets als privacy.
Kom op, het verhaal van TS is dermate kansloos dat het simpelweg niet echt kan zijn.

Maar goed, misschien schat ik de mensheid wel te hoog in. :')
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:30:56 #19
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_94012698
Maar toen je donderdag naar haar toe was geweest heb je haar toen nog mogen neuken ofniet ?
pi_94012708
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef o.us het volgende:

[..]

Als je bang bent dat er überhaupt al iets kan gebeuren met je vriendin, vertrouw jij haar gewoon niet.
Nee, ik bedoel dat niet. ik bedoel van dat jongens achter haar aan willen gaan ofzo, niet van haar kant, maar als ik al hoor dat een jongen het probeert heb je al zo'n kutgevoel weetje..
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik snap dit soort dingen echt niet :')
Laat jij iemand anders bepalen wat je wel en niet mag ? :')
Afspraken maken heet dat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom vraag je ons om advies als zij het jou al heeft gegeven :')
Je bent een blok aan haar been en ze wil daar vanaf op een nog redelijk subtiele manier.
Ik vraag aan mensen of het beter is om haar met rust te laten voor een tijdje of om toch nu door te zetten.... wtf?
---
pi_94012736
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef Snackie017 het volgende:
Maar toen je donderdag naar haar toe was geweest heb je haar toen nog mogen neuken ofniet ?
We hebben gezoend, relatie van 2 en half jaar praat ik hier over...Tis geen grap ;)
---
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:34:04 #22
125915 Dribbel_
pi_94012827
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef idontwannastop het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat niet. ik bedoel van dat jongens achter haar aan willen gaan ofzo, niet van haar kant, maar als ik al hoor dat een jongen het probeert heb je al zo'n kutgevoel weetje..

[..]

Afspraken maken heet dat.

[..]

Ik vraag aan mensen of het beter is om haar met rust te laten voor een tijdje of om toch nu door te zetten.... wtf?
Zij wil rust, jij blijft achter haar aanlopen, zij zegt nog een keer duidelijk dat ze rust wil, minstens een maand

Wat doe jij :')

Je vraagt of je weer achter haar aan moet lopen"? :|W

En ik snap niet dat je dat soort afspraken kan maken maar okee :')
pi_94012986
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Zij wil rust, jij blijft achter haar aanlopen, zij zegt nog een keer duidelijk dat ze rust wil, minstens een maand

Wat doe jij :')

Je vraagt of je weer achter haar aan moet lopen"? :|W

En ik snap niet dat je dat soort afspraken kan maken maar okee :')
Maar ik vraag me af of het verstandig is om haar met rust te laten, ik ben bang dat ze me gaat vergeten, is het niet beter om haar af en toe nog iets te sturen ofzo?...Ik snap gewoon niet wat ik moet doen, ik laat haar iig wel met rust voor 1 a 2 weekjes sowieso..
---
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:43:39 #24
125915 Dribbel_
pi_94013245
Als je haar weer lastig gaat vallen wil ze je sowieso nooit meer zien :')
pi_94013602
Als ik dit zo lees kan ik maar één ding lezen: ik snap helemaal dat je vriendin je een tijdje niet wil zien. Het is echt absolúút niet aantrekkelijk als iemand zo achter je aanloopt. En het is al helemaal niet aantrekkelijk als diegene je gaat verbieden om met andere jongens om te gaan. Ik kan uit je verhaal niet echt opmaken of je ex ook zo obessief, claimerig en jaloers is als jij, maar ik geef je een advies: STOP met achter haar aanlopen, STOP met claimen en laat haar haar gang gaan en focus je op jezelf. Dit is dus absoluut geen aantrekkelijk gedrag. Ze zal eerder weer naar je toekomen als je haar met rust laat. Dan krijgt ze de ruimte om te ademen en zich wellicht op den duur af te vragen of je haar wel mist. Als je zo door gaat raak je haar zeker weten kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')