Beste fokkers,
Het is nu inmiddels ongeveer 2 maanden uit met mijn ex.
Toen het uitging, ben ik haar nog altijd gaan opzoeken, achter haar aan gaan lopen, aan haar deur kloppen, bellen, smsen etc.
Ze zei me elke keer maar weer dat ik haar met rust moest laten, soms zei ze dat het wel goedkwam en soms weer niet, ze had steeds zogenaamde tijd nodig. Soms liet ik haar een dag of 2 met rust, maar dan begon zij contact op te nemen en te zeggen dat het nooit meer goedkwam dat ze me niet meer wou blabla, ook elke keer als ik langsging zei ze dat ik kon opflikkeren en dat ik niet zomaar binnen kon komen en dat ik haar met rust moest laten en kregen we weer flinke ruzie.
De reden dat het uit is, is omdat ik haar slecht had behandeld vlak voordat het uitging, eigelijk 2 weken voordat 't uitging, dat ik haar slecht behandelde is ook de reden dat het uitging.
Met carnaval wou ze me niet zien en we hadden afgesproken elkaar met rust te laten, de eerste dag had ik tog nog gepraat en kregen we ruzie, de andere 2 dagen heb ik haar met rust gelaten maar ze begon de 2e dag carnaval jongens kusjes te geven, terwijl we hadden afgesproken dat we alleen zouden praten. toen ben ik ook maar begonnen met kusjes geven aan meisjes etc.
Donderdag ben ik langsgegaan en hebben we gepraat en hadden we afgesproken dat ik der een hele week met rust zou laten, zodat ze even op zichzelf zou kunnen komen.
Vrijdag kreeg ik een bericht op hyves dat ze me nooit meer wou etc. omdat een meisje mij had gespot op een ander meisje, en toen ben ik snel naar haar huis gerend en hebben we het uitgepraat etc. Toen heeft ze mij verteld dat het over 1 week niet goed kon komen, zelfs niet over 1 maand. Ik voelde me toen heel kut en had de neiging om ermee te stoppen, ookal weet ik dat ik dat niet kan. Toen hebben we dus maar afgesproken dat ik haar weken, of zelfs maanden met rust zou laten. Ze zegt dat ze tijd met haar vriendinnen wil doorbrengen en dat het wel goedkomt. Ze zei dus dat het wel goed zou komen, alleen ze zei dat ze me op dit moment haatte door dingen die er zijn gebeurd, en dat ze gewoon even tijd alleen nodig had.
We hebben afgesproken dat ik niet met meisjes mag praten, niet op msn/hyves en ook niet in het echt (omdat ik eerlijk gezegd veel meisjes meekrijg en ze snel op mij vallen) en dat zij soms met een jongen mag praten, ze zei dat ze hun toch nooit wou. Ik vond dit een kut afspraak maar ik accepteerde het, ik weet dat tegenspraak gaat leiden tot nog meer ruzie.
Ook zei ze dus dat het wel goedkwam, maar dat ze tijd voor harzelf nodig heeft.
Een probleem die grote invloed heeft zijn haar vriendinnen, haar vriendinnen zijn losbandige meiden die altijd maar weer een andere jongen willen etc, maar een daarvan heeft nu een vriend en zij houd zich ook rustig dus ik vertrouw mijn vriendin/ex-vriendin wel op een of andere manier.
Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij (nu doet ze het gewoon en mag ze het ook van me, maar zelfs al mocht het niet doet ze het toch)..Maar ik ging toen der tijd zelf ook niet opstap, nu ga ik zelf ook wel.
Ik heb geprobeerd aardig te doen tegen die vriendinnen, hoi zeggen etc. Een lange hyves-bericht sturen met erin sorry te zegge voor wat er ooit is gebeurd, alleen 1 van haar vriendinnen reageerde maar die vriendin die reageerde gaat nu niet echt meer met haar om, ze zei iig dat ze me niet haat en dat ik niet meer dom moest doen en dit me laatste kans is etc.
Nu moet ik dus een HELE maand, mijn vriendin/ex-vriendin met rust laten, geen msn, geen hyves(Ze heeft mij geblokkeerd en als ik haar blokkeer wordt ze boos), niet in het echt praten enzovoorts. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, omdat we alles samen deden..
Maar waar ik me dus zorgen om maak is, is het wel goed om haar met rust te laten?
Mensen met ervaring of die zelf in zulke situatie zitten, helpt het om iemand dan met rust te laten of gaat diegene je dan vergeten?
Ik voel me echt mega slecht en ga dood van binnen, enige wat me nog staande houd is dat ze zei dat het goed zou komen
mvg
Samenvatting:
Mijn vriendin maakte het 2 maanden geleden uit, ben die tijd nog steeds achter haar aan gelopen, gister vertelde ze me dat ze echt tijd nodig had en dat ik haar niet meer moest bereiken etc, dat ik haar een volle maand met rust moet laten, nu twijfel ik of ik haar wel met rust moet laten, iemand in zelfde situatie geweest? Ik ben bang dat ze me helemaal vergeet als ik haar met rust laat, maar aan de andere kant denk ik dat ze juist weer terugkomt..Ze zei dat als ik haar met rust liet het in ieder geval wel goedkwam..[ Bericht 3% gewijzigd door idontwannastop op 12-03-2011 19:02:44 ]