Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?quote:
Ja, die foto's van vanmiddag!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Geen nieuws, ze doen het goed![]()
Mn ouders waren hier de hele middag, mn moeder heeft Diaz geflest en gemasseerd , en net heeft ie een hele lange massage van de buuf gehad, en die is daarna 1,5 uur met Bill en Sjon het veld in geweest![]()
Nu ga ik zelf snel eten, voor de pups zich weer melden
Oeh, gimme somequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Strega het volgende:
We gaan hier zo eens even een zalmpje marineren en roken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?
Dankuwelquote:
Hmm, wij doen de zalm op z'n Japans marineren, paksoi met sesam en rijst erbij.quote:
Ohquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, mn ouders hadden weer hele toffe koelkastmagneten voor me![]()
Eentje van de afsluitdijk, en eentje zo een snowdome met water, van Maria Kevelaer, daar moest ik vroeger altijd met oma op bedevaart![]()
![]()
En we zaten mn vader uit te horen over vroeger en zo, komt ie dr mee dat ie zn achternaam en zn geboorteplaats veranderd heeft op zn NL paspoort, bij zn naturalisatie bij het trouwen, omdat Interpol m dan niet meer kon vinden![]()
quote:
Wat grappig dan hé, dat je dat nu pas hoort!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |