Altijd zwaar zo na vakantie. Sterkte broeder!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
Goodmoaning
Vanaf vandaag weer braaf aan het "aanwezig zijn op werk"
Klopt ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef dreamzk het volgende:
Je zegt tegen je bitch dat je van haar houdt,
Maar ze noemt je een fool.
Nou what the fuck ga je doen gast?
Smack dr smoel.
Je boi deamzk straatremix deel 4 uhu uh.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef dreamzk het volgende:
Smack dr smoel.
oke gedaan. En nu?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef dreamzk het volgende:
Smack dr smoel.
Sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sssh sommige mensen proberen te werken
Ik vraag me echt af waarom je zulk soort dingen op FOK! postquote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
Die schijnbaar "onschuldige" krentenbaard heeft in een nacht m'n oog zodanig verwoest dat ik er niks meer mee kan zien.Dalijk naar de spoedeisende hulp en antibiotica halen. FML.
daar kan ik alleen maar op zeggen" IN YUR FACE" dus bij dezequote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
Die schijnbaar "onschuldige" krentenbaard heeft in een nacht m'n oog zodanig verwoest dat ik er niks meer mee kan zien.Dalijk naar de spoedeisende hulp en antibiotica halen. FML.
Omdat het me echt geen reet boeit.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je zulk soort dingen op FOK! postJe weet gewoon van te voren al dat je afgezeikt gaat worden met zulk soort uitspraken...
en we vervolgen het kabouter bashen weerquote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat het me echt geen reet boeit.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vind het een beetje apart dat als ik zoiets post er een bash sessie zou moeten komen. Zien jullie nou zelf echt niet dat dat helemaal nergens op slaat?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en we vervolgen het kabouter bashen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |