is goed, ik heb een rode roos in me borstzakje zodat je me kan herkennen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga zo eten.. Dus rond een uur of 7?
Dat is niet het franse woord voor martelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Ah gevonden.
http://www.imdb.com/title/tt1029234/
In het begin denk je hmm wel oke, maar na een half uurtje, wow. Freaky shit.
Whehehe ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:
Dat vertelde ze me wel in een ander topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is niet het franse woord voor martelen.
[..]
Whehehe ik wilde precies hetzelfde zeggen.
Leg ff uit wat er tegenvalt. Ik twijfel er hard over namelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Homefront valt me echt vies tegen zeg
Het speelt niet soepel, graphics zien er korrelig uit en op afstand is het moeilijk om mensen te spotten. Het verhaal is wel sterk moet gezegd wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leg ff uit wat er tegenvalt. Ik twijfel er hard over namelijk.
Zat je niet gewoon sbs6 te kijken dan? Dan weet je achteraf ook nooit meer wat je nou eigenlijk gezien hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan me mijn droom nauwelijks meer herinneren, maar ik weet nog wel dat halverwege Piet Paulusma kwam vertellen wat voor weer het werd
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:14 schreef Parvus het volgende:
We gingen via de achterdeur naar binnen en kwamen in de bijkeuken waar zijn vader op de wc zat (zit geen wc daar normaal gesproken maargoed).
M'n vader wilde me niet helpen om eraf te komen.
Lol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik onthoud m'n dromen ook niet zo vaak hoor. De laatste vage droom die ik verder nog weet omvatte het omverrijden van kinderen in een politiewagen samen met Hans Teeuwen (). De sirene stond immers aan, dus moesten ze maar uitkijken.
azen droom. Laatse van mij is zo lang geleden dat ik het niet meer herinnnerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik onthoud m'n dromen ook niet zo vaak hoor. De laatste vage droom die ik verder nog weet omvatte het omverrijden van kinderen in een politiewagen samen met Hans Teeuwen (). De sirene stond immers aan, dus moesten ze maar uitkijken.
Dat kan ook bijna niet anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |