Nee ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:18 schreef chufi het volgende:
Ik weet het ook nog, maar tegen wie ze speelde geen idee meer... Capriati?
Zegt me niks meerquote:
Geen idee Ljikt me niet dat het antwoord is dat hij de eerste donkere speler is die een Grand Slam won.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef tong80 het volgende:
Welke prestatie van Arthur Ashe zal nooit meer worden geëvenaard ?
Denk het welquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee Ljikt me niet dat het antwoord is dat hij de eerste donkere speler is die een Grand Slam won.
Ik kan me even geen groot toernooi bedenken wat er niet meer is, of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
Hij won 2 dingen in één jaar dat nu niet meer kan.
Okee, knap. Won hij het eigenlijk vaker of alleen maar die ene keer tegen Okker?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het maar zeggen.
Hij won het American open voor amateurs. Werd prof en won vervolgens ook bij de profs.
Won vaker. Echte wereldtopper.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, knap. Won hij het eigenlijk vaker of alleen maar die ene keer tegen Okker?
Even gewiki-ed hij won slechts drie Grandslams (Wimbledon, Parijs en US ieder 1 maal, enkel spel dan).quote:
Dat is toch goed in het tijdperk van Newcombe Laver Borg Connors en McEnroe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even gewiki-ed hij won slechts drie Grandslams (Wimbledon, Parijs en US ieder 1 maal, enkel spel dan).
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is toch goed in het tijdperk van Newcombe Laver Borg Connors en McEnroe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |