IIg Piet Raaymakers. misschien ook Jeroen Dubbeldam?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:31 schreef tong80 het volgende:
Wie wonnen op één spelen goud en zilver als Nederlanders bij het paarden-springen ?
Raaymakers en wansing wonnen beiden goud op het team-springen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IIg Piet Raaymakers. misschien ook Jeroen Dubbeldam?
Ik kan het fout hebben maar Jeroen Dubbeldam won goud en iemand anders uit Nederland zilver.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
Zijn er dan 2 verschillende types springonderdelen dan?
Wist ik niet
O zo dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar Jeroen Dubbeldam won goud en iemand anders uit Nederland zilver.
We begrepen elkaar verkeerd. Dubbeldam won goud en Voorn zilver.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O zo dan heb ik het verkeerd begrepen.
Dat was ALbert ZOer of zo. Ik dacht dat je bedoelde dat die sporter zowel goud als zilver wonnen op 1 spelen.
bonfirequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Asap het volgende:
Salinero oid, andere kan ik niet op komen. Haar paard nu...
Die zijn goed.quote:
Wat begrijp je niet aan 2 vrouwen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef Asap het volgende:
Dat zegt mij niets dan (toch geen baanwielrennen?, dat is geen atletiek)
Vast geen Sedoc of Troy Douglas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |