abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94008058
he guys wie weer er een lekker tapas restaurant in Noord-Brabant? Mijn favo tapas adresje heb ik te vaak bezocht dus tijd voor iets nieuws. Ben een fan van hele avond hapjes eten, allemaal verschillende dingetjes, steeds benieuwd naar wat er op tafel komt, heerlijk.
Dus iemand suggesties? Hoeft niet per se een authentiek spaans tapasrestaurant te zijn hoor btw.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:36:41 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94008729
De Rijst Fabrique - Aziatisch.
Mama Di Kookt - Italiaans.
Pinchos - Mexicaans.

Drie verschillende restaurants in Valkenswaard (van dezelfde eigenaar) waarbij je onbeperkt tapas / hapjes kunt bestellen.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_94010118
Top! bedankt voor de tip
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:24:35 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94015114
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94040809
quote:
dank je scheet, maar TS opent natuurlijk niet voor niks een topic, anders kunnen we heel CUL wel opdoeken als iedereen alleen nog linkjes komt plaatsen ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 maart 2011 @ 14:16:17 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94044759
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_94046615
La Gitana in Eindhoven
Le deuxième sexe
  zondag 13 maart 2011 @ 18:08:37 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94055354
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Pinchos - Mexicaans.

Drie verschillende restaurants in Valkenswaard (van dezelfde eigenaar) waarbij je onbeperkt tapas / hapjes kunt bestellen.
Die inderdaad ^O^
Ook goede ervaringen met Zinnin in Valkenswaard.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:18:21 #9
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_94071569
Que Pasa op de Dommelstraat in Eindhoven....
Vooral de lamskoteletjes daar zijn onovertroffen :)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_94073339
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:18 schreef PyTh het volgende:
Que Pasa op de Dommelstraat in Eindhoven....
Vooral de lamskoteletjes daar zijn onovertroffen :)
Klopt :D
Le deuxième sexe
pi_94076284
Eindhoven is dichtbij, dus dat is mooi! En vroeg het idd omdat ik wilde weten waar het ook echt lekker eten is.. Helaas heb ik ook een aantal tapas restaurantjes bezocht waar het waardeloos was. Alles al voorgeproportioneerd en alleen maar even opgewarmd etc :r
pi_94076855
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Pinchos - Mexicaans.

Alle drie leuke locaties met heerlijk eten. Qua prijs zit je prima: voor een euro of 60/70 zit je een hele avond te eten en te drinken met z'n tweetjes.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:22:24 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94237978
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Tezz het volgende:

[..]

Alle drie leuke locaties met heerlijk eten. Qua prijs zit je prima: voor een euro of 60/70 zit je een hele avond te eten en te drinken met z'n tweetjes.
Pincho's ook ja? Als enige van die drie nog niet geweest. Wat voor soort gerechtjes hebben ze daar?
pi_94238440
F.E.B.O in Breda, nee niet de snackbar, dit staat voor "Federacion de Espanoles De Brabante Occidental"

klik

Beetje een gok om ernaar toe te gaan want het zijn Spanjaarden dus wel eens dicht wanneer ze willen, je kan niet reserveren (vol=vol) maar t schijnt enorm leuk te zijn.

Ik weet dat dus nog niet want de keer dat ik er langs liep waren ze dicht :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94238911
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Pincho's ook ja? Als enige van die drie nog niet geweest. Wat voor soort gerechtjes hebben ze daar?
Pincho's is wat meer het huis-tuin-keuken-tapas. Wel lekker hoor, maar meer wat ik thuis zelf ook wel kook. Je moet dan denken aan een salade met goede Ibericoham, gewokte knoflook gamba's, kippenvleugeltjes, Mexicaanse wraps, biefstukpuntjes etc. etc.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:47:40 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94239003
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Tezz het volgende:

[..]

Pincho's is wat meer het huis-tuin-keuken-tapas. Wel lekker hoor, maar meer wat ik thuis zelf ook wel kook. Je moet dan denken aan een salade met goede Ibericoham, gewokte knoflook gamba's, kippenvleugeltjes, Mexicaanse wraps, biefstukpuntjes etc. etc.
Ah okee, als de kwaliteit goed is kan dat op zich ook wel lekker zijn in de zomer op het terras (als ze dat hebben :) ) In Eindhoven zit tegenwoordig eenzelfde concept, Vlijtig Liesje. Maar die was niet zoveel aan, beetje flauwe gerechtjes.
pi_94239216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ah okee, als de kwaliteit goed is kan dat op zich ook wel lekker zijn in de zomer op het terras (als ze dat hebben :) ) In Eindhoven zit tegenwoordig eenzelfde concept, Vlijtig Liesje. Maar die was niet zoveel aan, beetje flauwe gerechtjes.
Meer als dat is het ook niet: lekker op het terrasje buiten op een 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dag'. Helaas heeft Pincho's niet echt een terras en ik heb horen zeggen dat ze er mee ophouden binnenkort.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:11:02 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94242625
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Tezz het volgende:

[..]

Meer als dat is het ook niet: lekker op het terrasje buiten op een 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dag'. Helaas heeft Pincho's niet echt een terras en ik heb horen zeggen dat ze er mee ophouden binnenkort.
Goed om te weten. De rijstfabrique (ik vind de fransgeschreven naam wel heel vreemd voor een oosters restaurant maargoed) vond ik heel goed en Mama di kookt ook, al had ik die kaart na 2 keer wel gezien. Misschien hebben ze inmiddels wat nieuwe gerechtjes. Blijven die laatste twee bij jouw weten wel gewoon bestaan?
pi_94248146
http://www.tapasmegusta.nl/?pagina=home
In Oosterhout. Niet heel voor de hand liggend maar wel heeel lekker.
pi_94497024
In Oss zit De Bodega..erg goed :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:36:08 #21
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_94613853
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef DarkElf het volgende:
F.E.B.O in Breda, nee niet de snackbar, dit staat voor "Federacion de Espanoles De Brabante Occidental"

klik

Beetje een gok om ernaar toe te gaan want het zijn Spanjaarden dus wel eens dicht wanneer ze willen, je kan niet reserveren (vol=vol) maar t schijnt enorm leuk te zijn.

Ik weet dat dus nog niet want de keer dat ik er langs liep waren ze dicht :P
Deze kan ik bevestigen als in goed. ;)
Na wat ik mij heb laten vertellen (niet in de zaak zelf maar door kennissen die er ook wel eens komen) wat spanjaarden welke naar Nederland zijn gekomen en besloten hebben eens in de week samen te gaan koken voor vrienden en familie.. Uiteindelijk schijnt dit een soort clubje geworden te zijn welke steeds vaker bij elkaar kwam en is e.e.a. schijnbaar een beetje uit de hand gelopen. :P
Wel lang wachten op je eten e.d., maar goed, Spanse inslag, dat hoort er gewoon een beetje bij. En het eten maakt het goed.

In Bergen op Zoom heb je ook El Mundo (http://www.el-mundo.nl/index.html) wat eigenlijk een mexicaan is, maar ook tapas kan serveren. ;) Staat niet op de kaart, maar als je het bestelt krijg je het wel. :P Bestaat dan uit allemaal losse gerechtjes zoals je kan verwachten bij Tapas, waaronder een aantal dingetjes welke ook weer op de lunchkaart staan op de site. Mocht je Sol, Desperados of Corona weten te waarderen bij je eten dan is dit wel een leuke optie. Restaurantje is ook gewoon grappig ingericht, heeft een gemoedelijke sfeer en ademt erg Mexicaans. ;)

Is overigens wel even geleden dat ik in 1 van beide restaurantjes geweest ben, maar alle keren dat ik er was, was het goed. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')