dank je scheet, maar TS opent natuurlijk niet voor niks een topic, anders kunnen we heel CUL wel opdoeken als iedereen alleen nog linkjes komt plaatsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
http://www.iens.nl/zoek-e(...)vate=&kitchen_table=
Die inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De Rijst Fabrique - Aziatisch.
Mama Di Kookt - Italiaans.
Pinchos - Mexicaans.
Drie verschillende restaurants in Valkenswaard (van dezelfde eigenaar) waarbij je onbeperkt tapas / hapjes kunt bestellen.
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 22:18 schreef PyTh het volgende:
Que Pasa op de Dommelstraat in Eindhoven....
Vooral de lamskoteletjes daar zijn onovertroffen
Alle drie leuke locaties met heerlijk eten. Qua prijs zit je prima: voor een euro of 60/70 zit je een hele avond te eten en te drinken met z'n tweetjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De Rijst Fabrique - Aziatisch.
Mama Di Kookt - Italiaans.
Pinchos - Mexicaans.
Drie verschillende restaurants in Valkenswaard (van dezelfde eigenaar) waarbij je onbeperkt tapas / hapjes kunt bestellen.
Pincho's ook ja? Als enige van die drie nog niet geweest. Wat voor soort gerechtjes hebben ze daar?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Alle drie leuke locaties met heerlijk eten. Qua prijs zit je prima: voor een euro of 60/70 zit je een hele avond te eten en te drinken met z'n tweetjes.
Pincho's is wat meer het huis-tuin-keuken-tapas. Wel lekker hoor, maar meer wat ik thuis zelf ook wel kook. Je moet dan denken aan een salade met goede Ibericoham, gewokte knoflook gamba's, kippenvleugeltjes, Mexicaanse wraps, biefstukpuntjes etc. etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pincho's ook ja? Als enige van die drie nog niet geweest. Wat voor soort gerechtjes hebben ze daar?
Ah okee, als de kwaliteit goed is kan dat op zich ook wel lekker zijn in de zomer op het terras (als ze dat hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pincho's is wat meer het huis-tuin-keuken-tapas. Wel lekker hoor, maar meer wat ik thuis zelf ook wel kook. Je moet dan denken aan een salade met goede Ibericoham, gewokte knoflook gamba's, kippenvleugeltjes, Mexicaanse wraps, biefstukpuntjes etc. etc.
Meer als dat is het ook niet: lekker op het terrasje buiten op een 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dag'. Helaas heeft Pincho's niet echt een terras en ik heb horen zeggen dat ze er mee ophouden binnenkort.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah okee, als de kwaliteit goed is kan dat op zich ook wel lekker zijn in de zomer op het terras (als ze dat hebben) In Eindhoven zit tegenwoordig eenzelfde concept, Vlijtig Liesje. Maar die was niet zoveel aan, beetje flauwe gerechtjes.
Goed om te weten. De rijstfabrique (ik vind de fransgeschreven naam wel heel vreemd voor een oosters restaurant maargoed) vond ik heel goed en Mama di kookt ook, al had ik die kaart na 2 keer wel gezien. Misschien hebben ze inmiddels wat nieuwe gerechtjes. Blijven die laatste twee bij jouw weten wel gewoon bestaan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Meer als dat is het ook niet: lekker op het terrasje buiten op een 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dag'. Helaas heeft Pincho's niet echt een terras en ik heb horen zeggen dat ze er mee ophouden binnenkort.
Deze kan ik bevestigen als in goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef DarkElf het volgende:
F.E.B.O in Breda, nee niet de snackbar, dit staat voor "Federacion de Espanoles De Brabante Occidental"
klik
Beetje een gok om ernaar toe te gaan want het zijn Spanjaarden dus wel eens dicht wanneer ze willen, je kan niet reserveren (vol=vol) maar t schijnt enorm leuk te zijn.
Ik weet dat dus nog niet want de keer dat ik er langs liep waren ze dicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |