Omdat Robert ten Brink bij RTL werkt en Jeroen heeft een contract bij SBS getekend, snapie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:40 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Jeroen van der Boom is geen presentator.
Waarom niet gewoon weer als vanouds Robert? Die was tenminste leuk
Ja, jammer genoeg is het naar die sensatiezoekers van een SBS 6 gegaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ik wist niet eens dat het naar een andere zender gegaan was
Meer tijd voor de persoonlijke verhalen van de mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Temlin het volgende:
Ik was even aan het kijken, maar wat is dit programma slecht geworden
30 seconden voor vragen te beantwoorden
en wat was ie tenenkrommend. Het programma gaat om het spel, niet om jou, Jeroen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:40 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Jeroen van der Boom is geen presentator.
Waarom niet gewoon weer als vanouds Robert? Die was tenminste leuk
Dat is internationaal overgenomen. Alleen met al dat gepraat tussendoor zit er nog geen tempo in.quote:
In Duitsland niet. De kandidaat mag ook in het begin kiezen, de normale weg met drie jokers of vier jokers met 5000(?) als enige terugvalpunt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Zidane007nl het volgende:
Ik vond het niet slecht, maar zeker niet op de niveau wat Robert deed. En dat ligt vooral aan Jeroen.
[..]
Dat is internationaal overgenomen. Alleen met al dat gepraat tussendoor zit er nog geen tempo in.
Die zie ik ook wekelijks. De beste quizmaster in Duitsland.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Het is echt slecht![]()
Geef mij Gunter Jauch maar [ afbeelding ]
500 euro als enige terugvalpunt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Duitsland niet. De kandidaat mag ook in het begin kiezen, de normale weg met drie jokers of vier jokers met 5000(?) als enige terugvalpunt.
Uit Groot-Brittannië.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Zidane007nl het volgende:
Ik vond het niet slecht, maar zeker niet op de niveau wat Robert deed. En dat ligt vooral aan Jeroen.
[..]
Dat is internationaal overgenomen. Alleen met al dat gepraat tussendoor zit er nog geen tempo in.
Ik zou nooit voor die vierde joker kiezen, je hebt altijd een vrije gok doordat je vaker mag terugvallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 05:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
500 euro als enige terugvalpunt.
Tot nu toe hebben twee kandidaten op die manier ¤ 1 miljoen gewonnen, maar dat waren bekende Duitsers.
Vaak meegemaakt dat een kandidaat boven de ¤ 16000 een gok waagde en terugviel naar ¤ 500, doet werkelijk pijn als je dat overkomt...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor die vierde joker kiezen, je hebt altijd een vrije gok doordat je vaker mag terugvallen.
Ik vind dat je je nog erg aardig uitdrukt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:45 schreef Thealexfiles het volgende:
Wat slecht. Totaal geen tempo, uren voor kutverhaaltjes.
Laat maar zitten.
Had je vrijdag moeten kijken naar 'Wer Wird Millionär?'. Toen een kandidaat bij de ¤ 125.000 stopte gaf Günther Jauch (de presentator, red.) het juiste antwoord op de vraag voor ¤ 500.000.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef jeroenvanderboomkandeboom het volgende:
Erg triest dat Robert ten Brink is vervangen door "zanger" Jeroen van der Boom.
Vroeger was Jeroen al te dom om voor de duvel te dansen en dat is nog steeds zo.
De kijker moet wél het idee hebben dat de gastheer zelf ook een aantal vragen zou kunnen beantwoorden.
Ik ga in ieder geval mijn tijd niet verspillen aan die sukkel!
Ik vraag me af of de Lotto-leden wel vooraf gescreend worden. Ik vrees het ergste...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Zelva het volgende:
Die vent in het begin die dacht dat de vraag ging om 'welke feestdag er voor het laatst wordt gevierd'.
Jawel, op interessante levensverhalenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Lotto-leden wel vooraf gescreend worden. Ik vrees het ergste...
Je wordt direct gekozen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Silenus het volgende:
Ik heb me opgegeven voor studioplaatsen.Heb het alleen dit seizoen nog niet gezien, moet ik vragen daar beantwoorden om op de stoel te komen?
Want het gaat me uiteraard alleen om de pieken.
Die lees ik toevallig elke woensdag. Ik weet ook niet meer waarom...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
Waarom kon deze show niet gewoon zo blijven
> je bent ook model geweest?
Ja, ik heb wel eens in wat bladen gestaan
> oh, kun je vertellen welke bladen?
Ehhhh, de Panorama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |