quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
Nee serieus, ik weet niet wie er draait enzo. Maar mijn laptop is even naar de klote, het lijkt wel een vliegtuig. Brb.
De moeite waard om in te tunen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Straks nog 1 nummer dat jij zeker kan waarderen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
Let op, als Snuf. er uit is wordt de server even gereset.
Een nieuwe intunetunequote:
Yesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nieuwe jingle vooraf het connecten?
Ik wil samen met jou M&Ms etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
Waarom een hersluitsticker op M&M's_!
Alsof die zak niet in één keer opgaat.
Ja chefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
ALLEEN FOUTE NUMMERS AANVRAGEN DIT UUR SVP
geflopte flush moet je sowieso in je achterhoofd houden? Vooral op de flop..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Onufriev het volgende:
Kanker, geflopte topset tegen geflopte flush, kankerlijers op Party Poker
slaaf sharrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
Bart zegt (16:05):
*doe groetjens van graseter
*in het topic
Mag ik niet wat vaker aanvragen aangezien ik foutvis benquote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
Wachttijd is nu toch een half uur, want de lijst stond nog half volquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mag ik niet wat vaker aanvragen aangezien ik foutvis ben![]()
Oh okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wachttijd is nu toch een half uur, want de lijst stond nog half vol
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben veel banger voor straks, hepie en hepie
ja we hebben een winnaar voor meest foute plaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]SRSLY?!?
"k Lig op mijn kussen stil te dromen.....pfff....
Je hoort wat je wilt horenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef sharr het volgende:
Ik versta altijd het is lekker om te trekken
Nee, van alles.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Goudvis_ het volgende:
Zijn er alleen maar Nederlandstalige foute verzoekjes? Ik word er een beetje misselijk van
Met Jan Smit, Vader Abraham en deze moet ik haast wel gewonnen hebbenquote:
Hij doet niet andersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Zo dronkenpizza vraagt geen kutplaten meer aan denk ik.
Nou nou nou.quote:
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
Wie vraagt: Yukkie B - Wat nou! aan
ik zit op mijn limiet
Been there, done that!quote:
Liefde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OMFGBBQKUTSHARR dat is niet! fout!
O, sorry. Wist ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry lievjes, alleen foute platen dit uur, niet fout = uit de lijst
Ik heb al een andere van de VP aangevraagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Been there, done that!
Oh nee.... YMCA.![]()
Ik denk dat 'ie al weg isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
O, sorry. Wist ik nietHaal er maar uit dan
Dingetje heeft meer dan alleen kale kanoquote:
Ik heb er 2 dingen uit gehaald die 'te serieus' waren, meer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef Melting het volgende:
@ Koelkast... je gaat me toch niet vertellen dat The Village People niet fout zijn hè?
Kaplaarzen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dingetje heeft meer dan alleen kale kano
Hopen dat het een andere is danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dingetje heeft meer dan alleen kale kano
Zoals Ricky Martinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er 2 dingen uit gehaald die 'te serieus' waren, meer niet
Ja daaromquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie al weg is![]()
Is alleen dit uurtje hoor
Niet? oh ik dacht dat ik die had gerequestquote:
Benieuwd wat er nog allemaal voor fouts voorbij komtquote:
quote:
Verzoekjes staan uit, de lijst is vol, volgend uur draait Nerojequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet? oh ik dacht dat ik die had gerequestNog een keer proberen dan maar
Nooit gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De gast met de beste UI ever![]()
Hij luistert al mee sinds de marathon, misschien nog wel eerder
Beter opletten danquote:
QFTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat we voortaan op zaterdagmiddag 2 uur draakjes foute uurtje moeten doen
Het was vlak voor de marathon, denk ik. Maar knap opgemorken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De gast met de beste UI ever![]()
Hij luistert al mee sinds de marathon, misschien nog wel eerder
Goede planquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat we voortaan op zaterdagmiddag 2 uur draakjes foute uurtje moeten doen
Nieuwe djquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was vlak voor de marathon, denk ik. Maar knap opgemorken.![]()
Mijn draai ambities moet ik ook nog een keer in de praktijk brengen. Ik heb genoeg leuke en foute muziek hier.
Je wilt nog minder luisteraars?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Koelkast!!quote:
Ach stel je aan zeg. Dit is toch hartstikke leukquote:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Fout EN gay.
Ik moet wel gewonnen hebben nu
Verwacht het onverwachtequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik verwachtte YMCA, maar in the navy is ook vet
Jammer is dat welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
Dit hebben ze hier eens geprobeerd met de Postcodeloterij op het plein show ofzo
IN DEN HELDER
en niemand deed meeTypisch volk uit Den Helder, dat doet nooit mee.
Ze zaten allemaal schaapachtig te kijken
Liever niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet echt weten hoe je met Helders publiek moet omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Je was te laat?quote:
Okay mooiquote:
Die lach van Ronquote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay mooi![]()
Hij heeft me zelfs gekusttttttttttttt
Ik zing meequote:
Wees blij dat je niet naast me zitquote:
Ik snap niet dat mensen zo lachenquote:
Die ken ik niet. Hoe heet die plaat dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is toch ook een Engels-gezongen versie van?
Zo erg?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naast me zit
Ja ik doe al googlenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hoe heet die plaat dan?
Ergerquote:
Moet dat niet koelend stukje interieur zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
Ga je het precies 17:00 afkappen gekoeld stukje interieur?
Opzich wel denk ik. Al zal 'ie vast ook wel gekoeld zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet dat niet koelend stukje interieur zijn?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hoe heet die plaat dan?
Goed nummer. Slecht ge-playbackt. Was dit eigenlijk het origineel?quote:
Ik geloof wel dat Bonnie en Ron het asociaal gejat hebben jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nummer. Slecht ge-playbackt. Was dit eigenlijk het origineel?
Deze vind ik wel lekkerquote:
Er is ook nog een engelse versie "Doctor doctor".quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nummer. Slecht ge-playbackt. Was dit eigenlijk het origineel?
Zijn er nog mensen die mee willen doen met een flashmob?quote:Hallo allemaal,
Nogmaals bedankt voor je aanmelding en leuk dat je mee doet aan de flashmob in Emmen, tijdens het evenement van Radio 538 en Warchild (maandag 28 maart)!
Met deze e-mail meer informatie over het repeteren van de flashmob.
Gezien het aantal deelnemers, gaan we niet meer repeteren in CQ maar in een sporthal. Ook delen we jullie niet meer in groepen in.
Helaas kan de dansleraar Jethro de dans, wegens ziekte, niet meer aan jullie leren. Maar de flashmob gaat wel door! Naomi Kolijn van Dancediscovery heeft een choreografie bedacht en gaat deze zondag 27 maart met jullie repeteren.
En de versie die ik net postte was Frans?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook nog een engelse versie "Docter docter".
Iquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die mee willen doen met een flashmob?
Mijn zoon gaat meedoen aan dezequote:
Nee. Ik kan niet naar de training want dan ben ik in Noord-Hollandquote:
Ik zei Engels om duidelijk te maken dat het geen Nederlandse versie was,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de versie die ik net postte was Frans?
Maar van wie dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei Engels om duidelijk te maken dat het geen Nederlandse versie was,
Geen idee. Op youtube kom ik allemaal nummers tegen met doctor doctor als titel, maar die niets met deze te maken hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar van wie dan?
Want Dr Bernhard is wel een cover van Sister Mary
Huppermuts... zoals je leest... geen lullen vandaag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:10 schreef Neroje het volgende:
Fuck it, het werkt weer niet...
Laat het lullen maar zitten dan
Ja, kom ik nog niet van die geilheid afquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Huppermuts... zoals je leest... geen lullen vandaag.
Geen buurman die je even wilt helpen ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, kom ik nog niet van die geilheid af
Ik doe geen boeren meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geen buurman die je even wilt helpen ofzo?
Ok, ok...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe geen boeren meer![]()
Nooit meer!
OH BOERMAN wat doettunu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe geen boeren meer![]()
Nooit meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar tegen de Japanners!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:18 schreef Neroje het volgende:
"Tidal waves couldn't save the world from Californication"
Laterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Melting het volgende:
Ik ga jullie voor even verlaten.....
Wie weet tot strakjens!
Welke sport?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme wat een wedstrijd
15-0 gewonnen, in de rust stond het 8-0 en wilde de tegenstander stoppen
Toen hebben er nog 4 gasten van ons team met de tegenstander meegedaan
Ik maar 1x gescored, en 1 afgeteld doelpunt die super mooi was
Goede competitie-indelingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whaha nee daarvoor ga ik niet naar Noord-Hollandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:14 schreef Melting het volgende:
Geen wonder dat je naar Noord Holland gaat.
Niet kwaad, misselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ok, ok...
Wist niet dat je kwaad werd
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OH BOERMAN wat doettunu?Je kan me nu bij elkaar vegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
LOL!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is pas het eerste jaar dat we als team spelen, 4e reserve.quote:
Nee, Zilvermeeuwen of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
Speelde je tegen Feyenoord?
Die websitequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben benieuwd wat op op hun website komt te staan van de week
http://zilvermeeuwen.deds.nl/site/
uhmm ik wil wel van 7 tot 8, maar onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
SSB heb jij nog een uurtje over 18-19 of 19-20 om te draaien?
Wereld van verschil ja...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die van ons is wel keizerlijk
http://hollandia-hoorn.nl/home.php
Zn auditiequote:
Die auditie vond ik stiekem ook wel geniaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn auditie![]()
Hey even wat anders, ik lees overal berichten over terrashangen enz. Ik heb toch niet rokjesdag gemist he
Vooral hoe van Velzen op hem afrendequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die auditie vond ik stiekem ook wel geniaal
Je blijft maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
uhmm ik wil wel van 7 tot 8, maar onder voorbehoud.
Het kan zijn dat ik opeens weg moet.
Zoals?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok 20:30 bij mijn wijf afgesproken, dus ik kan wel van 19:00 tot 20:00 draaien.
Ik ga een uurtje hiphop draaien denk ik.
Maar wel hiphop met inhoud etc
Bedoel jij die ene die ik denk dat je bedoeld?quote:
Jedi Mind Trick, DAC, Woodstick, Army of the Pharao's, Engel en Daniel etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |