Sorryquote:
Ik heb er ook 1 speciaal voor jou aangevraagd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sorry
Trouwens mn volgende verzoekje is niet zo fout hoor. Tenminste ik hoop dat jullie dat vinden
EN GOEIE TT![]()
![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 speciaal voor jou aangevraagd.
Die ga ik zelfs ook muten trouwens
KARAOKEEEEEEEEEEEEquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ook fout!
Gedaan die is nuquote:
Alles?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar nog altijd beter dan Frans Bauer!
Batsen is altijd goedquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Er staat bats in hun naam
Ik mis zanger Rinus in de lijstquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles?
Al gezien dat jan smit er zo aankomt
Preciesquote:
rinus komt er niet inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt er niet in ook.
Anita en Ed staan er wel in
Ik zie er net 1 die MOET ik gewoon aanvragenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ook zo heerlijk fout, speciaal voor foutvis
HUH?quote:
Klopt.quote:
wutt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
gelukkig heb ik de requestlijst nog niet gereset, anders komen deze platen random ook vaker langs
[..]
HUH?
OOOOH LIEVE OMA WAAR 'K VAN HOUUUUDquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
scrabble en yathzeeeeee
en altijd deed mn oma meeeeeeeeee
Dit is echt TE erg
ik hou van fout.. niet van verkrachte katten.. dit is kampermuziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hoort dit fantastisch te vinden
QFTquote:
Je heldenstatus begint op te bouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van fout.. niet van verkrachte katten.. dit is kampermuziek
ooh wees maar niet bang.. die is als ik wil zo weer teniet gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je heldenstatus begint op te bouwen
Ik wist dat ik iets was vergeten. Ik ga maar eens etenquote:
Eetzequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten. Ik ga maar eens eten
djkoelkast
Bericht:
Ik hoop dat ik hier mee win tot de beste foute platen aanvrager. Yeppa yeppa yeppa lalalala la la la la laaaaaaa
Ik win met Frans Bauerquote:
Top 40 1990quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet te geloven dat er serieus mensen zijn die dit mooi vinden
BZN niet zekerquote:
bestaan nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn ex voor deze. Zijn ouders luisterden alleen maar duitse schlagers en BZNquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
In Volendam, Urk en Staphorst wel denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Welke held heeft De Bereboot aangevraagd
bestaan niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In Volendam, Urk en Staphorst wel denk ik.
quote:
fout, niet baggerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook maar even bagger aangevraagd.. als we toch op die toer gaan
Vraag je ook wel eens geen bagger aan dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook maar even bagger aangevraagd.. als we toch op die toer gaan
eistequote:
niet iedereen doet meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind een zelfsamenstelfoutuurtje zoals dit leuk
nee, jan, frans en bzn is verder dan fout.... dat is de naam fout niet meer waardig.. dat is gewoon bagger en zelfs dat is eigenlijk nog te hoog genoemdquote:
jan smit is kutherrie, frans bauer is tokkiemuziek, bzn is kansloosquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, jan, frans en bzn is verder dan fout.... dat is de naam fout niet meer waardig.. dat is gewoon bagger en zelfs dat is eigenlijk nog te hoog genoemd
Me 2quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind een zelfsamenstelfoutuurtje zoals dit leuk
Nee jammer wel.quote:
ToT
Bericht:
Epic music is epic!
Dat is volksmuziek, geen baggerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, jan, frans en bzn is verder dan fout.... dat is de naam fout niet meer waardig.. dat is gewoon bagger en zelfs dat is eigenlijk nog te hoog genoemd
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag je ook wel eens geen bagger aan dan?
Niet helemaal mee eensquote:
Het is foute bagger. Kom op he. Die moeten permanente poliepen krijgen die gastenquote:
zie je wel.. het is niet fout het is baggerquote:
FF offtopic maar waar zijn eigenlijk je epic boobies gebleven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jammer wel.
Maar dat heeft ook wel iets hoor.
[..]![]()
![]()
Wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
FF offtopic maar waar zijn eigenlijk je epic boobies gebleven?
Awquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:11 schreef Onufriev het volgende:
Godverdomme, mn nieuwe oordopjes doen pijn aan/in mn oor
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
NEEEEEEEE WTF
We hebben een winnaar![]()
Hepie & Hepie aanvragen__ !
Dat wordt dan nieuwe oortjes kopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
En ik durft deze bagger ook niet op spreakers te draaien
Ik neuktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
En ik durft deze bagger ook niet op spreakers te draaien
Oh ja shit, daar gaat het foute aanvraaguurtjequote:
Lama zegt van welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja shit, daar gaat het foute aanvraaguurtje![]()
Ho wacht je wordt geraped on air he?
Snel slik een vork in!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef Snuf. het volgende:
Lama raakt in paniek zijn Fok account zit niet ingelogd en hij weet het wachtwoord niet
De berenboot welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn nummer zal wel weer niet meer gedraaid worden
14:30:00 preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
Hebben de mensen die ajax gekeken hebben toevallig dit gezien?Ajax kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben de mensen die ajax gekeken hebben toevallig dit gezien?Niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hebben de mensen die ajax gekeken hebben toevallig dit gezien?Gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allichtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:27 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Vandaar! Volgende week wel weer dagelijks?
En met elkaar te MSN'en ook nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Allicht![]()
Ikvoel me kansloos want ik zit 20cm van lama vandaan en allebei te fokken
Dat is zeker lief!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Was voor die jongen hier die zelfmoord gepleegd had, vind het best wel een lief gebaar van z'n vrienden.
Ik kan niet communiceren zonder pc tussen mij en de ontvangerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Allicht![]()
Ikvoel me kansloos want ik zit 20cm van lama vandaan en allebei te fokken
Oh heftig manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Was voor die jongen hier die zelfmoord gepleegd had, vind het best wel een lief gebaar van z'n vrienden.
Zeker een mooi gebaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kan niet communiceren zonder pc tussen mij en de ontvanger
Ze schijnen fout te zijn, maar er werd om gevraagd. Ik heb ook leuke muziek aangevraagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef sharr het volgende:
Wat is er overigens met de foutvis aanvragen?
wat ga je hatenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuf.![]()
* Huppelmuts gaat in hoekje zitten huilen nu
Klasse Draakje, net op tijd afgekapt 14.gifquote:De volgende twee verzoekjes zijn: Eddy Wally, Anita en Ed
Waar blijven de foto's?quote:
Nee juist nietquote:
gaat straks gewoon verderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Klasse Draakje, net op tijd afgekapt 14.gif
quote:
Wel met de foute muziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Please niet met Anita en Ed enzo...?
de lijst wordt gewoon afgemaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Please niet met Anita en Ed enzo...?
Wat is ook alweer dat nummer om carli te pesten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de lijst wordt gewoon afgemaakt
en Anita en Ed zijn bazen
Gewoon Rutger?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is ook alweer dat nummer om carli te pesten?
Wel foto's van de rape he.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
Misschien straks foto's... we denken er overna!
En sorry Huppel
pics pics picsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
Misschien straks foto's... we denken er overna!
En sorry Huppel
Geen ideequote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die in de lijst staat he?
De hele tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:36 schreef Snuf. het volgende:
Mmm echo en we heel de tijd? Of op het laatst niet meer?
Op het begin was het harde echo + piep. Daarna alleen 'normale' echoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:36 schreef Snuf. het volgende:
Mmm echo en we heel de tijd? Of op het laatst niet meer?
Snuf. was helemaal in paniek jwtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Op het begin was het harde echo + piep. Daarna alleen 'normale' echo
foto's makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef Lama443 het volgende:
STUUR WAT IK MOET DOEN MET SNUF. nu is je kans
Maak ze nou maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als we mooi waren zouden we wel op tv zijn geweest ipv radio
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Lama443 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Live verkrachting op de radioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodmaken hoeft niet, mijn suggestie mag wel dus
Ja. Geil hequote:
Het is saai in singles zonder jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodmaken hoeft niet, mijn suggestie mag wel dus
Het is saai in ONZ Radio zonder jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is saai in singles zonder jou
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is saai in singles zonder jou
Dit is gewoon van het originele album volgens mij van mijn ouders geript?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een belabberde kwaliteit, klinkt als een 96kbps youtuberip
Klinkt wel héél beroerd hoor (monster nummer)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is gewoon van het originele album volgens mij van mijn ouders geript?
O oke ik weet niet ik heb volgens mij bijna alleen maar boven de 192quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt wel héél beroerd hoor (monster nummer)
Iedereen kijkt schaatsenquote:
Het is regelmatige uitgestorven daarquote:
Ik zit ondertussen een spelletje te doenquote:
Dan zal kreator wel heel gelukkig zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is regelmatige uitgestorven daar
Ja verdomme, nu krijgen we AP in het topicquote:
I could care lessquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zal kreator wel heel gelukkig zijn
Haha maar ja ze is wel chickaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu krijgen we AP in het topic
Ja maar hier hebben ze me nodigquote:
DOE NOU NIEHIET!!quote:
Haar broer schaatst nuquote:
De moeder van ONZ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Naamloze knol
[..]
Ja maar hier hebben ze me nodig
Ja maar nu lok je AP hierheenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje kwaliteit in het topic joh
Nee. Hier in dit topic.quote:
AP is toch een kwaliteitsuserquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu lok je AP hierheen
[..]
Nee. Hier in dit topic.
Je bent echt heel ziek he?quote:
Oke goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu lok je AP hierheen
[..]
Nee. Hier in dit topic.
Ik heb iets aangevraagd voor jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben niet heul ziek en ik vind dit schijtmuziek.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb iets aangevraagd voor jou
Waar inloggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
Belangrijk - Belangrijk - Belangrijk - Belangrijk - Belangrijk - Belangrijk
Om 16:00 uur, als Snuf. er uit is wordt voor onderhoud de server even opnieuw gestart, dit duurt +/- 1 minuut. Als dit gebeurd is kunnen jullie opnieuw inloggen.
Einde mededeling.
Geen idee of ze het draaien hoorquote:
GRENADE?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ze het draaien hoor
Dat zou Snuf nooit van zn leven draaienquote:
Nee ;rquote:
Oh okquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de stream, opnieuw connecten. Iedereen wordt er uitgegooid
Heeft ie wel gedaan hoor! Voor jou toen, heb ik nog aangevraagd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat zou Snuf nooit van zn leven draaien
ik heb het 1 keer gedraaid en ik heb hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wel als jij het aanvraagtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij zou het nooit meer doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan hoor! Voor jou toen, heb ik nog aangevraagd.
Old Man - Neil Youngquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Welk liedje is dit?
Ik vind het wel mooi
Ik breng goede muziek de show inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Welk liedje is dit?
Ik vind het wel mooi
Je doet engquote:
Oh dat lukt je vast welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch weer voor elkaar he![]()
Nu moet ik dragems nog zo gek krijgen
Popje vindt het ook engquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem uitgezet, na Grenade kon het nooit meer beter worden dus ik ben gestopt op het hoogtepunt.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je creedence clearwater revival niet uitspreken?
Je mag ook simpel CCR zeggenquote:
Fijne zaterdagquote:
Doeeiquote:
quote:
Alle nummers van Snow Patrolquote:
Ik heb ze gezienquote:
Oke bijna alles iddquote:
GAAFquote:
Pink Popquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke bijna alles idd
[..]
GAAF![]()
Wanneer?
quote:
Toen ze in het voorprogramma van U2 stondenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke bijna alles idd
[..]
GAAF![]()
Wanneer?
Ik pis op Bonoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoorde ik jullie gewoon on air bono en U2 afzeiken![]()
Jaloerse honden!!
Wat snuf. zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoorde ik jullie gewoon on air bono en U2 afzeiken![]()
Jaloerse honden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef Neroje het volgende:
Je moet een zakje nootjes schudden, en dan vragen: "Wat is dit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Je moet een zakje nootjes schudden, en dan vragen: "Wat is dit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet een zakje nootjes schudden, en dan vragen: "Wat is dit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
Je moet een zakje nootjes schudden, en dan vragen: "Wat is dit?"Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:47 schreef Onufriev het volgende:
Hoin, ik kon nog even voor Anita en Ed![]()
wat een nerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
Hahaha lama knalde vol tegen de tafel aan
Hihi jammer van Spart gisterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
Hahaha lama knalde vol tegen de tafel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |