Een Eindhovenaar die niet voor psv is, hoor je ook niet vaakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens voor PSV. Dan zou je al helemaal nooit mod mogen worden
Vaker dan je denkt hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Eindhovenaar die niet voor psv is, hoor je ook niet vaak
Zullen vast wel veel Deurnenaren een seizoenskaart voor PSV hebben, als is Deurne natuurlijk niet zo ver van Eindhoven af..quote:
Genoegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zullen vast wel veel Deurnenaren een seizoenskaart voor PSV hebben, als is Deurne natuurlijk niet zo ver van Eindhoven af..
Natuurlijk, ik ga er dagelijks heen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Die-hard Lutjebroekkerboys fan hier
Iemand hier ooit gehoord van de amateurclub Achterveldse Paars-En-Wit-Combinatie?
Kort het eens afquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ga er dagelijks heen.
ja,quote:
Dat laatste team, m'n broer moet er vandaag tegen voetballen.quote:
Oh okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja,
Okee ik woon dan nu in Eindhoven, maar eigenlijk ben ik een Geldroppenaar natuurlijk. Maar dat ligt echt tegen Eindhoven aangeplakt in tegen stelling tot jouw woonplaats.
Editquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat laatste team, m'n broer moet er vandaag tegen voetballen.
Waarom ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik word wel een beetje zenuwachtig nu
Was ist, la chat noir?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik word wel een beetje zenuwachtig nu
Dat bedenk je toch niet?quote:
Ook niet aardig om Whisk een zwarte kat te noemenquote:
Wat dacht je van TONEGIDOquote:
Een van de beste, mooiste nummers ooit met een ubersterke en fantastische tekst.quote:
Failquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dacht je van TONEGIDO
Tot Ons Nut En Genoegen Is Deze Opgericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |