Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu toch maar echt slapen val nu bijna in slaap achter mijn computer..
Waarom??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen, anders wordt het 1 grote bitchfight.
Dat vind ik niet erg, Wat leven in de brouwerij stelt @alphons22 ook wel op prijsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen, anders wordt het 1 grote bitchfight.
zullen best mannen zijn de op haar vallen ,maar in dit geval niet philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
wie wil er wel verder met aafke? inderdaad veel te mannelijk. alleen al de manier waarop ze loopt.
Als flip morgen, tijdens zijn subtiele uitleg, ook maar 1 keer zegt: jo zei of jo denkt dit. Dan is het echt war tussen aafke en jo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:47 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Waarom??
Niet flip zn probleem!! Joanna haar onzekerheid dus haar probleem..
Heee come on, als jij een aantal weken in dat huis zit dan zie je het ook voor je ogen klotsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
wie wil er wel verder met aafke? inderdaad veel te mannelijk. alleen al de manier waarop ze loopt.
Niks mis mee,, van top tot teen een vrouw en met een conditie om je vingers bij af te likken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
ik wel, lichamelijke aanraking kan je gewoon wel eens nodig hebben, soort van liefde geven (maar dan niet in de liefdes zin) en krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:50 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
maar haar gekriebel vind hij blijkbaar wel prettig/prima. dat snap ik dan weer niet.
quote:
heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Als flip morgen, tijdens zijn subtiele uitleg, ook maar 1 keer zegt: jo zei of jo denkt dit. Dan is het echt war tussen aafke en jo.
Soms wel en soms nietquote:
quote:
Laterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
mensen ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik stop er mee voor vandaag
Ow, een Aafke fanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef chufi het volgende:
Ze heeft iets grofs over zich en volgens mij is ze botergeif in tegenstelling tot ene Laura... maar hoe staat ze tegenover oudere mannen ?
Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
mensen ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik stop er mee voor vandaag
trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
Ciaoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:54 schreef Flow3r het volgende:
Flip heeft geen echte vrienden, en iedereen is zijn vriendje
En de rest v/d wereldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.
Ja, ik heb wel respect voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:54 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
jij ook als ik zo jouw bericht las net.
nu ook met Servioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.
nee sharon heeft in mijn oger ene vrouwlijker lichaam ..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef yuliya37 het volgende:
aafke is misschien net iets vrouwelijker dan sharon, maar ze komt echt niet in de buurt van de rest volgens mij.
die nuchterheid maakt hem juistquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ze heeft wel wat en volgens mij zie jij dat ook wel
Vind je? ik vind zowel sharon als aafke een stuk vrouwelijker dan Laura. Laura is mooi, maar dat is alles. Ik vind haar een leeg, emotieloos omhulsel, met een lang, slungelig lijf, zonder passie of pit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef yuliya37 het volgende:
aafke is misschien net iets vrouwelijker dan sharon, maar ze komt echt niet in de buurt van de rest volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |