En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Gamey het volgende:
[..]
dan moet ie drukken en doorzetten de scheiterd
Yep , toch is hij nog niet zeker, want hij probeert hem steeds met opmerkingen over miljonair zijn uit de tent te lokkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!
Guido kan het volgens mij met iedereen wel goed vinden hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef Mylene het volgende:
Guido redt zich wel, maar Servio is echt de weg kwijt.
tis afgetikt op 300 euri, als Guido die na het huis niet betaald, vind ik dat Gerard zijn knieschijven moet laten doorknallen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!
Joanne en Servio stond erbijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef SwitcheR het volgende:
Met wie heeft Karim vanmiddag ruzie gehad? Want hij denkt door 2 mensen genomineerd te worden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Bedtijd,ik ga er ook maar in, er ligt al iemand te wachten ......![]()
Spreek jullie morgen, voor ik ga stappen nog wel even.
Aaaaaaaaaaah ... kindje in bed gekropen? Gezellig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo en Servioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef SwitcheR het volgende:
Met wie heeft Karim vanmiddag ruzie gehad? Want hij denkt door 2 mensen genomineerd te worden.
slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Ciaoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Die knietjes heeft hij toch niet nodig, ligt de hele dag in bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis afgetikt op 300 euri, als Guido die na het huis niet betaald, vind ik dat Gerard zijn knieschijven moet laten doorknallen!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die knietjes heeft hij toch niet nodig, ligt de hele dag in bed.
slaap lekker en bedanktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Spreek jullie morgen, voor ik ga st111appen nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |