Kan me niet schelen.. 6,6 is NIET een kleintjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is een kleintje ja. Bij een beving van 6,6 komt ongeveer 1/8 van de energie vij van de zwaarste naschok van die grote (zwaarste naschok was 7,2)
en 1/2500 van de energie van die van 8,9.
EN dan nog: Die van 8,9 was op open zee dus tsunami. Die van 6,6 is misschien in een klein zeetje, maar lang niet diep genoeg voor een tsunami. Enige reden waarom die van 6.6 niet telt als naschok van die grote is omdat het epicentrum er te ver vandaan ligt. Maar je kunt er wel een kratje op wedden dat die van 6,6 getriggerd is door die grote
Zijn ze niet afschroefbaar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, zulke lange armen heb ik niet
dat doe ik continue, mezelf tegensprekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan maakt het dus WEL uit of je getrouwd bent of niet![]()
Je spreekt jezelf tegen
Pak gewoon een trui/deken/dekbed en zeur nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, zulke lange armen heb ik niet
Klopt, maar in vergelijking met deze...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.. 6,6 is NIET een kleintje
Lolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pak gewoon een trui/deken/dekbed en zeur niet
Goed schatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.. 6,6 is NIET een kleintje
truste, tot later/morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Nee, dus het wordt handjes ONDER de dekenquote:
Tsja, maar bedenk eens dat iemand waarvan je zielsveel houdt vreemdgaat.. Hoe zou JIJ je voelen??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doe ik continue, mezelf tegenspreken
maar alle gekheid op een stokje, en dat klinkt als een mannenclichee,
ik geloof er niet in dat mensen monogame wezens zijn, het is er om een of andere reden ooit van gemaakt......
Trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Zomaar handjes bij mij onder de dekens?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dus het wordt handjes ONDER de deken![]()
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als dat geen keiharde batspartij wordt
Dat mag nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zomaar handjes bij mij onder de dekens?![]()
je hoort mij niet zeggen dat ik bewust vreemdga goedkeur, ikzal echter nooit voor 100% kunnen beweren dat het nooit zal gebeuren, iets dergelijks kan je nooit met zekerheid stellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar bedenk eens dat iemand waarvan je zielsveel houdt vreemdgaat.. Hoe zou JIJ je voelen??
Zullen we hier over een paar jaar nog eens op terugkomen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zolang je het maar netjes houdt.
True, en monogamie lijkt ook raar.. TOT je gaat bedenken wat ik net zei..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoort mij niet zeggen dat ik bewust vreemdga goedkeur, ikzal echter nooit voor 100% kunnen beweren dat het nooit zal gebeuren, iets dergelijks kan je nooit met zekerheid stellen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we hier over een paar jaar nog eens op terugkomen?![]()
![]()
Koen666 gaat achter de dames aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoort mij niet zeggen dat ik bewust vreemdga goedkeur, ikzal echter nooit voor 100% kunnen beweren dat het nooit zal gebeuren, iets dergelijks kan je nooit met zekerheid stellen
Wie wat whut?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
RN zou wat ouder moeten zijn, ik bespeur wel een bepaalde chemie met PGR![]()
PGR zou wat jonger moeten zijn, dan hoefden we het allemaal niet zo serieus te nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Daar ga ik morgen zelf wel over oordelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, Barretje en ST zijn veel knapper
Jij zegt het, ik denk hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Zit ook wat inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PGR zou wat jonger moeten zijn, dan hoefden we het allemaal niet zo serieus te nemen
dat is een onderwerp...........quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar bedenk eens dat iemand waarvan je zielsveel houdt vreemdgaat.. Hoe zou JIJ je voelen??
Ga jij nou iemand anders maar serieus nemen, dan praten we later verderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PGR zou wat jonger moeten zijn, dan hoefden we het allemaal niet zo serieus te nemen
Keej hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen zelf wel over oordelen![]()
Gaat Fles Whiskers 'serieus nemen'?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga jij nou iemand anders maar serieus nemen, dan praten we later verder
Whehehehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga jij nou iemand anders maar serieus nemen, dan praten we later verder
klinkt wel alsof dit jouw levensstijl isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat is een onderwerp...........
Afhankelijk van je eigen afspraken binnen je huwelijk, kun je er voor kiezen ook anderen te zien of niet. Als je er voor kiest wel anderen toe te laten binnen de relatie moet dat altijd gebeuren volgens goede afspraken en met wederzijds goedvinden. Soms, niet altijd, is het zelfs zo dat de ene partner de afspraakjes van de andere partner eerst wil ontmoeten om te kijken of er een voldoende goede verstandhouding is om het afspraakje toe te staan.
Hoe dan ook , in ALLE, gevallen moet de mening / wens van de dame(s) in kwestie leidend zijn voor enigerlei vervolg
einde van mijn (vast mislukte) poging tot uitleg van een "andere" levensstijl
Nee, DAT snap ik wel. En dan is er vantevoren over gesproken en zijn er afspraken gemaakt.. Maar ook dan ga je uit je plaat als er LIEFDE bij komt kijken denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat is een onderwerp...........
Afhankelijk van je eigen afspraken binnen je huwelijk, kun je er voor kiezen ook anderen te zien of niet. Als je er voor kiest wel anderen toe te laten binnen de relatie moet dat altijd gebeuren volgens goede afspraken en met wederzijds goedvinden. Soms, niet altijd, is het zelfs zo dat de ene partner de afspraakjes van de andere partner eerst wil ontmoeten om te kijken of er een voldoende goede verstandhouding is om het afspraakje toe te staan.
Hoe dan ook , in ALLE, gevallen moet de mening / wens van de dame(s) in kwestie leidend zijn voor enigerlei vervolg
einde van mijn (vast mislukte) poging tot uitleg van een "andere" levensstijl
Jij zegt het, ik denk hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat Fles Whiskers 'serieus nemen'?
NEEquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat Fles Whiskers 'serieus nemen'?
We gaan gewoon voor de gezelligheid, en verder zien we wel dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |