Dit is dvd van België op tv was de laatste uit Maastrichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht je niet met Toek meekijken dan?
ik heb nog een paar pakjes, dus misschien......quote:
Aalsmeer bijvoorbeeld. En Kalfjeslaan. Van de makkelijken tenminste. Eigenlijk heb ik alleen Uithoorn, Amstelveen (pientjequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar pakjes, dus misschien......
in Hallequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dit is dvd van België op tv was de laatste uit Maastricht
friemelquote:
pgrquote:
Whiskersquote:
Ik heb nog heel veel voetbalplaatsje (dicht). Morgen meenemen??quote:
hoi terugquote:
Helaas lijken een hoop een witte laag verf over de hele muur, inclusief stationsnaam te hebben gekregen als ik de foto's in het boek bekijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aalsmeer bijvoorbeeld. En Kalfjeslaan. Van de makkelijken tenminste. Eigenlijk heb ik alleen Uithoorn, Amstelveen (pientje) en Rijksstraatweg.
graagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel voetbalplaatsje (dicht). Morgen meenemen??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel voetbalplaatsje (dicht). Morgen meenemen??
Ach, wat triestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
friemel![]()
[..]
pgr![]()
[..]
Whiskers![]()
Tja versleten net terug uit NL
Schoonpa gaat waarschijnlijk het weekend niet overleven. gedurende mijn afwezigheid is al 2 keer de dosis morfine verhoogt dus wordt niet zo'n leuk weekend denk ik
dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, wat triest![]()
Maar gelukkig is hij thuis, met zijn familie![]()
Heel veel sterkte voor jullie
Heb jij Janko, schilder en Maenpa voor mij? Neem mijn dubbele voor hem mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
ik heb thuis ook een klein verzamelaartje zitten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik echt hoor, anders ben ik morgen gekreukeld en half aangekleed![]()
![]()
![]()
tot morgen of fijn weekend
Zeker Kalfjeslaan en Aalsmeer moeten nog wel te doen zijn lijkt me. Misschien moet ik daar dit weekend maar eens in de buurt komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas lijken een hoop een witte laag verf over de hele muur, inclusief stationsnaam te hebben gekregen als ik de foto's in het boek bekijk.
Maar dan gaat het wel boven verwachting snelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
friemel![]()
[..]
pgr![]()
[..]
Whiskers![]()
Schoonpa gaat waarschijnlijk het weekend niet overleven. gedurende mijn afwezigheid is al 2 keer de dosis morfine verhoogt dus wordt niet zo'n leuk weekend denk ik
tot morgen Sweetie, lekker pittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Ze zitten in mijn tas, maar jullie moeten er zelf over beginnen, want ik vergeet het geheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb thuis ook een klein verzamelaartje zitten
Tot straks snoetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Truste en tot morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
nou inderdaad, helaas lijdt ie al veels te lang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
da's kut CRV dat van je schoonpa
dan maar beter dat ie niet te lang lijdt
wel trusten zoetjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
dank je flashquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
crv
Sterkte er maar mee de komende dagen kerel. Hopelijk duurt het niet te lang
helaas (of gelukkig) ken je het hele verhaal niet. Hij lijdt al jarenlang en voornamelijk geestelijk. Volgens de doktoren zijn de laatste 10 jaar een mirakel geweest en ze begrepen niet hoe die elke keer weer een ziekenhuisopname overleefdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel boven verwachting snel![]()
Eigenlijk wel goed, al klinkt het raar, dan heeft hij in elk geval niet zo'n elle lange lijdensweg
Hoi Toek en dank jequote:
Dat wist ik idd niet, dat maakt het allemaal nog wranger .....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef crv het volgende:
[..]
helaas (of gelukkig) ken je het hele verhaal niet. Hij lijdt al jarenlang en voornamelijk geestelijk. Volgens de doktoren zijn de laatste 10 jaar een mirakel geweest en ze begrepen niet hoe die elke keer weer een ziekenhuisopname overleefde
Ik ookquote:
Dat is zeker klote, veel sterkte kerelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
friemel![]()
[..]
pgr![]()
[..]
Whiskers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |