Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor.
Edit: in ieder geval behalve Kluts.
Haha, en het leuke is dat je dan in het weekend ook gewoon klaarwakker bent en niet, zoals het gaat als je eruit MOET, in eensoort perfecte ligging is waarbij alles op perfecte temperatuur is en waarbij je dolgraag zou willen blijven liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.
Ben er maar uitgegaan om 8.15.
bijnaquote:
Ik ga zo met de honden wandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel te mooi weer om te werken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Vloertegels in het toilet zijn klaar!
Het is niet eens heel lelijk!
Roze is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
roze is nooit een goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |