Je bent niet mijn prinsesje, poppetje vind ik niks, honeybunny it is thenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Honeybunny, poppetje, prinsesje, kijk zo al 3
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet mijn prinsesje, poppetje vind ik niks, honeybunny it is then
Ach van jou verbaast het me al niet meerquote:
Ik zeg toch niet dat je geen prinsesje bent, alleen niet mijn prinsesjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik mee leven.
En wtf, hoezo ben ik geen prinsesje?
Oh jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen prinsesje bent, alleen niet mijn prinsesje
Laat je niet misleiden nu he, ik drink je nog steeds onder tafelquote:
quote:
quote:
quote:
Maar natuurlijk Honeybunnyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden nu he, ik drink je nog steeds onder tafel
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach van jou verbaast het me al niet meer
quote:
Ach ja ik zit vreemd in elkaar het gaat waarschijnlijk net zo snel als het kwam.quote:
quote:
Nou dan drink ik een wodka op de kalverliefdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja ik zit vreemd in elkaar het gaat waarschijnlijk net zo snel als het kwam.
Mafkees?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet mafkees. Ik heb hem met liefde in mijn hoofd zitten hoor
Nog zo'n cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mafkees?![]()
Ik dacht iets goed te doen.
Schande! Ik verwacht dat je op alles klikt wat ik post ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens naar het nummer geluisterd.
Ik zag chocolate staan en moest aan chef denken.
Als volgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Oh hoe is het nu afgelopen met het biertje doen?
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schande! Ik verwacht dat je op alles klikt wat ik post ja.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als volgt.
We zijn uiteindelijk samengekomen rond half vier in Steenwijk. Daar hebben we een biertje gedaan bij een of ander café. Toen was het idee: ja, laten we naar belgie gaan liften en alles. Dus toen bij het café twee glazen gekocht voor in de trein, en daarna nog wat onderbroeken bij HEMA scoren (en sokken). Toen we weer aankwamen bij stationnetje Steenwijk moesten we nog naar lang op de trein wachten. Dit samen met het feit dat op zondag daar waarschijnlijk alles dicht is en dat het al wat laat was en dat onze beide mobieltjes leeg waren qua batterij hebben we belgie maar afgeblazen.
Maar we hebben dus de fles in de trein ontkurkt en opgedronken. Zelfs na twee ingeschonken glazen kwam het schuim nog de fles uitzetten.
En toen hebben we in Amersfoort rondgezworven en naar een restaurantje gegaan.
Er is alleen Bacardi hier en Jupiler.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan drink ik een wodka op de kalverliefde
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is alleen Bacardi hier en Jupiler.
Zolang er maar alcohol in zit hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt me
Het erge is dan ook weer dat de Blokker ernaast zat, maarja. Nu heb ik wel tulpvormige Hertog Jan-glazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hema onderbroeken en bieren in de trein, machtige MI weer jong.
Duhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten.
Maar heb even geluisterd en is inderdaad een goed nummer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kon ik ook twijfelen aan jou muzieksmaak
What was i thinking
Dat is echt hopeloos inderdaad, tijd voor wat heropvoedingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kon ik ook twijfelen aan jou muzieksmaak
What was i thinking
Ja ik heb er nu ook twee bacardi cola en een jupiler ingegooid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt me
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt hopeloos inderdaad, tijd voor wat heropvoeding
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef BeamofLight het volgende:
Hier stonden goede you-tube films dude
Jankende wijven en jij hebt niet geneukt?quote:
Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor.
Edit: in ieder geval behalve Kluts.
Haha, en het leuke is dat je dan in het weekend ook gewoon klaarwakker bent en niet, zoals het gaat als je eruit MOET, in eensoort perfecte ligging is waarbij alles op perfecte temperatuur is en waarbij je dolgraag zou willen blijven liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.
Ben er maar uitgegaan om 8.15.
bijnaquote:
Ik ga zo met de honden wandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel te mooi weer om te werken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Vloertegels in het toilet zijn klaar!
Het is niet eens heel lelijk!
Roze is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
roze is nooit een goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
er is nog hoop voor mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Je had ook kunnen zeggen dat roze een fantastisch idee is.
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.quote:
Lime groenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.
mijn 1e reactie is dan oranje, 2e chocoladebruin. Daarna ga ik pas nadenken over wat pastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.
quote:
ik zei toch al dat ik na die suggestie pas ga nadenkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Limegroen wil ik niet, kamer van Peuter is al groen namelijk.
JB: chocoladebruin voor een toilet? Gewaagd wel.
Ook wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een grote pot muurverf staan: Salon van Flexa. Is een beetje azuurblauwig.
Wil je alsjeblieft mensen betrekken bij het verven van je eventuele nieuwe huis?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zei toch al dat ik na die suggestie pas ga nadenken
niks mis meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een grote pot muurverf staan: Salon van Flexa. Is een beetje azuurblauwig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft mensen betrekken bij het verven van je eventuele nieuwe huis?
Klinkt erg jaren 80, maar ik zie wel voor me hoe dat leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kans is groot dat het hoofdthema wit-oranje-bruin wordt
'jaren 80 oranje' is imo aan de bruine kant. Ben meer van het felle oranje. En qua styling heb ik ook niks met de eighties, maar ik snap de associatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt erg jaren 80, maar ik zie wel voor me hoe dat leuk kan zijn.
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
'jaren 80 oranje' is imo aan de bruine kant. Ben meer van het felle oranje. En qua styling heb ik ook niks met de eighties, maar ik snap de associatie.
dat dekentje komt me heel bekend voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.
Oranje vind ik erg leuk, had ik in Peuter zn babykamer. Erg zonnig.
Arm paardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van rozeHet volgende dekje voor m'n ruin wordt roze. Ik ga een homo van m'n paard maken
Nu net klaar met het wassen van de katten. Huis
Paard heeft er geen benul van en het staat echt mega mooiquote:
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard heeft er geen benul van en het staat echt mega mooiEurostar roze/Umbra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |