Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.quote:
Mjah, ik wil wel, maar voor de zoveelste keer weer eens niemand die mee kan/wil..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dito konten goude ketting met Samantha
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
Singles hebben een Leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
Allemachtig, wat is dit topic doods vandaag
Geilquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
ik kijk er grotendeels om/doorheenquote:
Prachtige achterkant, dat wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kijk er grotendeels om/doorheen![]()
doe je dat niet dan?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
En morgen en vooral maandag weer druk hier met tegenvallende weekenden, dromers en zoekers.
Sorry.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
R
[..]
doe je dat niet dan?!
Mijn beeld van je, wat doe je
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |