Ik speur die pr0nzoekers juist soms op, dus heb Guido's wijze lessen niet nodigquote:
of drank en muziekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Dat hangen en luilakken is echt dramatisch... Gooi er verdomme nou eens een fatsoenlijke opdracht in...
Oh?Vertel,want mij is altijd verteld dat je beter een kleine kan hebben die steigert,dan een grote die weigert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar het doet er heus wel toe de lengte en dikte van den penis
Zo dan ...als blikken konden doden.quote:
Ze hebben het er dagelijks over daar dus het zal dan wel hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ach welnee... Onzin...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ze wil 4 kids!! En die doos regelt d'r moeder wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef flugeltje het volgende:
Zolang het geen micropiemel is dan he...
Dat is ook waar, maar nog liever een grote die niet weigertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oh?Vertel,want mij is altijd verteld dat je beter een kleine kan hebben die steigert,dan een grote die weigert.
Dat komt nooit meer goed Day... Ken je die verhalen van mensen die hun litteken voelen kriebelen als het gaat regenen? Martijn wandelt al lijdzaam naar boven zodra ik buienradar aanslinger...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wil 4 kids!! En die doos regelt d'r moeder wel.
Geer geeft les Groepsdynamiek......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Day het volgende:
Graag verslag van de ruzie in de tuin!!!
Please????
Zou het geen ruzie noemen maar Gerard heeft de overhand op Servio imo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Day het volgende:
Graag verslag van de ruzie in de tuin!!!
Please????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |