Eerder andersom hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zo graag van me af?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je je dan heel alleen voelt mag je vanaf Leiden Trev wel hebben hoor
Ik ken mijn eigen rijstijlquote:
Neeeeee, die moeten zo kort mogelijk reizen met de trein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
Maar als Muck en Toek blijven zitten tot aan Heemstede-Aerdenhout of Haarlem, kan ik ze vanaf daar ook wel meenemen hoor.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerder andersom hoor![]()
Het is anders wel GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders neem je mij maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal hij dat aandurven?![]()
Mij maakt het niet uit, ben zo in Noordwijk![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom jij OOOOOOOOOOOOOOK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je dát nog niet wist whehehe
Open deuren, onweerstaanbaar !
Het is dan om 00:00 uur toch zondag, onniedan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die vergunning is alleen voor de zondag nodig...
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Nee jij bent van wokje hoeft niet alle leukerds in te pikken hoor
Ja, maar dan kun je die ook ná de hoge thee een keer fixen snoetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dan om 00:00 uur toch zondag, onniedan?
Auto parkeren, naar hotel lopen, hoge thee, vergunning krijgen, naar auto lopen en daarna rondje Noordwijk en strand lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dan om 00:00 uur toch zondag, onniedan?
Gamma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Auto parkeren, naar hotel lopen, hoge thee, vergunning krijgen, naar auto lopen en daarna rondje Noordwijk en strand lopen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je die ook ná de hoge thee een keer fixen snoet.
Ik vind het een puik ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Auto parkeren, naar hotel lopen, hoge thee, vergunning krijgen, naar auto lopen en daarna rondje Noordwijk en strand lopen.
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hele post was nogal een drama-grapjes-post hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Ja, maar dan kun je die ook ná de hoge thee een keer fixen snoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |