an evening with Dream Theater, 3 november 2002, Ahoy Rotterdam
yummie yummie yummie!!!!!!
(weet nog niet wanneer de voorverkoop start)
quote:Wist ik al, maar vind dat ff net te ver, en de rest leek me ook niet super.
Op donderdag 13 juni 2002 09:03 schreef Tokus het volgende:
6 juli op Graspop in Belgie
En nu avondvullend (meestal zo'n 3 1/2 uur), en op een festival meestal een uurtje (al was Bospop weer langer, maar toen waren ze headliner omdat ZZ top had afgezegd)
quote:tsja tis maar waar je van houdt he.
Op donderdag 13 juni 2002 09:08 schreef cowgod het volgende:[..]
Wist ik al, maar vind dat ff net te ver, en de rest leek me ook niet super.
quote:Bruce, Slayer en Symphony X lijken me super, maar het kwam helaas niet uit.
Op donderdag 13 juni 2002 09:14 schreef Tokus het volgende:tsja tis maar waar je van houdt he.
Ik zie liever iets minder Dream Theater als ik ook nog Bruce Dickinson, Halford, Machine Head, Slayer, Biohazard, Arch Enemy, Tristania en Symphony X kan zien op dezelfde dag, en de dag ervoor Rage, After Forever, en nog wat andere bandjes
Vandaar dat ik ook blij ben dat ze in november weer komen. Afgelopen feb. al in de HMH, en nu Ahoy. Wat volgende concert, een uitverkochte Arena
quote:Rob en Bruce niet super?
Op donderdag 13 juni 2002 09:08 schreef cowgod het volgende:[..]
Wist ik al, maar vind dat ff net te ver, en de rest leek me ook niet super.
Yep, ze gaan Six Degrees Of Inner Turbulance helemaal spelen `
quote:Rob ben ik niet bekend mee, die paar dingen die ik heb gehoord doen me niks. Bruce is super met Ayreon (
Op donderdag 13 juni 2002 11:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Rob en Bruce niet super?
Enne, heb hem 8 maal live met maiden aan het werk gezien, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb. Misschien dat ik daarom wel de moeite niet wil nemen om naar België te gaan.
Maar ontopic, DT KOMT WEER !!!!!!!!
6doit gaan ze helemaal spelen, woohoo
En ik ging al helamaal uit m'n dak met de toegift in de Maaspoort (cos), en dan nu een nummer van 3 kwartier......
quote:voor mij de 5e maal !!
Op donderdag 13 juni 2002 11:37 schreef 2nosedT het volgende:
whaaaaa ik ga hier zeker naartoezie ik dream theater ein-de-lijk live
Maar nog niks bekend over de voorverkoop?
quote:zaterdag 22 juni
Op zondag 16 juni 2002 08:51 schreef Pietjuh het volgende:
wanneer begint de kaartverkoop?
dan maar geen graspop, dis veel beter! hoewel de ahoy wel zuigt qua geluid, maar ja
weet er trouwens iemand hoe duur het is?
quote:Waarom veel beter dan Graspop?
Op dinsdag 18 juni 2002 23:39 schreef edsuit het volgende:
*gaat*dan maar geen graspop, dis veel beter! hoewel de ahoy wel zuigt qua geluid, maar ja
weet er trouwens iemand hoe duur het is?
quote:
Het wordt een zeer bijzondere avond op 3 november in Ahoy’ in Rotterdam. Dan gaat Dream Theater een 3 uur (ja je leest het goed) durende show houden. De sympho-band heeft net met dubbelaar ’Six Degrees of Inner Turbulence’ een regelrechte klassieker uitgebracht en zal daarvan natuurlijk veel nummers gaan spelen. Maar niet getreurd. Ook voor oude klassiekers hebben ze meer dan tijd genoeg.De Amerikaanse band Dream Theater heeft door de jaren heen een vaste groep fans weten te krijgen. En dat was niet zo moeilijk want met spetterende live-optredens en goede albums bewezen ze zich keer op keer. De doorsnee sympho-rock/metal wordt bij Dream Theater vermengt met invloeden uit Jazz en Blues en dát is precies wat de band zo speciaal maakt.
Op 3 november staat de band dus voor een 3 uur! lang concert in Ahoy’ in Rotterdam. Als dat geen waar voor je geld is?
An Evening with Dream Theater
Zondag 3 november 2002
Ahoy’ - Rotterdam
Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 30, ¤ 32,50 en ¤ 35 (excl. servicekosten)De kaartverkoop voor dit concert start op zaterdag 22 juni.
quote:Gaaf!
Op woensdag 19 juni 2002 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Van de Mojo propaganda site:
[..]
iemand idee of verkoop heel snel zal gaan?
quote:Downer gaat naar Rotterdam?
Op woensdag 19 juni 2002 12:18 schreef Downer het volgende:[..]
Gaaf!
iemand idee of verkoop heel snel zal gaan?
quote:* Downer wil wel erg graag ja
Op woensdag 19 juni 2002 12:20 schreef Tokus het volgende:[..]
Downer gaat naar Rotterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |