quote:
er komt nog een andere bij geloof ik van Nune... Maar de grootste oorlog ging via pmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zou ik zo keihard ingetrapt zijn.
Maar ik vind het wel weer grappig dat iedereen zich onmiddellijk vrijwillig aanmeld om lakken van je over te nemen![]()
Heeft het een lange nasleep? Want dan lees ik even verder
Dat er zoveel serieus op ingingen snapte ik al nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
geen dreigingen, maar toen het bekend werd waren een aantal mensen toch behoorlijk gepikeerd
als ik bb achter de laptop vandaan heb gewerkt ga ik kijken en ooh en aah zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Debsterr het volgende:
Vind niemand mijn mani heel mooi? Volgens
keek ik maniakaal op van m'n nagels toen ik klaar was
.
Het was ook echt heel grappig!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik voelde me ook echt heel lullig, maar zat me tegelijkertijd helemaal misselijk te lachen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik bb achter de laptop vandaan heb gewerkt ga ik kijken en ooh en aah zeggen
En dat zonder stimulerende middelen! Al wordt het wel tijd voor m'n wekelijke Amaretto on the rocksquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Stashpics gemaakt, ben aan het importeren en ga ze straks uploaden!
Voortaan gelieve een PM te sturen of iets als je iets niet zint.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn we al.
Ik weet niet of we het over hetzelfde blog hebben, maar ik val vooral over dat "ik ben zielig want ik heb 's morgens geen tijd om makeup op te doen"..
En ik val erover dat ik dat bloglovin mij niet verteld dat er een nieuwe post is. Misschien moet ik toch over gaan op google follow-ding.
Nu kan ik er om lachen, maar toen dacht ik echt wat een klote streek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik voelde me ook echt heel lullig, maar zat me tegelijkertijd helemaal misselijk te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |