Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef erikkll het volgende:
In real life gaat makkelijker. Sneller, vooral
ik snap er niets van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
oh je verwoordt het al wat zakelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze heeft liever dat je aan d'r zit en zo.
Mag ik dan dit weekend aan je komen zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je verwoordt het al wat zakelijker
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef erikkll het volgende:
Waar blijven degenen voor wie dit topic bedoeld is?
Waarom is iedere post van jou een botte opmerking?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
PUA technieken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.
Jij bent niet kansloos! Ik ben je immers aan het versieren in de DirectMessage!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben aanwezig hoor, ik lees mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |