Sperziebonen kun je beter eerst even kort koken. Tenminste dat doe ik altijd. Tenzij ze uit een blikje of potje komen, dan kun je ze meteen in de wok doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een pan doen en wokken tot ze een beetje donker zijn. Misschien met een sausje.
het zijn versequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sperziebonen kun je beter eerst even kort koken. Tenminste dat doe ik altijd. Tenzij ze uit een blikje of potje komen, dan kun je ze meteen in de wok doen.
worden ze dan wel goed gaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een pan doen en wokken tot ze een beetje donker zijn. Misschien met een sausje.
Als ik die wok, doe ik die dus eerst even 5-10 minuutjes koken en daarna in de wok er bij doen voor een paar minuutjes..quote:
Doortje, die volgende week ook even langs komt, die doet zo een loesie, kimmie holland of patty brard!quote:
owkkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik die wok, doe ik die dus eerst even 5-10 minuutjes koken en daarna in de wok er bij doen voor een paar minuutjes..
k heb geantwoordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg bennypoes, beantwoord je DM eens, of anders Whasaap eens!
Ja dat kan wel. Tenminste ik denk dat ze als ze afgekoeld zijn nog steeds wokbaar zijn, maar dan moet je ze wel iets langer wokken dan een paar minuutjes om ze op temperatuur te krijgen denk ik. .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owkk
Ik moet ze om half 10 wokken...
Kan ik ze nu dan even koken???
Ik heb nog nooit gewokt, maar rob wil zijn boontjes gewokt hebben
owk dan ga ik ze nu even zachtjes opzettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Tenminste ik denk dat ze als ze afgekoeld zijn nog steeds wokbaar zijn, maar dan moet je ze wel iets langer wokken dan een paar minuutjes om ze op temperatuur te krijgen denk ik. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |