Ik hoop het nietquote:
Hij is terugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ga weer in m'n bed liggen, sterkte met het vinden van vermiste katten en verjagen van oude mannetjes
Mijne nog nietquote:
Het spijt me dat ik het niet gelezen heb llquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei ze in het vorige topic, dus ik denk het wel hé...
3 weesgegroetjes en het is je vergeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het niet gelezen heb ll
Niet iets fouts gegeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoop het niet
Ga weer in m'n bed liggen, sterkte met het vinden van vermiste katten en verjagen van oude mannetjes
Beterschap!quote:
quote:
Toevallig hebben mijn kinderen vandaag een geheel nieuwe tv op hun kamer gekregen, gesponsord door oma, die mormels hebben een betere tv dan wijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Maes het volgende:
Stiefdochter is aan het wii-en met vriendinnetje, nu kan ik geen tv kijken. Het wordt tijd dat ze tv op haar slaapkamer krijgt dan kunnen ze boven wii-en.
Hier staat de Wii boven, met een oude tv eraan gekoppeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Maes het volgende:
Stiefdochter is aan het wii-en met vriendinnetje, nu kan ik geen tv kijken. Het wordt tijd dat ze tv op haar slaapkamer krijgt dan kunnen ze boven wii-en.
Mijn broer en schoonzus zijn ongedeerd, ze waren naar Kamakura. Ze kunnen nog niet terug naar Tokio want al het verkeer ligt plat. Ze komen hopelijk heelhuids terug van hun vakantie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Even eten, pizza
Wat een klotebeelden van die tsunami
Die autootjes die nog even snel keren en weg willen rijden. Brrr.
Ja, hoogstwaarschijnlijk krijgen we er een poesje bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor de zieke
Ik ben net als Ynske een beetje in de negeermodus mbt japan. Ik ben al zo'n emotrut momenteel en kan dat er maar slecht bij hebben.
@oognip fijn dat de kat terug is
@strega is die van jullie al terecht?
@senes krijgen jullie gezinsuitbreiding?
Fijn dat je gehoord hebt dat ze in orde zijn,want in onzekerheid zitten en niets kunnen doen lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn broer en schoonzus zijn ongedeerd, ze waren naar Kamakura. Ze kunnen nog niet terug naar Tokio want al het verkeer ligt plat. Ze komen hopelijk heelhuids terug van hun vakantie.
Bange momenten ten huize sararaats.
Ze heeft nu zo een kleine kamer dat er eigenlijk geen tv past, dan zou hij op haar bureau moeten staan en dat is dan weer niet bevorderlijk voor het maken van het huiswerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier staat de Wii boven, met een oude tv eraan gekoppeldDaar kun je dan alleen weer geen tv op kijken
Sterkte er maar meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn broer en schoonzus zijn ongedeerd, ze waren naar Kamakura. Ze kunnen nog niet terug naar Tokio want al het verkeer ligt plat. Ze komen hopelijk heelhuids terug van hun vakantie.
Bange momenten ten huize sararaats.
Dank je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
Sterkte Sara, dat zijn idd hele spannende momenten.
Nee, ze heeft al een naamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannende tijd geweest saraats
toch nog een coon senesta ik dacht dat je niet meer wilde. Maar wat is ze mooi zeg. En deze gaat mini oid heten?
Miauwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hoogstwaarschijnlijk krijgen we er een poesje bij
[ afbeelding ]
Leuk poesje inderdaad.quote:
Goed zoquote:
Het is een poesje dus ze is niet zo groot en zwaar nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Mooie kat idd SenesZe is niet heel fors zeker he?
Ik denk als ik er nog één neem we serieuze huwelijkscrisis gaan krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
En over een jaar komt er weer 1tje
Ik hou mij nog wel goed aan ik wil er niet meer dan 3 maar goed wij krijgen ook gezinsuitbreiding.
*springt op en neer*quote:
*note*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
En wat doet een vrouw?
Klaagklaagmoppermoppermauwmauwzeurzeurpijnditpijndatgeentijdvoorzusgeenzininzo
+1quote:
Dat moet je hier komen zeggenals je durftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
En wat doet een vrouw?
Klaagklaagmoppermoppermauwmauwzeurzeurpijnditpijndatgeentijdvoorzusgeenzininzo
Zodat je er over kan klagen? Dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggenals je durft
Braafquote:
Nee, dan knok ik je in elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zodat je er over kan klagen? Dat zou te makkelijk zijn
Whutwhutwhut?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Kumbajaaaaaaaaaaa my looooord
Kumbajaaaaaaaaaaa
Sterkte morgen. De ene is agressief en de ander pakt nu een lege fles drank inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Kumbajaaaaaaaaaaa
Ik ben boos op JOU, niet op de WW!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sterkte morgen. De ene is agressief en de ander pakt nu een lege fles drank in
Dat is toch geen X-factor, dat is jeugdsentimentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Kumbajaaaaaaaaaaa
En die fles drank is nog vol.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben boos op JOU, niet op de WW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Maes het volgende:
Joehoe Greys wil je me de foto's van gister mailen??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
* keel schraapt *
bom bom bomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat hebben de WeightWatchers hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben boos op JOU, niet op de WW!
Heb je morgen tijd? Dan kunnen we je het haarfijn uitleggen. Kompas op het noorden richten, gas geven en dan vind je ons wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hebben de WeightWatchers hier nou weer mee te maken?
Ik heb je adres mannetje, maak me niet boosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hebben de WeightWatchers hier nou weer mee te maken?
Ik heb er maar 3quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik dacht dat je er zelf genoeg zou hebben
Op welk mailadres wil je ze?
Da's ook logisch, jij zat IN de jurk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb er maar 3![]()
e-mail: achternaam, voornaam en dan kpnplanet.nl
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
* keel schraapt *
bom bom bomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Repetitie!quote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:
Dat valt toch mee? Goed, het is vrij vroeg, maar ook niet echt 06u ofzo tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend wordt morgen al om 08:15 door mijn vader opgehaald om buxussen te kopen voor mijn ouders. Dat is toch geen tijd he voor het weekend. Maar ik sta maar met hem mee op kan ik mooi nog wat in huis doen en dan 's middags nog even plat denk ik
Kikker = achtergrondkoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Repetitie!![]()
Wil je kikker of achtergrondkoor zijn?
Niet zo schreeuwen, spaar je stem!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik kan dus wel zingen, Senesta herkent het
Daarom klonk het de vorige keer waarschijnlijk niet.quote:
Ik wil graag bonnie tyler zingen met schorre stemquote:
Ach dit weekend gaan jullie weer noordwaarts,krijgen we weer een verslag van jullie avonturen en eventuele ongenode gasten ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je morgen tijd? Dan kunnen we je het haarfijn uitleggen. Kompas op het noorden richten, gas geven en dan vind je ons wel.
Oh echt he... Pas op jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft oh-oh dat beest weer terug? Ik hoor ergens een valse kraai?
Uiteraard. We gaan weer het hele weekend fokken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach dit weekend gaan jullie weer noordwaarts,krijgen we weer een verslag van jullie avonturen en eventuele ongenode gasten ?
Oh gezelligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard. We gaan weer het hele weekend fokken.![]()
Behalve als we bij deocelotten
zijn. Of bij het restaurant. Of aan het Singstarren. Of aan het tandenpoetsen-a-trois avec meneer I.
Zal ik Elies je nummer vast geven?quote:
Omg, zal ik dan ook maar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik neem dit keer mn laptop ook maar mee
Als het goed is heeft Eliesje dat nogquote:
Dat klopt niet helemaal neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik had me trouwens bijna een uur verteld!![]()
Zat me zo te bedenken dat ik rond 9 uur op ging staan, rond 10 uur de auto in om 2,5 uur later, om half 12 dus, bij Ing aan te komen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik had me trouwens bijna een uur verteld!![]()
Zat me zo te bedenken dat ik rond 9 uur op ging staan, rond 10 uur de auto in om 2,5 uur later, om half 12 dus, bij Ing aan te komen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij heb jij echt zo'n GreysGroteCommandCenter in je slaapkamer? Met 6 van die schermen naast elkaar. Met op de ene RTL Boulevard in continue loop, de andere Secret Story, de 3e X-Factor, en dan nog wat Songfestival nieuws, en uiteraard eentje met Franse YouTube'jes op repeat. Oh en Air Crash Investigation op die ander.
En dan lig je daar met je roze netbookje, een afstandsbedieng, katjangnootjes een lading blikjes energiedrank
Okee, tot zover mijn fantasieën over je slaapkamer
Ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij heb jij echt zo'n GreysGroteCommandCenter in je slaapkamer? Met 6 van die schermen naast elkaar. Met op de ene RTL Boulevard in continue loop, de andere Secret Story, de 3e X-Factor, en dan nog wat Songfestival nieuws, en uiteraard eentje met Franse YouTube'jes op repeat. Oh en Air Crash Investigation op die ander.
En dan lig je daar met je roze netbookje, een afstandsbedieng, katjangnootjes een lading blikjes energiedrank
Okee, tot zover mijn fantasieën over je slaapkamer
Nou dan mag je mij zo in spijkerbroek zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik?
Ik heb RTL Boulevard niet gezien vanavond, Secret Story ook niet, Air Crash dinges ook niet () en kijk alleen ff X-factor.
Maar een 'afstandsbedieng', zou ik daarmee alles tegelijk kunnen ja?
Oeh oeh, en ik wil dan ook een 7e scherm met Gaga!
En een man-in-spijkerbroek!
Wat is daar dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Das voor jou een vraag....
Oh en op dat 6e scherm uiteraard de actieve topics van het illustere 'achter de schermen' gedeelte van FOK!
Die hebben we in bed gegeten in dat hotel in Rotterdam, in badjasquote:
Omnomnomnomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben we in bed gegeten in dat hotel in Rotterdam, in badjas
Met Goodbye er naast. Ik lag in de kierSamen met de katjangnoten
Is goed, ik wacht wel evenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Een moment, ff aan Choco Chick vragen
Tsss, dat had je dan niet zo slim geregeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben we in bed gegeten in dat hotel in Rotterdam, in badjas
Met Goodbye er naast. Ik lag in de kierSamen met de katjangnoten
WTFquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is lekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat weet jij allemaal en van wie? PM me eens?
Daar is maandverband voor uitgevonden. Merk je d'r niks meer van.quote:
Oh oh oh, maar dan wil ik ook een PMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat weet jij allemaal en van wie? PM me eens?
Ramptoeristquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een PM!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh oh, maar dan wil ik ook een PM
@Meas, wat mooi! En wat straal je een blijdschap uit, heerlijk!
Dat moet voor de rest nog even een verrassing blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Maes, wat doe je
Die foto doet je jurk totaal geen recht, hij is daar met lappen stof op een pop gedrapeerd, je mouwen zijn er nog niet. En jij zit er nog niet in!
Waarom jij nou weer wel?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom jij nou weer wel?![]()
* senesta kijkt nog eens naar grijs PM envelopje
Die stuurt ze als crew vast door Senesquote:
Kijk maar even in dat topic achter de schermen waar alle PM's ter inzage staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die stuurt ze als crew vast door Senes
Allang geweest..moet even geupdatequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk maar even in dat topic achter de schermen waar alle PM's ter inzage staan.
Daar heb ik geen edit-rechten.quote:
Stuur eens doorquote:
Naar jou altijd.quote:
Spannend!quote:
Je had hem allang!quote:
Ik voel me zo kaal hier met al dat blauwquote:
Maar je BFF is ook zwartquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik voel me zo kaal hier met al dat blauw
Was dat kleine meisje op de foto nou H. d'r kleinkind?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik voel me zo kaal hier met al dat blauw
quote:
Ik begreep het ook niet. En om die tijd nog een kind uit school halen snapte ik ook niet. Maar misschien heeft ze een tweede leg gehad. Alhoewel dat kan ook bijna niet. Ze is de 50 toch al gepasseerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat kleine meisje op de foto nou H. d'r kleinkind?
Niet haar eigen kindje toch? Die ze van school moest halen?
Wie? Ik?quote:
Nee, tegen dronken mensenquote:
Maar dan is ze dus oma (want dat is ze sowieso) én ze heeft zelf nog een ukkie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet. En om die tijd nog een kind uit school halen snapte ik ook niet. Maar misschien heeft ze een tweede leg gehad. Alhoewel dat kan ook bijna niet. Ze is de 50 toch al gepasseerd?
Voor MissPuss?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef senesta het volgende:
Nou moet ik natuurlijk ook een roze mandje hebben he?
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, in dat geval blijf ik wel thuis morgen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is ze dus oma (want dat is ze sowieso) én ze heeft zelf nog een ukkie?
Ik denk dat het idd haar kleinkind is die ze 'de kleine' noemt. Hoop ik
Wat gaan jullie doen? Iets leuks?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch?quote:
Dat ben ik altijd maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef indaha het volgende:
Ik ben de draad kwijt hier,maar ik neem aan dat het aan mij ligt
Ocelotjes kijken!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd maar dat mag de pret niet drukken
Van te voren vast feliway ophangen is altijd goed, echt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, toch?
Ik ben zo benieuwd maar ik vind het ook wel spannend hoor, hoe zullen de mannen reageren? Zal ik als we weg gaan alvast de feliwayding ophangen? Is dat verstandig?
Oeh spannend! Word het gefilmd ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ocelotjes kijken!
Dat wat we de vorige keer zouden doen dus, maar wat er toen niet van kwam.
En daarna nog ff Singstarren. Ik geloof dat ik nu ook zou gaan zingen
Oh echt? F&F meetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ocelotjes kijken!
Dat wat we de vorige keer zouden doen dus, maar wat er toen niet van kwam.
En daarna nog ff Singstarren. Ik geloof dat ik nu ook zou gaan zingen
Ik bij topic 1quote:
Volgende week zondag gaan we op bezoek en als het klikt dan gaat ze meteen meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Van te voren vast feliway ophangen is altijd goed, echt!
Maar ik moet duidelijk echt teruglezen, want wanneer ga je haar halen dan, al snel?
Wilde Wieven Weekendquote:
Oh nou dat word wel een heel verhaal danquote:
Ik mag hopen van niet, want dat maakte dat ik de vorige keer niet durfdequote:
* makkelijk gaat zitten *quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh nou dat word wel een heel verhaal dan
Over het zwart voelen van Meas gok ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef indaha het volgende:
Ik heb hem alweer gevonden,het ging over de andere mevrouw op de foto geloof ik , allleen die neger zoek ik nog wat die ermee te maken had
Ja, prachtig is ze!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgende week zondag gaan we op bezoek en als het klikt dan gaat ze meteen mee
Had je haar gezien?![]()
Had je lush af kunnen leveren, bij nader inzien toch maar niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wilde Wieven Weekendmet zijn 4en maar
Zwart ZIJN zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Over het zwart voelen van Meas gok ik
Nee, wij gaan meeten met je deur-bloem-dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had je lush af kunnen leveren, bij nader inzien toch maar niet.
De vorige keer zouden we naar de ocelotjes gaan, maar dat is wegens tijdgebrek (en allerhande planning van deezzzz en geen, we noemen geen namen, hoi Catquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had je lush af kunnen leveren, bij nader inzien toch maar niet.
Greys, Ing, Cat en jij dus
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwart ZIJN zelfsAls in; geen moderator
Die zijn mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer zouden we naar de ocelotjes gaan, maar dat is wegens tijdgebrek (en allerhande planning van deezzzz en geen, we noemen geen namen, hoi Cat) niet meer gelukt. Dus dat moesten we alsnog doen. Ocelotjes!
[ afbeelding ]
Das pas een mooi poesjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer zouden we naar de ocelotjes gaan, maar dat is wegens tijdgebrek (en allerhande planning van deezzzz en geen, we noemen geen namen, hoi Cat) niet meer gelukt. Dus dat moesten we alsnog doen. Ocelotjes!
[ afbeelding ]
Ze heeft twee nestjes gehad en dat vond de fokker voldoende, omdat ze erg bang is van de kater des huizes mocht ze verhuizen. En ik ben al heel lang gek van haar dus ik kon eigenlijk gewoon niet anders dan reageren, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, prachtig is ze!
Niet al te groot, maar een wijs en lief koppie.
Waarom gaat ze weg bij de vorige eigenaar?
Mooi zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, wij gaan meeten met je deur-bloem-dingen
Die bellen op een goed tijdstipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Maes het volgende:
Ik verander het onderwerp. Ik werd gebeld door iemand van het IFAW en ben maar donateur geworden. Zij helpen dieren in crisissituaties zoals een aardbeving of overstroming.
Mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet, die is gewoon voor je bestemd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft twee nestjes gehad en dat vond de fokker voldoende, omdat ze erg bang is van de kater des huizes mocht ze verhuizen. En ik ben al heel lang gek van haar dus ik kon eigenlijk gewoon niet anders dan reageren, nietwaar?
Japs, dankzij mij gaan we weer een leuk weekendje meemaken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je een nieuw poezel? Fotooooquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft twee nestjes gehad en dat vond de fokker voldoende, omdat ze erg bang is van de kater des huizes mocht ze verhuizen. En ik ben al heel lang gek van haar dus ik kon eigenlijk gewoon niet anders dan reageren, nietwaar?
Truste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef sararaats het volgende:
Zo, ik ga slapen. Hopelijk krijg ik geen nachtmerries van een tsunami.
Ik ben nogal gevoelig.
We doen ons best.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Krijg je een nieuw poezel? Fotoooo
vast al wel gepost enzo maar men jullie zijn snel
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Krijg je een nieuw poezel? Fotoooo
vast al wel gepost enzo maar men jullie zijn snel
Sterktequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef sararaats het volgende:
Ik ben nogal gevoelig.
Positief denken, welterustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef sararaats het volgende:
Ik ben nogal gevoelig.
quote:
Mooierdje zeg, echte dame ook. Even zoeken hoe oud ze ook weer is...quote:
2,5quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooierdje zeg, echte dame ook. Even zoeken hoe oud ze ook weer is...
Oh dat past wel leuk. Dan is ze nog jong voor 2 nestjesquote:
Mail gestuurd dat ik niet actief de duiven weg ga jagen, nog geen antwoord ontvangen...quote:
Vergeet je niet even te laten weten hoeveel je van me krijgtquote:
Ik weet nixquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Maes het volgende:
Vertel eens iets leuks, Eliesje
Een paint is ook goed![]()
Sinds ik een uitnodiging kreeg voor nacht v oranje met bijbehorende youtubes durf ik niet meerquote:
"Yes, I know that feeling"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet nix
Ben heul erg moe en compleet leeg
Toch te hard gewerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nix
Ben heul erg moe en compleet leeg
Euh, link?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Sinds ik een uitnodiging kreeg voor nacht v oranje met bijbehorende youtubes durf ik niet meer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Maes het volgende:
Youtube filmpje van Fiep die eindelijk 'zelf' op de bank kan springen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Maes het volgende:
Youtube filmpje van Fiep die eindelijk 'zelf' op de bank kan springen
Oh joh, dat komt daar wel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeet je niet even te laten weten hoeveel je van me krijgt
We hebben weinig pupnieuws vanavond, Multiquote:
*Klik*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
Deze dan, hier moest ik aan denken toen ik meneer Cash zag in een gastrol in little house. Mijn vader had een LP van hem en dit liedje sprak het meest tot mijn verbeelding, vooral ook omdat mijn vader een perfecte imitatie ervan gaf![]()
Oh ja dat hebben we ook nog in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh joh, dat komt daar wel!
Of we boeken er meteen nog een concertje achteraan
"There are golden gardens at the sweet end of your trail".quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
"Yes, I know that feeling"
Komt uit 'Paris Texas'
Mooie film, ooit gezien?
Denk jij ook dat Elies het super gaat vinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben we ook nog in het vooruitzicht
Ha Asfalt , alles goed?quote:
Ik wacht op het boek!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
"There are golden gardens at the sweet end of your trail".
Komt uit "Never Alone".
Leuk nummer, ooit gehoord?
Echt welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk jij ook dat Elies het super gaat vinden?
Welterustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Asfalt , alles goed?
Ik ga er vandoor ,ben moe vandaag en ga maar eens op tijd naar bed
Ik kan echt geen U2 meer horenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef APK het volgende:
Zo proberen de 3J's een beetje te klinken volgens mij![]()
Ik mag tussen jullie in en als ik dan te gek doe, kunnen jullie me samen neerhoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Denk jij ook dat Elies het super gaat vinden?
Ik doe pas gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag tussen jullie in en als ik dan te gek doe, kunnen jullie me samen neerhoeken
Heb je de engelse versie van de Js gehoord?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen U2 meer horenEn ze vinden zichzelf ook zo geweldig, en dan op zo'n manier van 'laten we net doen alsof we zo ubervriendelijk zijn en ons voor alles en iedereen inzetten dan vinden mensen óns nog meer geweldig'
Huh? Wat bedoellu? Je kunt toch gewoon op het tekstje klikken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef APK het volgende:
Echt rete irritant dat danny alles van youtube laat embedden op FoK!
Die kleine, die kale negert, oh my gawdddddd, die ga jij ook adorerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag tussen jullie in en als ik dan te gek doe, kunnen jullie me samen neerhoeken
Ik vind U2 echt helemaal niks, op één liedje na.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen U2 meer horenEn ze vinden zichzelf ook zo geweldig, en dan op zo'n manier van 'laten we net doen alsof we zo ubervriendelijk zijn en ons voor alles en iedereen inzetten dan vinden mensen óns nog meer geweldig'
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoellu? Je kunt toch gewoon op het tekstje klikken?
Dan krijg je hem op youtube zelf, je hebt gewoon de keuze.
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, moet je weten hoor.
Ik voel mij nu heel erg 2010![]()
Dat is het ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind dat songfestival liedje heul zo gek nog niet
Da's momenteel echt mijn lievelingsquote:
You what?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Iedereen weet dat apk zelfs me zoon van 8
Je hebt dus nog nooit misgeklikt per ongeluk op het tekstje?quote:
Jij gaat zeker niet een betere link geven terwijl je naar Tatjana kijkt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Da's momenteel echt mijn lievelings
Alleen het geluid van dat live optreden is niet zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niet een betere link geven terwijl je naar Tatjana kijkt?
Nee, écht nooitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit misgeklikt per ongeluk op het tekstje?
Ook niet met wijn achter je kiezen? Want dan had je het geweten
Mooiquote:
Ik zou er wel naast wakker willen worden hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat een lelijke foto bij dat filmpjezo met die peuk
Wat...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef asfalthooligan het volgende:
ach als adele rookt ken ze ook ......
Oh dat zou ik sowieso niet eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou er wel naast wakker willen worden hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:
Ik heb de jurk gemist, hopelijk jouw future to be ook want dat brengt bad luck toch?quote:
Ja ik hou steeds de handen voor mijn scherm als hij ook maar iets in de buurt komt. Maar hij wil het ook niet, hij wil verrast worden op de dag zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de jurk gemist, hopelijk jouw future to be ook want dat brengt bad luck toch?
In een beginstadium hoorquote:
Dan nog, ik ben nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
In een beginstadium hoor
Maes wil hem je vast wel ff PMen!
Hoiiiiiiiiii
Ik vind haar in deze aflevering veel leuker en echter dan in alle voorgaande afleveringen.quote:
Trust!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook maar slapen om morgen fit te zijn
Eerder niet meer te krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zou sushi nu eigenlijk goedkoper worden?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kunnen die vis nu zo van het land rapenen de zeewier zit er gratis bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |