ik heb een Nokiaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef macondo het volgende:
Nokia is een mooi voorbeeld van het boek van Peter Lynch (on up on wallstreet). Gebruik wat je al weet in de markt.
Ik ken niemand met een Nokia. Suf, achterhaald merk. Slechte software. Het is RIM, Apple, Samsung en HTC...
de downside is naar nul. Da's logisch, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Mercer het volgende:
Mwah ik denk dat de kans redelijk is voor een 50% plus in Nokia. En zoniet, dan is de downside vrij beperkt lijkt me.
http://www.google.com//fi(...)ne&q=NYSE:NOK&ntsp=0
Ik verwacht een kleine minieme opwaartse correctie als de fed funds weer naar buiten komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef flyguy het volgende:
Voor de mensen die aan verkopen denken: vandaag is weer FED day dus aan het einde van de dag kan er nog wel weer een leuke correctie aankomen.
Onderschat niet hoezeer die Amerikanen op hun eigen markt gefocust zijn. Maar Europa zal er wel niets van meekrijgen (tenminste vandaag dan).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik verwacht een kleine minieme opwaartse correctie als de fed funds weer naar buiten komt.
Die wielrenner kocht maar weinig horloges, net als jij weinig telefoons kooptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik heb een NokiaVan een jaar of acht oud. De enige telefoon die mijn capriolen overleeft, alle nieuwe telefoon gaan kaput (geloof me, genoeg ervaring inmiddels)
Ideale reistelefoon. Kan je van trucks laten afstuiteren, het is een beetje zoals dat horloge van Van Est. Zijn hart stond stil, maar zijn horloge bleef tikken...
[ afbeelding ]
Maar inderdaad, ik zie nokia ook meer als een logge hardware fabrikant. Wat is daar in te verdienen, tenzij je heeeeeel erg efficient produceert? Is Nokia daar beter in dan anderen?
daar zit wel wat in: goede degelijke producten maken is misschien wel niet het slimstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Die wielrenner kocht maar weinig horloges, net als jij weinig telefoons kooptMaar goed, lage marge dumpen in de derde wereld. Dat lukt nog wel. Aanhaken bij de rest niet meer.
In de derde wereld lopen ze over 4 jaar ook met smartphones. Die dingen kosten intrinsiek bijna niks om te maken. In ieder geval niet significant veel meer dan een gewone telefoon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Die wielrenner kocht maar weinig horloges, net als jij weinig telefoons kooptMaar goed, lage marge dumpen in de derde wereld. Dat lukt nog wel. Aanhaken bij de rest niet meer.
correctie: maak daar maar minus 1 jaar van (als in: dat is al lang het geval). Al is het soms wel een Chinese neppert.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de derde wereld lopen ze over 4 jaar ook met smartphones. Die dingen kosten intrinsiek bijna niks om te maken. In ieder geval niet significant veel meer dan een gewone telefoon.
waar kjk ik naar, en wat betekent dit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef macondo het volgende:
Actueel nu : hier gaat het nu op op de beurs
http://tinyurl.com/6ygqkcr
Aftellen totdat VS opent lijkt mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar kjk ik naar, en wat betekent dit?
Realtime Geiger teller in Tokioquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar kjk ik naar, en wat betekent dit?
Merckel heeft vanochtend 7 centrales van RWE gesloten. Als in definitief.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Mercer het volgende:
De europese electriciteitsreuzen en dan met name die in kernenergie doen zijn misschien ook wel interessant? E.ON RWE EDF
Ik zou zeggen doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.google.com/finance?q=NTDOY
Kopen of niet?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef JimmyJames het volgende:
"Voor het beleggen in aandelen genoteerd aan OTC dient BinckBank de 'Overeenkomst OTC' ondertekend van u te hebben ontvangen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |