Penersbaard zn droomvrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn voorstel:
Voe als dj![]()
[ afbeelding ]
Ze wil je niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef quaas het volgende:
Waarom vindt het meisje wat hier bij mij net was het erg als ik aan haar kont zit?
WATquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
lesbische tiener topic? wat moet ik daar dan weer? :S
Geilheid op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
lesbische tiener topic? wat moet ik daar dan weer? :S
Ja moeilijk voor te stellen natuurlijk maar het is echt wel mogelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, wie wil mij nou niet?
*Gaat dood*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja moeilijk voor te stellen natuurlijk maar het is echt wel mogelijk
Stiltequote:
Wolfgang Gartner - Undertakerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe heette die? Jij bent hier de muziek expert.
Teveel zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg geilheid hadden![]()
Tenzij je VLC gebruikt, dan neem ik je niets kwalijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Driepink het volgende:
zo, wie draait er dan? Ik ben te lui om te kijken op mijn iTunes naar de DJ.
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je merkt direct dat er een mindere DJ draait.
Niet in het lesbische tienertopic kijkenquote:
Er draait geen djquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Genaamt de verzoekjensmachine.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ogogogoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Nitrouz het volgende:
Maar ik ga er vandoor jongens! Ik ben er morgen wel weer ofzo! Tallah!
ik houd van koud bierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet in het lesbische tienertopic kijken
wijvennummers niet waarderen
niet neuken maar vrijen
wil jij ons iets zeggen, _Fanta?
Smakelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
ff eten mensen
vanavond post ik wel wat meer als afgelopen dagen
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
SSB heb je die caps nog gezien van die jordy van loon wijven van je?
Trolololo had vanochtend 3x in 1 uur dat nummer van enrique iglesias. Tonight I'n fucking you.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet in het lesbische tienertopic kijken
wijvennummers niet waarderen
niet neuken maar vrijen
wil jij ons iets zeggen, _Fanta?
welk nummer wil je horen, vraag ik hem wel aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef quaas het volgende:
Grrrr. Ik wil godverdomme riekwesten, moet ik godverdomme wachten
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Geen idee of het wat is maar koelkast kan dit wel waarderen geloof ik
Sindsdien ben je opgegroeid tot een volwassen, 2L fles?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit liedje doet me denken aan toen ik nog kleine fanta was en op mn snes speelde
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:45 schreef quaas het volgende:
[..]
Sindsdien ben je opgegroeid tot een volwassen, 2L fles?
Als je SNES dit soort geluid maakte klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit liedje doet me denken aan toen ik nog kleine fanta was en op mn snes speelde
Niet haten op Duitsersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef quaas het volgende:
Die kutduitsers ook, Koelkast waarom draai je niet gewoon?
Ik mag nog nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou maar aanvragen voor Draakje het in z'n kop haalt weer eens de Chocolade Song in te starten
Your request failed because of the following reasonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou maar aanvragen voor Draakje het in z'n kop haalt weer eens de Chocolade Song in te starten
Volgens mij is koelkast hier ook deels verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]Kutmuziek en komt net als die bliepjesmuziek veel te vaak langs!
Eetzequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga eten mijn Fok!lingen, Smakelijk alvast
Smakelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoi
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoi
Smakelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor. Hond uitlaten en daarna eten![]()
Chili Con Carne staat er op het menu vandaag
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
Hallon morgen in mijn middaguitzending komt er misschien een special guest
Jouw moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
Fappen op Snuf. zn zusjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
Niemand hoor. We zitten heul niet allemaal achter de bank verscholen om zodra je weer binnen bent op te springen en "Verrassing!" te roepen. :pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Driepink het volgende:
zo, eten was weer lekker
wie zijn nog allemaal aanwezig dan?
jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niemand hoor. We zitten heul niet allemaal achter de bank verscholen om zodra je weer binnen bent op te springen en "Verrassing!" te roepen. :p
Neequote:
Nee, maar goed idee!quote:
Geen bejaarden op onzin Radioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
jammer
is lola nog aanwezig?
ff liedje voor der aanvragen
Jawel he? Dat zou pas epiese radio opleveren. Snufs moeder op de radioquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NeeDat hebben jullie vorige week toch gedaan? Of was het 2 weken terug
[..]
Nee, maar goed idee!
[..]
Geen bejaarden op onzin Radio
Robdriessen en ToT zijn ouder dan ik en koelkast hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat zeg je, jongedame? Ik heb mijn gehoorapparaat niet in. Oh wacht, je typt het. Ja mijn leesbril ligt nog in het bejaardenhuis en met mijn kunstheup is het vrij lastig om daar even naar toe te wandelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Robdriessen en ToT zijn ouder dan ik en koelkast hoor
fappen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Limiet verkort.
Ik ga weer echte mannendingen doen
En dat zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Limiet verkort.
oh ik zie het alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij komt over 2 liedjes![]()
of het is het nieuws
Naar?quote:
Popje uitwonenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Limiet verkort.
Ik vind dat een heerlijk nummerquote:
Kinks is leuk liedjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat driepink heeft aangevraagd maar goed het is echt een verschrikkelijk nummer ook
Ik ga jou even whatsappenquote:
Ja de live versie klinkt zoveel beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Driepink het volgende:
oh ik had dus toch de live versie moeten hebben
quote:
Driepink
Bericht:
speciaal voor henk? ohnee lola
En Lola vindt het echt een baggernummerquote:
Ik had em al een paar dagen niet meer gehoord, wilde em wel weer even horenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef ToT het volgende:
Gaaf nummer dit, mar ik draai 'm zelf ook al te vaak in de auto!
Daar ben ik al geweest vandaag. Het was leuk. Ik kwam een vriend van mn ex tegen en die gozer is doodsbang voor mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Na dit nummer ga ik mijn luie gestel verplaatsen naar de supermarkt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest vandaag. Het was leuk. Ik kwam een vriend van mn ex tegen en die gozer is doodsbang voor me
Lang leve random!quote:
Nee jij nietquote:
LEKKER WIJF!!quote:
Opbokken ze had het tegen mijquote:
Voel je je al wat beter? Nu lekker weekend?quote:
Bruce? The river?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoorde mezelfStraks mijn bazen riekwest
Jan smitquote:
Je mag wel blijven hoorquote:
The river?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb net Bruce aangevraagd!
Born in the USA.
Precies, het was voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken ze had het tegen mij
[..]
Voel je je al wat beter? Nu lekker weekend?
nee. je hebt het nu al zo ver gekregenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jan smit
[..]
Je mag wel blijven hoor
Nou doei dan maar hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. je hebt het nu al zo ver gekregen
Ik zie zo wel welke het is geworden hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
The River zat ik idd wel ff aan te denken.
Nee, helaas nog geen weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Voel je je al wat beter? Nu lekker weekend?
Oh succes. Het zal vast wel gezellig wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, helaas nog geen weekendmorgen werken en daarna nog uit eten met collega's ik hoop dat ik het trek.
Jawel dat zeker, ik kan morgen gelukkig ook een beetje uitslapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh succes. Het zal vast wel gezellig worden
Ahhh bikkel, gaat het een beetje met vroeg opstaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef utopie het volgende:
[..]
hoi popjeeindelijk weekend
ik ga morgen zo kei-hard uitslapen heh
!
niet echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh bikkel, gaat het een beetje met vroeg opstaan?
TV is duivels.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even broodje sate maken en tv kijken
Ga groente eten manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve random!
Vraag dan ook aan
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuf
Bericht:
MAAR DAN ZIE JE HAAR BENEN EN JE FAPT ZOLANG JE FAPPEN KAN
Met Frans Bauer had ie zeker ook moeitequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Lama443 wist niet precies wie Jan Smit was
Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb echt 1 briljant nummer geriekwest trouwens zeker een nummertje voor Spouwer
Goede klacht. Net als dit:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Een ding snap ik niet. Tussen 12 en 0 uur mogen we alleen mainstream aanvragen. Dus we mogen geen hardrock ed. aanvragen, maar waarom is er dan wel fripside/bitpop-meuk te horen?
Lama443
Bericht:
omdat episch
Die bliepjesmuziek?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Een ding snap ik niet. Tussen 12 en 0 uur mogen we alleen mainstream aanvragen. Dus we mogen geen hardrock ed. aanvragen, maar waarom is er dan wel fripside/bitpop-meuk te horen?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik had een keer Metallica aangevraagd en toen werd het weggehaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Tijdmachine is baaaschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
WELKE HELT HEEFT TIJDMACHINE AANGEVRAAGDik was het niet
Sperzieboontoon antwoord: omdat koelkast Draakje beheertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarom vraag ik het ook. Er wordt een ontzettende scheve lijn getrokken qua muziek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik had een keer Metallica aangevraagd en toen werd het weggehaald![]()
en daarna kwam mainstream hardcorewas wel echt bekend ofzo maar toch
Hard Rock Hallelujahquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sperzieboontoon antwoord: omdat koelkast Draakje beheert
Het juiste antwoord: Ik vraag niet de extreme nummers aan, alleen die hier 'algemeen gewaardeerd' worden. Er zit echt zwaar alternatieve shit in, die vraag ik echt niet aan in primetime. Hardrock Halelujah is toch ook hardrock? Maar algemeen gewaardeerd, dus die kun je gewoon aanvragen wmb. Fripside kwam trouwens random langs, staat hoog in de top 10 dus heeft een hogere rotatiegraad random.
Zijn over het algemeen wel veel mensen die van hardcore houden, dus snap het wel an sichquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook. Er wordt een ontzettende scheve lijn getrokken qua muziek.
Ja, voor jou geen extreme nummers. Ik kan die nummers namelijk niet aanhoren net zoals jij hardrock niet kan aanhoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sperzieboontoon antwoord: omdat koelkast Draakje beheert
Het juiste antwoord: Ik vraag niet de extreme nummers aan, alleen die hier 'algemeen gewaardeerd' worden. Er zit echt zwaar alternatieve shit in, die vraag ik echt niet aan in primetime. Hardrock Halelujah is toch ook hardrock? Maar algemeen gewaardeerd, dus die kun je gewoon aanvragen wmb. Fripside kwam trouwens random langs, staat hoog in de top 10 dus heeft een hogere rotatiegraad random.
Haters gaan vechten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef Onufriev het volgende:
Godverdomme, niet weer die FFFFFFFFFUUUU Fighters
anti-helden
Dat kan niet. Tenzij je geen naam hebt ingevuld oid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik had een keer Metallica aangevraagd en toen werd het weggehaald![]()
en daarna kwam mainstream hardcorewas wel echt bekend ofzo maar toch
Ik ben het eens echt die bliepjesmuziek is echt verschrikkelijk altijd als dat komt mute ik de radioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, voor jou geen extreme nummers. Ik kan die nummers namelijk niet aanhoren net zoals jij hardrock niet kan aanhoren.
En dat het 'algemeen gewaardeerd' wordt, nouja, ik zal het zo zeggen. Dat is behoorlijk subjectief
Ik volg de topics vrijwel elke dag en General Error wordt door het grote merendeel gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, voor jou geen extreme nummers. Ik kan die nummers namelijk niet aanhoren net zoals jij hardrock niet kan aanhoren.
En dat het 'algemeen gewaardeerd' wordt, nouja, ik zal het zo zeggen. Dat is behoorlijk subjectief
Hij werd soort van afgekaptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan niet. Tenzij je geen naam hebt ingevuld oid.
Prima, ik heb hier geen zin in. Ik mute wel als het me niet aanstaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik volg de topics vrijwel elke dag en General Error wordt door het grote merendeel gewaardeerd.
Black Sabbath?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hij werd soort van afgekapt![]()
Is paranoid algemeen gewaardeerd?
Garbage versie welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ozzy Ozbourne?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wie/wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Er is wel 1 heel nummer bitpop gedraaid hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Prima, ik heb hier geen zin in. Ik mute wel als het me niet aanstaat
Was vorige week ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nummer/tijd noteren, dan kan ik het nakijken. Er wordt nooit zomaar iets afgekapt.
Ik had het niet alleen over vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is wel 1 heel nummer bitpop gedraaid hoor.
Koelkast = heltquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Popje. En voor Snuf. En voor Viro. En voor Huppel. En voor iedereen.
Ik ben niet de enige die dat aanvraagt hoor, sterker nog, vaak is iemand me voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over vandaag.
Neuh is tijdje terug, np.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan 200 tracks terugkijken, dus dat staat er niet meer in.
mocht zoiets weer gebeuren PM me even, dan kan ik het nakijkenquote:
Nogmaals prima, knock yourself outquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat aanvraagt hoor, sterker nog, vaak is iemand me voor.
Lordi is gewoon baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie nu ook alleen nog maar gitaarpestherrie in de lijst hoor
Black Sabbathquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lordi, kings of leon, black sabbath, within temptation
In mijn muziekcollectie heb ik volgens mij niet eens een nummer zonder gitarenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie nu ook alleen nog maar gitaarpestherrie in de lijst hoor
Je vergeet Foo Fightersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lordi, kings of leon, black sabbath, within temptation
Mensen die de discography van U-niq niet hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Lama443 het volgende:
[..]
In mijn muziekcollectie heb ik volgens mij niet eens een nummer zonder gitaren
Ozzy heeft er maar 10 jaar bij gezet, héquote:
Awwwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil me afmelden voor vanavond.. Excuses voor het late afmelden maar kleine uk is ziek.
Sorry
quote:
Baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
Hahaha Afroman spreekt me aan op MSN. Heb jij dit geriekwest?Episch
Haters gaan haten alles had MBP gekochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n gigantische tyfushekel aan die imac heh !!
Maar hij is wel net voorbij gekomen. Was mijn requestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die stond niet in de wachtrij en nog niet
Ik word er echt niet blij van, het is altijd zo depressief qua melodie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar hij is wel net voorbij gekomen. Was mijn request
Haha lauw nog nooit gehoord manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zit er al in sinds jij die jingle heb gestuurd
Learn to fly is juist een vrolijk nummerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik word er echt niet blij van, het is altijd zo depressief qua melodie.
Wacht op mijn riekwestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef EggsTC het volgende:
laat mij inloggen dan, als draakje toch bezig is. dan heb ik 2 uur
Je vindt Guns and Roses en Black Sabbath niks, maar Within Temptation wel.quote:
Dit nummer is epischquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vindt Guns and Roses en Black Sabbath niks, maar Within Temptation wel.
emomuziek ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En buurman ed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs gaat een uur langer door, Draakje tot 20u
WT is gewoon pop!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens over eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |