abonnement Unibet Coolblue
pi_95246923
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat was ik op het moment vergeten, maar ik weet maar al te goed de rol van de VS en de NAVO tijdens de uiteenvalling, en ik ken het ware verhaal van Srebrenica.
En dat is volgens jou?
If not now, then when.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:51:40 #152
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_95246998
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jarane, wat begrijp je niet aan wat ik fucking zeg jonge.
Kijk:
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

En ik erken Kosovo sowieso wel, maar de Serven :r niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon tegen de Serven die Bosnie alsnog kapot willen, moslims kapot willen etc.

Ik zal ze tot mijn dood haten.
Zie je het verschil?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_95247136
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Kijk:

[..]

[..]

Zie je het verschil?
Nee ik zie geen verschil. Wat ik versta onder Serven is jou 2de qoute. Ik ga niet bij elk Serv woord apart uitdrukken met welke Serven precies

Hoopte dat je dat al zou begrijpen.

Maar volgens mij voel je je aardig aangesproken ofniet, terwijl ik juist dacht dat jij zo onafhankelijk was van Servie.
If not now, then when.
pi_95247245
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En dat is volgens jou?
Dutchbat overleverde de bewoners aan Mladic omdat ze hun eigen leven niet wilden wagen voor een stel 'moslims'. Het is bekend, en er zijn bewijzen van, dat er een anti- moslim sentiment heerste onder Dutchbat.

De bekende excuses van 'lichtbewapend' en 'gevraagde luchtsteun kwam niet' zijn bias, want de Nederlandse regering wist heel goed dat er een reële kans was dat Srebrenica aangevallen zou worden, en de luchtsteun stond de hele oorlog klaar, toevallig dat nou net dit moment ze niet konden komen :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:59:23 #155
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_95247253
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee ik zie geen verschil. Wat ik versta onder Serven is jou 2de qoute. Ik ga niet bij elk Serv woord apart uitdrukken met welke Serven precies

Hoopte dat je dat al zou begrijpen.

Maar volgens mij voel je je aardig aangesproken ofniet, terwijl ik juist dacht dat jij zo onafhankelijk was van Servie.
Ik begreep het anders omdat er nogal veel haat is en het ook zo overkwam.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_95247307
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Dutchbat overleverde de bewoners aan Mladic omdat ze hun eigen leven niet wilden wagen voor een stel 'moslims'. Het is bekend, en er zijn bewijzen van, dat er een anti- moslim sentiment heerste onder Dutchbat.

De bekende excuses van 'lichtbewapend' en 'gevraagde luchtsteun kwam niet' zijn bias, want de Nederlandse regering wist heel goed dat er een reële kans was dat Srebrenica aangevallen zou worden, en de luchtsteun stond de hele oorlog klaar, toevallig dat nou net dit moment ze niet konden komen :')
Mooi. :)

Maar de USA wou ook geen luchtaanval geven.
If not now, then when.
pi_95247550
Denk niet dat Mladic voor oorlogsmisdaden moet worden beschuldigd omdat hij niet de opdracht kreeg van Milosevic/Karadzic om een x aantal moslims te vermoorden. Het is de vraag of er wel sprake was van genocide. (ja klinkt heel gek).
propaganda is een sterk wapen })

bekijk het verhaal vanuit een perspectief dat anders is dan de westerse media ons voorleggen.
pi_95247734
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:11 schreef damirovic het volgende:
Denk niet dat Mladic voor oorlogsmisdaden moet worden beschuldigd omdat hij niet de opdracht kreeg van Milosevic/Karadzic om een x aantal moslims te vermoorden. Het is de vraag of er wel sprake was van genocide. (ja klinkt heel gek).
propaganda is een sterk wapen })

bekijk het verhaal vanuit een perspectief dat anders is dan de westerse media ons voorleggen.
Helaas is het Joegoslavië Tribunaal erg sterk beïnvloedt door Amerika en de westerse media, al ontkennen ze dit.
Dus ik denk niet dat Mladic een 'echt eerlijk proces' gaat krijgen.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:20:19 #159
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_95247753
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Helaas is het Joegoslavië Tribunaal erg sterk beïnvloedt door Amerika en de westerse media, al ontkennen ze dit.
Dus ik denk niet dat Mladic een 'echt eerlijk proces' gaat krijgen.
Niemand heeft een eerlijk proces gehad, kijk bijvoorbeeld naar Izetbegovic/Tudjman die nooit voor kwamen want dat kon niet.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_95297906
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Oostblokker het volgende:
en logisch wie kent ze nou niet dat is EDO MAAJKA de beste rapper van BOSNIE frenkie is ook goed aleen niet beter dan edo maajka
Sorry, ik ken alleen Bijelo Dugme en Lepa Brena (of zo)... :')
  zondag 10 april 2011 @ 14:07:48 #161
236125 33
the exploding psychology
pi_95298907
Ik vind het een beetje jammer dat dit topic bijzonder veel politieke onderwerpen bevat.
pi_95299609
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef 33 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat dit topic bijzonder veel politieke onderwerpen bevat.
Jebiga, ik ook, maar je kon verwachten dat het hierheen zou gaan.

quote:
6s.gif Op zondag 10 april 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Sorry, ik ken alleen Bijelo Dugme en Lepa Brena (of zo)... :')
Bijelo Dugme _O_
Goran Bregovic _O_

Bazenmuziek dat.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_95300422
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef 33 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat dit topic bijzonder veel politieke onderwerpen bevat.
Kom met andere onderwerpen zou ik zeggen.. :)
If not now, then when.
  zondag 10 april 2011 @ 15:18:12 #164
236125 33
the exploding psychology
pi_95301492
Ik wil eind dit jaar nog even naar Bosnië (Bihac). Ben er al 5 jaar niet meer geweest en wil toch nog even naar m'n oma en opa, aangezien ik er anders spijt van zal krijgen als ze er niet meer zijn.

Wat is handiger: met het vliegtuig naar Split of Zagreb? Iemand dergelijke ervaringen?
pi_95301918
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef 33 het volgende:
Ik wil eind dit jaar nog even naar Bosnië (Bihac). Ben er al 5 jaar niet meer geweest en wil toch nog even naar m'n oma en opa, aangezien ik er anders spijt van zal krijgen als ze er niet meer zijn.

Wat is handiger: met het vliegtuig naar Split of Zagreb? Iemand dergelijke ervaringen?
Vorig jaar ben ik daar weer op vakantie geweest, paar dagen in Banja Luka en rest daarvan doorgebracht in Murter (met al die Duitsers daar :') ).
Het leek mijn vader wel leuk om vanaf Banja Luka naar Murter te rijden over al die kleine wegen door de bergen via Bihac, dit is in principe vergelijkbaar als vanaf Zagreb komen.

Als je vanaf Split zou komen zou het waarschijnlijk makkelijker zijn, aangezien je dan een comfortabel stuk van die nieuwe snelweg kan meenemen, en een relatief klein stuk door de bergen moet.

Echter, als je vanaf de Zagreb kant komt, wat hij ongeveer deden krijg het wel een stuk moeilijker, maar persoonlijk vond ik dat het wel waard, want de prachtige natuur die je op die weg ziet, geweldig :)

Dus het is afwegen, wil je er gewoon heen om in Bihac te komen zou ik via Split gaan. Wil je nog even van de natuur genieten op de weg erheen, ga vanaf Zagreb.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_95301966
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 15:30 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Vorig jaar ben ik daar weer op vakantie geweest, paar dagen in Banja Luka en rest daarvan doorgebracht in Murter (met al die Duitsers daar :') ).
Het leek mijn vader wel leuk om vanaf Banja Luka naar Murter te rijden over al die kleine wegen door de bergen via Bihac, dit is in principe vergelijkbaar als vanaf Zagreb komen.

Als je vanaf Split zou komen zou het waarschijnlijk makkelijker zijn, aangezien je dan een comfortabel stuk van die nieuwe snelweg kan meenemen, en een relatief klein stuk door de bergen moet.

Echter, als je vanaf de Zagreb kant komt, wat hij ongeveer deden krijg het wel een stuk moeilijker, maar persoonlijk vond ik dat het wel waard, want de prachtige natuur die je op die weg ziet, geweldig :)

Dus het is afwegen, wil je er gewoon heen om in Bihac te komen zou ik via Split gaan. Wil je nog even van de natuur genieten op de weg erheen, ga vanaf Zagreb.
Ik zou Split doen, nog even chillen daar aan de zee..
If not now, then when.
  zondag 10 april 2011 @ 16:14:59 #167
236125 33
the exploding psychology
pi_95303994
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 15:30 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Vorig jaar ben ik daar weer op vakantie geweest, paar dagen in Banja Luka en rest daarvan doorgebracht in Murter (met al die Duitsers daar :') ).
Het leek mijn vader wel leuk om vanaf Banja Luka naar Murter te rijden over al die kleine wegen door de bergen via Bihac, dit is in principe vergelijkbaar als vanaf Zagreb komen.

Als je vanaf Split zou komen zou het waarschijnlijk makkelijker zijn, aangezien je dan een comfortabel stuk van die nieuwe snelweg kan meenemen, en een relatief klein stuk door de bergen moet.

Echter, als je vanaf de Zagreb kant komt, wat hij ongeveer deden krijg het wel een stuk moeilijker, maar persoonlijk vond ik dat het wel waard, want de prachtige natuur die je op die weg ziet, geweldig :)

Dus het is afwegen, wil je er gewoon heen om in Bihac te komen zou ik via Split gaan. Wil je nog even van de natuur genieten op de weg erheen, ga vanaf Zagreb.
Leuk verhaaltje :)!
Jullie beide raden Split aan hmm. Ik zou er inderdaad zsm willen zijn. Moet in Split dan een bus pakken richting Bihac. Enig idee hoeveel dat zou kosten?
pi_95309793
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:14 schreef 33 het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje :)!
Jullie beide raden Split aan hmm. Ik zou er inderdaad zsm willen zijn. Moet in Split dan een bus pakken richting Bihac. Enig idee hoeveel dat zou kosten?
Even gekeken, ik heb bijv. kunnen vinden vanaf Split naar Sarajevo, en dat was 33 euro retour.
Dus je zult waarschijnlijk niet meer kwijt zijn dan dat.

http://www.bhtourism.ba/eng/bybus.wbsp
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_95311025
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:14 schreef 33 het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje :)!
Jullie beide raden Split aan hmm. Ik zou er inderdaad zsm willen zijn. Moet in Split dan een bus pakken richting Bihac. Enig idee hoeveel dat zou kosten?
Ik had een auto gehuurd, lijkt me ook niet heel duur..
If not now, then when.
pi_95318114
Begin me echt te schamen.. :P

Waarom klagen buren zoveel
If not now, then when.
  zondag 10 april 2011 @ 21:23:20 #171
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_95318344
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Begin me echt te schamen.. :P

Waarom klagen buren zoveel
Wie niet man. :')
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_95319194
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Wie niet man. :')
Maar ze is wel echt man.. :'(



Check ze heeft een usernaam opgeschreven.
If not now, then when.
pi_95328363
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar ze is wel echt man.. :'(

[ afbeelding ]

Check ze heeft een usernaam opgeschreven.
Ze kan schrijven :?
Kan ze heel misschien toch nog iets :')

Maarja, we zijn er al achter, ze is toch ciganka, dus we hoeven haar niet als niet te beschouwen als iemand uit het Moederland :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  maandag 11 april 2011 @ 01:24:50 #174
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_95329692
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_95341108
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 01:24 schreef ecktebaas het volgende:
Bacio ti se frajer.

Jesli cuo kad je puklo?
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')