Ja. En je krijgt er een JNA handgranaat in je anus voor terug...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS, ben jij zo'n type dat huizen leeghaalt?
Veilig vanachter je computer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef porsche1 het volgende:
Alles buiten mijn provincie.
Sowieso, Oost-Blokkers.!
Zet mij er ook maar bij, gewoon voor de fun.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zet dit er even bij:
Bekende Yugoslaven:
ecktebaas
33
Shalimar
de40reoverz
LukaLaban
Oostblokker
Serious Lady
Yuri_Boyka
Doe ik zo effe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zet dit er even bij:
Bekende Yugoslaven:
ecktebaas
33
Shalimar
de40reoverz
LukaLaban
Oostblokker
Serious Lady
Yuri_Boyka
Hahaha ik heet geen Yuri, dat is een personage uit de films Undisputed 1,2,3. Als je een hele vette vechtfilm wilt zien moet je die delen kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
Mijn neef heet ook Yuri. En mijn oom Guysz.
En verder ben ik wel een Hongaar. Geen vieze stinkserv.
Illegalen.quote:
Hahaha duidelijk dat je een verstand van een rups hebt maar oke.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Illegalen.Ga tomaten plukken knul.
Ik hoef jou niet als collega.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Illegalen.Ga tomaten plukken knul.
Mooie OP, je vergeet Kosovo maar dat is gewoon Servië.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:55 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mooie OP, je vergeet Kosovo maar dat is gewoon Servië.
3e grootste van Europa was het toch? Dat van die onderzeeër wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef ecktebaas het volgende:
Leuk feit: SFRJ had het 3e sterkste leger van de wereld. Het was ook een van de 7 landen die een onderzeeër konden bouwen.
Het was het 3e van de wereld, na SSSR en VS, Engeland en Joegoslavië waren ongeveer gelijk. De onderzeeërs zijn nu in een museum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
3e grootste van Europa was het toch? Dat van die onderzeeër wist ik niet.Hadden ze er wat gebouwd en in welke handen zijn die nu?
Macedonië ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De enigste landen die bij Yugo horen waren Slovenie, Kroatie, Bosnië en Servie. Geen Albanie dus.
+ Montenegro + Macedonië?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De enigste landen die bij Yugo horen waren Slovenie, Kroatie, Bosnië en Servie. Geen Albanie dus.
Ja Montenegro ook maar dat hoorde bij Servie, Macedonie ook.quote:
Heb ik toch ook allemaal. Gewoon de zes deelrepublieken van Yugo. Kosovo erken ik uiteraard niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja Montenegro ook maar dat hoorde bij Servie, Macedonie ook.
Maar iig beter hou je deze vlaggen aan want dat is vormalig Yugo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |