Beschuitjes, gewoon met niks, die hielden het hier goed.

Bij Ko ging het van overgeven naar diarree.
Ja, die diarree duurde wel wat dagen, maar precies weet ik het niet meer, 3-4-5 dagen? Ik werd zelf halverwege ziek en ka me niet zo goed meer herinneren hoe de dagen verliepen.
Leuke filmpjes Sorboo! Isabeau heeft goede moves. B heb ik niet eens gehoord, zo ingespannen zat ik naar je dochter te kijken.
Ik word alleen altijd zo draaierig van jullie vloer.
En wat staat er nou daar bij je tas, een satelietschotel, of is het een kapstok? Haha, helemaal niet nieuwsgierig hoor!
BJ, vanaf 2 jaar normaal gesproken. Maar dit is een speciaal psz, het gaat om 5 ochtenden per week en je bent als ouder mede- verantwoordelijk, dat betekent dat elke ouder 1 ochtend in de week samen met een andere ouder op zich neemt. Althans in ons geval betekent dat dat ik de ene week doe en P. de andere week.
Het is een psz dat 40 jaar geleden is opgezet door ouders in Amsterdam die geen tuin hadden en een soort buitenspeelplek voor hun kindjes wilden.
Ze zijn eigenlijk ook altijd het grootste deel van de ochtend buiten in een groot peuterbos met kruip en sluipdoorpaadjes.

Omdat de ouders zelf verantwoordelijk zijn, kun je dus ook in overleg bepalen wanneer je kindje komt. En er was nu al plek. Ko is nu 21 maanden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir