Uhuh en als ik dan zijn kamer ga verven heb ik ruziequote:
Dan maar geen kleur op de muur.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en als ik dan zijn kamer ga verven heb ik ruzie
Ik heb mijn vriendin al ruim 3 weken niet meer aangeraakt, dus jaquote:
Dat zuigt. Vooral nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin al ruim 3 weken niet meer aangeraakt, dus ja
Jij hebt tenminste een vriendin om aan te rakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup, en ik moet nog een maand wachten voordat ze hier is.quote:
Normaal gesproken wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin om aan te raken
Nee dat zuigt juist nietquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zuigt nog harder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup, en ik moet nog een maand wachten voordat ze hier is.
Als ze hier is wel jaquote:
Ohww handig, ik zet altijd mijn kook wekker dan weet ik als ik weer naar boven moetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn wasmachien doet een liedje als hij klaar is
Je zoon zit het hele programma gefascineerd te kijken en gaat zingen als het klaar is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kun je dat liedje zelf instellen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dansenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zoon zit het hele programma gefascineerd te kijken en gaat zingen als het klaar is?
Nee zo slim is dat ding nou ook weer nietquote:
Ah zonde, dat was wel cool geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dansen![]()
[..]
Nee zo slim is dat ding nou ook weer niet
Ahhh mennnnnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zonde, dat was wel cool geweest.
dat is echt een TE erg nummerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zonde, dat was wel cool geweest.
Grappig he?quote:
Nee, dat is echt huilen.quote:
Die cd ligt bij mijn oudersquote:
Nee ik ben op 13 oktober jarig en kijk bijna dagelijks om 13:10 op de klok.quote:
Jeej voor jarig in oktoberquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben op 13 oktober jarig en kijk bijna dagelijks om 13:10 op de klok.
En dan ga ik denken hoe lang het nog duurt voor ik jarig ben enz
Jeej voor datquote:
Wanneer jij dan?quote:
whut?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer even een kleine 2000 calorien naar binnen gewerkt![]()
woooooow, wat heb je op?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer even een kleine 2000 calorien naar binnen gewerkt![]()
Mijn zoon ookquote:
quote:
Goed gevuld broodje kebabquote:
Je maakt me hongerig. Ik heb niks lekkers in huis, bewust. En nu zit ik eraan te denken om toch van alles te halen.quote:
Heb je er gewoon een foto van gemaakt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Goed gevuld broodje kebab
[ afbeelding ]
Sorry...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Je maakt me hongerig. Ik heb niks lekkers in huis, bewust. En nu zit ik eraan te denken om toch van alles te halen.
Nope google is my best friend... en deze leek er het meeste opquote:
verdomme, dat moeten we hier ook krijgen op het industrie terrein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Goed gevuld broodje kebab
[ afbeelding ]
23stequote:
thuisbezorgd.nl zo hebben wij het ook gedaan vandaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verdomme, dat moeten we hier ook krijgen op het industrie terrein.
gelukkig had ik lekker bammetjes gesmeerd en nog een gekookt eitje meegenomen
Ik ga je wel even WA-enquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Je maakt me hongerig. Ik heb niks lekkers in huis, bewust. En nu zit ik eraan te denken om toch van alles te halen.
Jij wil ook dagelijks een berichtje dat je dik bent?quote:
Nee ik wil tieten in mijn whatsappquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ook dagelijks een berichtje dat je dik bent?
Die heb je al gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik wil tieten in mijn whatsapp![]()
Moet ik eerst maken danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oke maar meeeeeeerrrrrrrrrrrr
Graag gedaanquote:
Gewoon foto's maken van je eigen... en dan naar kijken op je eigen foonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oke maar meeeeeeerrrrrrrrrrrr
Ja maar ook van andere dameschquote:
Dat is niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon foto's maken van je eigen... en dan naar kijken op je eigen foon
quote:
Bij gebrek aan beter...quote:
Die ga ik toch niet doorsturenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ook van andere damesch
[..]
Dat is niet leuk
Ja LL en NBT hebben mijn boobsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die anderen waren ook echt van jezelf, die je richting LL hebben gestuurd...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ga ik toch niet doorsturen
[..]
Ja LL en NBT hebben mijn boobs
Wat een mazzelaars die 2...quote:
maareh MD wij zijn ook mazzelaars hoorquote:
En die van NBTquote:
We are some lucky chicksquote:
Wat ben jij van plan de 16de?quote:
Ja, goed punt, dat kunnen zij nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maareh MD wij zijn ook mazzelaars hoor
wij kunnen elke dag naar de boezems staren van onze eigen dames
Naar jou house warming komenquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, goed punt, dat kunnen zij niet![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maareh MD wij zijn ook mazzelaars hoor
wij kunnen elke dag naar de boezems staren van onze eigen dames
Jij toch ook Koen?quote:
vertel!quote:
Als zij toestemming geeft stuur ik ze doorquote:
En wat nog meer?quote:
quote:
die zijn te bekend intussen, ik prefereer onbekende boobsquote:
Maar dan natuurlijk op de liefst mogelijke manier gevraagdquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
die zijn te bekend intussen, ik prefereer onbekende boobs
NBT geef je alsjeblieft toestemmingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk op de liefst mogelijke manier gevraagd
Geen idee wat nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zij toestemming geeft stuur ik ze door
[..]
En wat nog meer?
Jajajaja, akkoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NBT geef je alsjeblieft toestemming![]()
![]()
Huppel jij mag mijn foto wel doorsturen hoor
quote:
Ik ga even whatsappenquote:
Doe mij die van LL dan..quote:
Kijk je foon danquote:
Ik heb nog nooit zoveel foto's gemaakt als sinds ik die HTC hebquote:
Zeker... al heb ik welgeteld 1 contactpersoon met wie ik ook werkelijk dat gebruik... anderen hebben geen WAquote:
ik heb er nu 7 in staan, zag laatst spontaan opeens mijn nicht verschijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker... al heb ik welgeteld 1 contactpersoon met wie ik ook werkelijk dat gebruik... anderen hebben geen WA
Aww arme jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker... al heb ik welgeteld 1 contactpersoon met wie ik ook werkelijk dat gebruik... anderen hebben geen WA
LL moest weg maar: Whoa die zien er ook lekker uit...quote:
Bahaha.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LL moest weg maar: Whoa die zien er ook lekker uit...
Dat kreeg ik als reactie
Op mijn foonquote:
kijkt sip naar zijn telefoonquote:
quote:
Ach, wie weet worden het er vanzelf meer ik heb dat ook pas ruim een week...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww arme jij![]()
Ik uhm zit in een stuk of 4 groupschats op de WA. En dan zijn er 5 mensen met wie ik regelmatig WA en 1 met wie ik eigenlijk de hele dag door WA
Ghehequote:
Gewoon even wekelijks die lijst verversen. Gaat snel hoor hoeveel mensen erbij komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, wie weet worden het er vanzelf meer ik heb dat ook pas ruim een week...
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef NBT het volgende:
ik heb 20 mensen op WA, maar WA alleen met fokkers
Lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef NBT het volgende:
ik heb je heul nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef NBT het volgende:
Ik zal die lijst nu eens verversen... eens kijken.. nope nog steeds 1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Gewoon even wekelijks die lijst verversen. Gaat snel hoor hoeveel mensen erbij komen.
ik ook niet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik van geen enkele fokker het telefoonnummer hebquote:
ik van 4, ook erg veel dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik van geen enkele fokker het telefoonnummer heb
Lol ik zit volgens mij aan de 30+ fokkers in mn foon.quote:
Ik wel 2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik van geen enkele fokker het telefoonnummer heb
Ik heb hertog jan van Remlof gekregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik zit volgens mij aan de 30+ fokkers in mn foon.
Ik heb ook remlof op de WA
'zowiezo'quote:
Ja, zeker bij al die kwijlende hopeloze vrijgezelle mannenquote:
maar wij sturen ook geile smsjes!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef NBT het volgende:
ik alleen van CC DW Huppel Ez MD SmoKeZ en Snuitje
ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
stil hier ineens... iedereen aan het WA-en?
Ik was even aan het surfenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
Nee, ik heb niks het Willem-Alexander of het koningshuis in zijn algemeenheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
ik geloof er niks vanquote:
oe ik ga ook even marktplaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
ik was aant marktplaatsen.
heeft iemand van jullie nog een gratis of bijna gratis auto voor mij?
moet nog lopen, voor rest maakt het niet veel uit
Wat een eerquote:
Inboedelquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
ik ben weg! richting vervoer naar zeeland
xx!
goede vakantie meid! Geniet ervanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
ik ben weg! richting vervoer naar zeeland
xx!
ik was doesjenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
Gaat wel lukken! Ik meld me van de week nog wel een x.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Gaat wel lukken! Ik meld me van de week nog wel een x.
me neit teveel missen he!
Van de auto?quote:
ja hij was al een beetje rot, toen dat ruitje ingetikt was hadden ze hem bij carglass opgeladen (terwijl er dat weekend ook nog hoorn-weesp weesp-hoorn-alkmaar-hoorn mee gereden was) Dus eigenlijk zou hij niet leeg zijnquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij was al een beetje rot, toen dat ruitje ingetikt was hadden ze hem bij carglass opgeladen (terwijl er dat weekend ook nog hoorn-weesp weesp-hoorn-alkmaar-hoorn mee gereden was) Dus eigenlijk zou hij niet leeg zijn
Hoppa 90 eurie![]()
fuck timing op dit moment
quote:do 10 maart 2011 22:42u door Beaudelaire
Hallo,
Onlangs heb jij meegedaan aan de prijsvraag om twee toegangsplaatsen te winnen voor de voorpremière van de film The Fighter. Ik mag je met blijdschap mededelen dat jij één van de winnaars bent.
Te druk met DM en WA en zulksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
Wat een stilte...een echte vrijdagmiddag...
Ah, vandaar... en DW is op vakantie natuurlijk en LL is de auto aan het aanduwen... en Huppel aan het verven... Koen aan het vergaderen en gianni en tripack aan het werkquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... en DW is op vakantie natuurlijk en LL is de auto aan het aanduwen... en Huppel aan het verven... Koen aan het vergaderen en gianni en tripack aan het werk
Nee ik zit te whatsappenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... en DW is op vakantie natuurlijk en LL is de auto aan het aanduwen... en Huppel aan het verven... Koen aan het vergaderen en gianni en tripack aan het werk
DM vind ikquote:
quote:
Meneer ziekenhuis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DM vind ik![]()
We zitten toch niet met dezelfde te WA-en he
Ja dusquote:
sowieso stenderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... het is echt vrijdagmiddag
zelfs op de radio weten ze niet wat ze moeten draaien...
Nee ik ben NBT aan het hosselenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
Ja, vroeger was de vrijdagmiddag echt beter... met Dolfquote:
quote:
Ik zei al dat hij gewoon naar die tjik zun boobs moest kijken, helaas waren die niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT help jij hem maar door zn zenuwen heen![]()
Ik heb geen zin meer om te whatsappen
OMGquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef gianni61 het volgende:
pff, schijnbaar heb ik collega's die nog te dom zijn een formule te kopieren in excel
dan visualiseert hij die maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij gewoon naar die tjik zun boobs moest kijken, helaas waren die niet zichtbaar.
tjik zun boobsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij gewoon naar die tjik zun boobs moest kijken, helaas waren die niet zichtbaar.
whehehequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tjik zun boobs![]()
Ach ik ben hem gewoon ff zat
Hoe kan je hem nou zat zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tjik zun boobs![]()
Ach ik ben hem gewoon ff zat
Oh dat kan best wel makkelijk hoorquote:
Ja stomme "grapjes" van hemquote:
Volgens mij is hij mij zatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan best wel makkelijk hoor
Of hij wordt nu mishandeldquote:
Dat denk ik ja.quote:
Dat valt best meeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stalk die jongen dan ook niet zo
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stalk die jongen dan ook niet zo
3fmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... het is echt vrijdagmiddag
zelfs op de radio weten ze niet wat ze moeten draaien...
wat luister jij danquote:
Ik luister radio Onzinquote:
Oh ja dat kan ik ook wel gaan kijkenquote:
Ligt eraan :p. SlamFm, 538, Radio decibel, heel soms veronica. Maar 3fm vind ik egt een kut zender. Helemaal als giel beelen 's ochtends op de radio is.quote:
alsof die pipo, van 538 zo leuk is... misschien veronica met Kicken, maar ik luister dan juist wel 3FMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ligt eraan :p. SlamFm, 538, Radio decibel, heel soms veronica. Maar 3fm vind ik egt een kut zeker. Helemaal als giel beelen 's ochtends op de radio is.
Somertijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof die pipo, van 538 zo leuk is... misschien veronica met Kicken, maar ik luister dan juist wel 3FM
daar vind ik alleen de limericks en de dagelijkse dingetjes leuk vanquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
daar vind ik alleen de limericks en de dagelijkse dingetjes leuk van
oew, nog evenquote:
beetje carnaval dus eigenlijk nogquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, nog even
dan lekker gehaktballen maken
dan nog even de carnavalswagen afbreken
en dan bier !
Uhmmm, om half 6 sexen, dan eten, dan chillenquote:
bouwen en slopen is altijd leuk om te doenquote:
gepland sexenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmmm, om half 6 sexen, dan eten, dan chillenEn morgen om 17:00 werken tot 0;00 uur, dan naar huis zuipen en slapen... verder nog geen plannen.
Nouja ik heb het geplanned, hij weet het nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gepland sexenals ik dat vantevoren weet heb ik geen trek meer
owee hoop voor je dat ie wil danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja ik heb het geplanned, hij weet het nog niet.
Door de weeks werk ik voor een woningbouwvereniging in de IT en in het weekend werk ik vrijwillig voor Escape. Beetje achter de bar staan en bier uitdelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owee hoop voor je dat ie wil dan
Wat voor werk doe je eigenlijk zo 's avonds laat
Niet willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owee hoop voor je dat ie wil dan
Wat voor werk doe je eigenlijk zo 's avonds laat
vast niet discotheek Escape in Amsterdam I assumequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Door de weeks werk ik voor een woningbouwvereniging in de IT en in het weekend werk ik vrijwillig voor Escape. Beetje achter de bar staan en bier uitdelen.
Nope, Escape Veenendaal. Google maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast niet discotheek Escape in Amsterdam I assume
Weekendquote:
dat dus...quote:
Daar had mn ex ook een handje van. Min of meer verplicht neuken voor hij naar eiland ging en als hij terugkwam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gepland sexenals ik dat vantevoren weet heb ik geen trek meer
Klinkt liefdevolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had mn ex ook een handje van. Min of meer verplicht neuken voor hij naar eiland ging en als hij terugkwam.
Flikker op zeg
Me tooquote:
Bagger he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Oceanview het volgende:
Deze SC gaat nu niet echt meer vooruit.
Omdat weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Oceanview het volgende:
Deze SC gaat nu niet echt meer vooruit.
Nee dan is het toch niet leuk meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt liefdevolIk zou best verplicht willen neuken, geen probleem.
[..]
Me tooZo heerlijk uitgeslapen vandaag.
Licht eraan hoe je het brengt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan is het toch niet leuk meer.
Goed weekendquote:
quote:
Het licht aan of uit, maakt mij niks uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Licht eraan hoe je het brengt.![]()
[..]
Goed weekend
Pff wat een foutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het licht aan of uit, maakt mij niks uit hoor
Ze was er altijd. Ik mis CC.quote:
Waar is ze gebleven dan?quote:
Een behoorlijkequote:
Ze heeft een user op haar account laten inloggen en die is in crewforum gaan etteren en lekken.quote:
Ja oke, dat is misschien niet echt verleidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een behoorlijke![]()
Maar om even terug te komen op je vraag.
Hij begon vaak een dag of 3 voor hij naar huis kwam via de telefoon al met bijvoorbeeld: nog 3 dagen en dan seks.
Dan in DH in de auto stappen en roepen: hmm bijna thuis
Met als gevolg dat ik dan al strontchagrijnig in de auto zat en spontaan uitdroogde
Niet echt handig inderdaad, wel jammer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft een user op haar account laten inloggen en die is in crewforum gaan etteren en lekken.
Nu heeft ze ban tot de kerst.
EN FUCKING TERECHT OOK!!
dan zou ik ook uitdrogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een behoorlijke![]()
Maar om even terug te komen op je vraag.
Hij begon vaak een dag of 3 voor hij naar huis kwam via de telefoon al met bijvoorbeeld: nog 3 dagen en dan seks.
Dan in DH in de auto stappen en roepen: hmm bijna thuis
Met als gevolg dat ik dan al strontchagrijnig in de auto zat en spontaan uitdroogde
Ja tochquote:
tjah mijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch![]()
En voor hij weg ging, de nacht ervoor gewoon zeggen: ja maar ik ga morgen voor 2 weken weg hoor!
Zo van nu MOETEN we want straks 2 weken niet.
Ja dag
Seks moet spontaan gebeuren. Niet gepland. Dan heb ik er geen lol meer in hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:35 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah mijnzou het ook niet willen om echt geplanned te vrijen. en al helemaal niet als het 3 dagen van te voren zou zijn
is de sex ook geplanned als je als man bijvoorbeeld een erg romantisch uit gaat??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks moet spontaan gebeuren. Niet gepland. Dan heb ik er geen lol meer in hoor.
Ja oke, maar er zijn wel momenten dat je beide van te voren al weet dat het gaat gebeuren. Dan hoeft het niet meteen niet leuk te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks moet spontaan gebeuren. Niet gepland. Dan heb ik er geen lol meer in hoor.
Ik vind dat je er sowieso niet vanuit moet gaan dat je seks krijgt. Er kan altijd iets gebeuren zijn waardoor het feest niet doorgaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef tripack het volgende:
[..]
is de sex ook geplanned als je als man bijvoorbeeld een erg romantisch uit gaat??
of is dat gewoon de geest van de man die dan gelijk ook sex verwacht
True.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja oke, maar er zijn wel momenten dat je beide van te voren al weet dat het gaat gebeuren. Dan hoeft het niet meteen niet leuk te zijn.
Succesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef tripack het volgende:
daar heb je wel gelijk in
fijn weekend iedereen
ik ga de files in naar huis
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Ik heb het er dan ook voornamelijk moeilijk mee als het als een verplichting overkomt.
Seks is geen verplichting.
Nou zo voelde het wel vaakquote:
Maar je mag toch ook gewoon zeggen "nu even niet"?quote:
Ja en dan was hij heel goed in zijn teleurstelling enz verbergenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je mag toch ook gewoon zeggen "nu even niet"?
Dan werd de eerste de beste deur als kickbox tegenstander gebruikt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan was hij heel goed in zijn teleurstelling enz verbergen
Sarcasme, herken het!
Bij wijze van, jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan werd de eerste de beste deur als kickbox tegenstander gebruikt?
quote:
Wat is dat?quote:
Ik heb het gister geleerd want we hebben een tafeltennis ding in het gebouw. Leuk drinkspelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gegoogled.
Nee nog nooit gespeeld, lijkt me wel leuk
Dan ga ik dat dus niet spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het gister geleerd want we hebben een tafeltennis ding in het gebouw. Leuk drinkspelEn je hoeft niet eens zo verschrikkelijk veel te drinken.
En als je geen enkele keer scoort moet je naakt rondrennen schijnbaarMaar dat is gelukkig gister niet gebeurd.
Ik was echt niet naakt rond gaan rennen hoor als ik er echt geen zou scorenquote:
Geloof mij nou maar dat ik het voor elkaar kan krijgen om niet te scorenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was echt niet naakt rond gaan rennen hoor als ik er echt geen zou scorenMaar je maakt eigenlijk altijd wel een punt want het duurt best lang om ze alle 6 weg te krijgen.
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar dat ik het voor elkaar kan krijgen om niet te scoren
quote:
Nog een beetje vervenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen maar beter![]()
Nog plannen dit weekend?
Ga jij is vakantie vieren ipv hier tepostenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Nog niet dicht?
Groetjes vanuit zeeland!
Heb ik ook al gedaan. Beetje. Gisteravond gezwommenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga jij is vakantie vieren ipv hier teposten
In het radio topic beginnen ze daar wel vaak al bij 280 ongeveer meequote:
Ja okee, maar volgens mij loopt het daar wel wat sneller dan hier, toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het radio topic beginnen ze daar wel vaak al bij 280 ongeveer mee
Welk genre?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mogge
Ik zoek een goede film om te kijken morgen
Iemand suggesties?
Ik ben niet echt een filmfreak of kenner. Maar laatst heb ik The COntract met Morgan Freeman en JOhn Cussack gezien. Niet echt spectaculaire actie ofzo, maar de film liep wel soepeltjes..quote:
Ik ga hem Downlaoden kopen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een filmfreak of kenner. Maar laatst heb ik The COntract met Morgan Freeman en JOhn Cussack gezien. Niet echt spectaculaire actie ofzo, maar de film liep wel soepeltjes..
Feast 1, 2 en 3 achter elkaar kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mogge
Ik zoek een goede film om te kijken morgen
Iemand suggesties?
Daar is het de laatste dagen ook rustig hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar volgens mij loopt het daar wel wat sneller dan hier, toch?
Okee, nu maar hopen dat je hem ook leuk vindtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ga hem Downlaoden kopen!
Danku!
Okee, daar kom ik dus nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is het de laatste dagen ook rustig hoor
Ik ben snel tevredenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nu maar hopen dat je hem ook leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |