Dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
Die 150e pakken en overstappen als je bij vodafone toch een nieuwe telefoon krijgt.
Kan ik niet meer voor die 3gs krijgen als ik hem 2e hands verkoopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
Die 150e pakken en overstappen als je bij vodafone toch een nieuwe telefoon krijgt.
Hoe zit het met je accu, die van mij is na 1,5 jaar behoorlijk verrot, waardoor ik nu elke dag moet opladenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan ik niet meer voor die 3gs krijgen als ik hem 2e hands verkoop?
Er zit wel een klein krasje op het scherm en de GPS chip lijkt kapot te zijn...
Hmm dat doe ik sowieso altijd al, hij zit altijd aan het eind 's avonds rond de 30%.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe zit het met je accu, die van mij is na 1,5 jaar behoorlijk verrot, waardoor ik nu elke dag moet opladen.
Dan betaal ik van eind april tot eind juli dubbele abonnementskosten, dat wil ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Ivotje het volgende:
Tot juli kom op joh, je kan 3 maand van te voren overstappen. Ik zou nog een paar maandjes wachten, lekker je nummer behouden en overstappen naar een andere provider!!
Dan betaal je toch geen dubbele abonnementskosten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan betaal ik van eind april tot eind juli dubbele abonnementskosten, dat wil ik niet.
Mijn nummer behouden kon ook gewoon zei die man, die zou gewoon gratis overgezet worden naar een nieuwe provider...
Tuurlijk wel, mijn contract bij T-Mobile loopt tot 31 juli, en tot die tijd zal ik dus toch gewoon moeten betalen, of nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan betaal je toch geen dubbele abonnementskosten?
Iemand die hier een antwoord op heeft of ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mijn contract bij T-Mobile loopt tot 31 juli, en tot die tijd zal ik dus toch gewoon moeten betalen, of niet?!
Die vrouw van de klantenservice van T-Mobile zei dat ik hem wel 30 april op kon zeggen.
Maar het lijkt me dat je dan gewoon nog betaalt toch?
Vooral als je overstapt naar een andere provider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
Nja hoe veel zou je nu nog krijgen voor een iPhone 3gs ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef 8D het volgende:
Ik zou niet de telefoon terug inleveren, je hebt een duur abo gehad voor 1,5 jaar lang waarbij je er elke maand flink voor hebt betaald. Dat is zonde van al het geld wat je daadwerkelijk al eraan hebt gespendeerd. Ik zou gewoon de 101 euro betalen, dan heb je in ieder geval je telefoon nog waar je vast meer dan 150 euro op marktplaats voor kan krijgen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef Sequencial het volgende:
Bij vroegtijdige beëindiging koop je je contract af. Je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden van je contracttermijn in één keer (dus afkoopbedrag = maandbedrag x aantal resterende maanden), tenzij ze ook daar korting op geven of je dat als tegemoetkoming zouden vrijschelden. Maar reken daar maar niet op.Ik hoef volgens mij niks voor het abonnement terug te betalen, omdat T-Mobile niet aan de beloftes voldoet: dekking in mijn woonplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik nog moet terugbetalen is de ¤100-, die ik nog moet betalen omdat het toestel nog niet afbetaald zou zijn...
http://kopen.marktplaats.(...)=1&av[1688][1]=10183quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja hoe veel zou je nu nog krijgen voor een iPhone 3gs ?
Hooguit ¤200 ofzo ?
Als jij dat kan aantonen en dat is bevestigd kan jij per direct van je abo af. Ik heb 6 jaar in een telefoonwinkel gewerkt en dis kan absoluut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoef volgens mij niks voor het abonnement terug te betalen, omdat T-Mobile niet aan de beloftes voldoet: dekking in mijn woonplaats.
Wat ik nog moet terugbetalen is de ¤100-, die ik nog moet betalen omdat het toestel nog niet afbetaald zou zijn...
dit hebben ze me net ook beloofd na getest te hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Als jij dat kan aantonen en dat is bevestigd kan jij per direct van je abo af. Ik heb 6 jaar in een telefoonwinkel gewerkt en dis kan absoluut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |