abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93952369
T-Mobile heeft net teruggebeld na hand van hun onderzoek

Heb een 2 jarig abonnement waarvan 1.5 jaar verstreken is.
Ik ben ontevreden over de klote dekking en wil graag naar Vodafone overstappen.

Nu geven ze me de keuze:

• het contract nog tot 30 juli uitzitten met 20% korting...

Of

• Het contract laten ontbinden.

Als ik voor die keuze ga heb ik weer een tweetal mogelijkheden:

• Ik hou het toestel maar moet nog ¤101-, euro betalen voor het toestel omdat het contract nog niet afgelopen is.
• Ik geef de iPhone 3GS 16gb terug, maar krijg de prijs die ik bijbetaald heb (een ¤150) uit mijn hoofd terug van T-Mobile.

Ik wil graag trouwens overstappen naar Vodafone met een iPhone 4.

Wat is het verstandigst om te doen ?
pi_93952500
Die 150e pakken en overstappen als je bij vodafone toch een nieuwe telefoon krijgt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:02:21 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_93952617
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
Die 150e pakken en overstappen als je bij vodafone toch een nieuwe telefoon krijgt.
Dit dus :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_93953632
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
Kan ik niet meer voor die 3gs krijgen als ik hem 2e hands verkoop :o ?
Er zit wel een klein krasje op het scherm en de GPS chip lijkt kapot te zijn...
pi_93953724
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Kan ik niet meer voor die 3gs krijgen als ik hem 2e hands verkoop :o ?
Er zit wel een klein krasje op het scherm en de GPS chip lijkt kapot te zijn...
Hoe zit het met je accu, die van mij is na 1,5 jaar behoorlijk verrot, waardoor ik nu elke dag moet opladen ;( .
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93953804
Tot juli kom op joh, je kan 3 maand van te voren overstappen. Ik zou nog een paar maandjes wachten, lekker je nummer behouden en overstappen naar een andere provider!!
...
pi_93954234
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe zit het met je accu, die van mij is na 1,5 jaar behoorlijk verrot, waardoor ik nu elke dag moet opladen ;( .
Hmm dat doe ik sowieso altijd al, hij zit altijd aan het eind 's avonds rond de 30%.
Dus van 's ochtends 05:30 tot 23:00.
Maar ik gebruik hem echt heel intensief met 3G.
pi_93954289
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Ivotje het volgende:
Tot juli kom op joh, je kan 3 maand van te voren overstappen. Ik zou nog een paar maandjes wachten, lekker je nummer behouden en overstappen naar een andere provider!!
Dan betaal ik van eind april tot eind juli dubbele abonnementskosten, dat wil ik niet :N .
Mijn nummer behouden kon ook gewoon zei die man, die zou gewoon gratis overgezet worden naar een nieuwe provider...
pi_93954490
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dan betaal ik van eind april tot eind juli dubbele abonnementskosten, dat wil ik niet :N .
Mijn nummer behouden kon ook gewoon zei die man, die zou gewoon gratis overgezet worden naar een nieuwe provider...
Dan betaal je toch geen dubbele abonnementskosten?
pi_93954583
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan betaal je toch geen dubbele abonnementskosten?
Tuurlijk wel, mijn contract bij T-Mobile loopt tot 31 juli, en tot die tijd zal ik dus toch gewoon moeten betalen, of niet :o ?!

Die vrouw van de klantenservice van T-Mobile zei dat ik hem wel 30 april op kon zeggen.
Maar het lijkt me dat je dan gewoon nog betaalt toch :o ?
Vooral als je overstapt naar een andere provider.
pi_93956040
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, mijn contract bij T-Mobile loopt tot 31 juli, en tot die tijd zal ik dus toch gewoon moeten betalen, of niet :o ?!

Die vrouw van de klantenservice van T-Mobile zei dat ik hem wel 30 april op kon zeggen.
Maar het lijkt me dat je dan gewoon nog betaalt toch :o ?
Vooral als je overstapt naar een andere provider.
Iemand die hier een antwoord op heeft of ervaring mee heeft :o ?!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:09:06 #12
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_93958712
:o
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:09:11 #13
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_93958722
Bij vroegtijdige beëindiging koop je je contract af. Je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden van je contracttermijn in één keer (dus afkoopbedrag = maandbedrag x aantal resterende maanden), tenzij ze ook daar korting op geven of je dat als tegemoetkoming zouden vrijschelden. Maar reken daar maar niet op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_93959094
Ik zou niet de telefoon terug inleveren, je hebt een duur abo gehad voor 1,5 jaar lang waarbij je er elke maand flink voor hebt betaald. Dat is zonde van al het geld wat je daadwerkelijk al eraan hebt gespendeerd. Ik zou gewoon de 101 euro betalen, dan heb je in ieder geval je telefoon nog waar je vast meer dan 150 euro op marktplaats voor kan krijgen.
pi_93959731
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef 8D het volgende:
Ik zou niet de telefoon terug inleveren, je hebt een duur abo gehad voor 1,5 jaar lang waarbij je er elke maand flink voor hebt betaald. Dat is zonde van al het geld wat je daadwerkelijk al eraan hebt gespendeerd. Ik zou gewoon de 101 euro betalen, dan heb je in ieder geval je telefoon nog waar je vast meer dan 150 euro op marktplaats voor kan krijgen.
Nja hoe veel zou je nu nog krijgen voor een iPhone 3gs ?
Hooguit ¤200 ofzo ?
pi_93959844
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef Sequencial het volgende:
Bij vroegtijdige beëindiging koop je je contract af. Je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden van je contracttermijn in één keer (dus afkoopbedrag = maandbedrag x aantal resterende maanden), tenzij ze ook daar korting op geven of je dat als tegemoetkoming zouden vrijschelden. Maar reken daar maar niet op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef volgens mij niks voor het abonnement terug te betalen, omdat T-Mobile niet aan de beloftes voldoet: dekking in mijn woonplaats.

Wat ik nog moet terugbetalen is de ¤100-, die ik nog moet betalen omdat het toestel nog niet afbetaald zou zijn...
pi_93961386
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nja hoe veel zou je nu nog krijgen voor een iPhone 3gs ?
Hooguit ¤200 ofzo ?
http://kopen.marktplaats.(...)=1&av[1688][1]=10183

Wel wat meer denk ik zo.....
...
pi_93961450
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik hoef volgens mij niks voor het abonnement terug te betalen, omdat T-Mobile niet aan de beloftes voldoet: dekking in mijn woonplaats.

Wat ik nog moet terugbetalen is de ¤100-, die ik nog moet betalen omdat het toestel nog niet afbetaald zou zijn...
Als jij dat kan aantonen en dat is bevestigd kan jij per direct van je abo af. Ik heb 6 jaar in een telefoonwinkel gewerkt en dis kan absoluut.
...
pi_93963785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Als jij dat kan aantonen en dat is bevestigd kan jij per direct van je abo af. Ik heb 6 jaar in een telefoonwinkel gewerkt en dis kan absoluut.
dit hebben ze me net ook beloofd na getest te hebben :)
Ik moet alleen die 100-, nog betalen, wat ik denk ik wel ga doen.
Dan deze voor 300-, vaste prijs verkopen en dan een nieuwe halen bij Vodafone denk ik :)
pi_93964043
Ik zie net dat ik trouwens maar ¤29 heb moeten bijbetalen voor de telefoon.
Zeker weten dus dat ik het nu gewoon die ¤100-, ga betalen, en de telefoon vervolgens voor ¤300-, verkopen.
Vervolgens een nieuw abonnement halen bij Vodafone :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')