pick ik je in Arnhem opquote:
Ik heb nesteldrang, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het maar laat om naar het SW Museum te gaan!![]()
Je ziet me wel verschijnen deze lente.quote:
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer spelen met elkaar?
Ik zal dag na dag uit het raam turen of ik een zachte G zie aankomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je ziet me wel verschijnen deze lente.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrij
Ik ben aan 't sparen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
Mijn plafond moet ook gewit trouwens, lieve mensen.
Misschien neem ik het vliegtuig wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal dag na dag uit het raam turen of ik een zachte G zie aankomen.
Dan word ik heel vrolijk en hyperactiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat doe jij altijd als je dronken wordt?!
Je bent een lucky bastard, Snuit. Denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat doe jij altijd als je dronken wordt?!
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baardquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een lucky bastard, Snuit. Denk ik.
Een rode baard? Scheer 'm dan eens!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baard
Dronken worden is uberhaupt leuk, ongeacht plek tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrij
Kinderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet dat witsel. Dat is weer goed voor andere dingen.
Een rode baard? Roodbaard?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baard
Ja? Vertel eens wat er zo leuk is aan dronken worden...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dronken worden is uberhaupt leuk, ongeacht plek toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |