Mn ouders hebben dit huis 11jr geleden gekocht, en eerst anderhalf jaar verbouw. Alleen de buitenmuren en de 1e tussenvloer zijn gebleven, verder is er geen muur, stopcontact, waterleiding, whatever meer origineel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje... Dit klinkt zo herkenbaar... Pa had een caravan gekocht, splinternieuw. Een jaar later wilde hij toch liever een ander model. En zo geschiedde. Overigens werkte dit 't zelfde met het huis dat we 13 jaar geleden hebben gebouwd. Volgens pa stond ie aan de verkeerde kant van de Gronausestraat, hij kon er niet aardenDus het huidige huis gebouwd en verhuisd.
Letterlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verhuisd naar de andere kant van de straat?
Leuk he, dat soort vadersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben dit huis 11jr geleden gekocht, en eerst anderhalf jaar verbouw. Alleen de buitenmuren en de 1e tussenvloer zijn gebleven, verder is er geen muur, stopcontact, waterleiding, whatever meer origineel.
Daarna nog serre gebouwd, 2x dakkapel, garage vergroot, verande gebouwd. Wasruimte aangebouwd (zijkant van t huis, blinde muur). Nu zeggen ze echt klaar te zijn![]()
Tijd voor een nieuw huis grapte ik dus vorig jaar, nu zou t me niks verbazen ook
Nu heeft die iets gezien, waar die eigenlijk alleen de werkplaats van wil en dan t huis verbouwen tot 2 appartementen en t kantoor naar een 3e![]()
Na de grote verbouwing, zeiden ze hier te blijven totdat ze echt kleiner gaan wonen in een aanleunwoning oid. Ik geloofde ze toen al nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he, dat soort vadersAl zegt mijn pa hier te willen blijven tot alles het huis uit is.
Dat is blijven plakken? Mijn ouders worden al bijna 25 jaar in hetzelfde huisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
Na de grote verbouwing, zeiden ze hier te blijven totdat ze echt kleiner gaan wonen in een aanleunwoning oid. Ik geloofde ze toen al nietAl hebben mn ouders wel de neiging om ergens te blijven plakken. T vorige huis woonden we 16jr, daarvoor hebben ze maar 2 andere huizen gehad.
Ik ben nu 24 en in die tijd drie keer verhuisdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na de grote verbouwing, zeiden ze hier te blijven totdat ze echt kleiner gaan wonen in een aanleunwoning oid. Ik geloofde ze toen al nietAl hebben mn ouders wel de neiging om ergens te blijven plakken. T vorige huis woonden we 16jr, daarvoor hebben ze maar 2 andere huizen gehad.
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nu 24 en in die tijd drie keer verhuisdDus het valt an sich nog mee.. Ware het niet dat we in het tweede huis nog geen vijf jaar hebben gewoond.
Wow, dat is heftig! Kan een onvergetelijke dag zijn.quote:
Dat is het alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is heftig! Kan een onvergetelijke dag zijn.
Hmm ja, ik krijg niet zoveel mee van de ramp zoverquote:
Tel ik ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
ik ben 7x verhuisd en dan reken ik het (tijdelijk) terug verhuizen naar mn ouders niet mee.
Die URL.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tel ik ook niet mee.
Tot ik dit tegen kwam:
[ afbeelding ]
En toen was ik verliefd en moest en zou het kopen
Jij woont in die toren? Ziet er goed uit, is dat die nieuwbouw bij de Vecht?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tel ik ook niet mee.
Tot ik dit tegen kwam:
[ afbeelding ]
Correct!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die URL.
Maar je woont dus in die toren?
Correctquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij woont in die toren? Ziet er goed uit, is dat die nieuwbouw bij de Vecht?
Ik ook niet. Maar met een aardbeving van 8.9 op de schaal van richter, is het al een onvergetelijke dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, ik krijg niet zoveel mee van de ramp zover
Ziet er erg nice uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tel ik ook niet mee.
Tot ik dit tegen kwam:
[ afbeelding ]
Op tekening zag het er erg gaaf uit, in het echt nog wel gaver... maar het project is nog niet klaar. Dus voor mijn neus is nog een bouwput. Denk nog een jaar en dan moet het wel gereed zijn.quote:
Ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op tekening zag het er erg gaaf uit, in het echt nog wel gaver... maar het project is nog niet klaar. Dus voor mijn neus is nog een bouwput. Denk nog een jaar en dan moet het wel gereed zijn.
Om idee te geven hoe het is geworden:
[ afbeelding ]
Haha, die bouwput klinkt bekend..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op tekening zag het er erg gaaf uit, in het echt nog wel gaver... maar het project is nog niet klaar. Dus voor mijn neus is nog een bouwput. Denk nog een jaar en dan moet het wel gereed zijn.
Om idee te geven hoe het is geworden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |