Oh okee, oh dat is nog best veel dan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zoveel examens.. maar wel papers.
Aanstaande maandag 2 inleveren, dan de 14e nog eentje, de 15e examen en tenslotte de 23e nog examen/paper..
Heb jij veel examens? En hoe is het met de verdediging van je bachelorpaper gegaan?
Welkom! Studeer je in Gent?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Elyzeeër het volgende:
Halloooo...Ben nieuw hier dus een nieuwe Nederbelg meldt zich aan, vanuit Gent :-)
Voor wie op zoek is naar werk in België, mocht je in de buurt van Antwerpen wonen daar zit SNT, een Nederlands callcenter waar ze de helpdesk van KPN hebben.
Als Nederlander met een Hollandse tongval kun je er dus gewoon aan de slag, meestal zoeken ze daar ook nog daadwerkelijk wel mensen door het grote verloop en je hoeft dus geen Frans te kunnen! Het zit daar dan ook vol met Nederlanders....(voor- of nadeel, ligt eraan hoe je het ziet)
Gegroet...
Proficiat!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef -er1k het volgende:
Aangenomen in Brussel; dus ik heb een stageplek, whoohoo \o/. Vrijdag uitsluitsel m.b.t. internationale studiebeurs.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef -er1k het volgende:
Aangenomen in Brussel; dus ik heb een stageplek, whoohoo \o/. Vrijdag uitsluitsel m.b.t. internationale studiebeurs.
Leuk! Wat voor bedrijf/functie is het?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef -er1k het volgende:
En vandaag uitslag over je studiebeurs toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef -er1k het volgende:
Inderdaad. Vooral de openheid en spontaniteit van de medewerkers spraken mij erg aan en dat gaf bij mij eigenlijk al meteen de doorslag om ervoor te gaan (indien ze me zouden aannemen). Ik moet wel wat stimulerende mensen om me heen hebben, anders loop ik zelf ook altijd een beetje vast. Soort van gevoel dat je niets eruit mag flappen omdat je anders zure gezichten krijgt.
Volgende week donderdag ga ik weer een dag naar Bruxelles. Maak er meteen een overnachting van, denk ik. CV afleveren bij uitzendbureau's en woonruimtes bekijken. Niet dat ik van dit laatste concreet wat heb, maar ik heb een hollandse mond om het te vragen ;-).
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef -er1k het volgende:
QLB kende ik. Studio ga ik even naar kijken strakjes.
Maar het nieuws van de dag is dat ik mijn buitenlandse studiebeurs krijg \o/ !!!
Daar drink ik er vanavond een aantal op ;-).
Nee, het is nog steedsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Reya het volgende:
Twee keer meer betalen voor kwaliteit die de Italiaanse koffiebar om de hoek niet ontstijgt. Of ben ik dan al te cynisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |