Mappa Mundo.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Iannn het volgende:
Hoe heette dat barretje nu ook alweer trouwens waar we wat zijn wezen drinken?
En zie je nu Brussel niet wat meer zitten dan Leuven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Iannn het volgende:
Absoluut, ik was direct fan, helemaal dat ze alles zelf maakten, die cocktails zagen er vet goed uit en ook die ice tea was prima te drinken zeg.
Over het algemeen is Brussel mij echt goed bevallen, sowieso was heel mijn weekend tof, ik ben over de streep getrokken hierdoor. Deze vent komt naar België als hij zijn P pakt.
Idd! Zeker die tweedequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk lannn!
Die ice tea was echt goddelijk inderdaad![]()
Oh ja, dat gezeik altijd met de trein.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Reya het volgende:
Ik had vandaag anderhalf uur vertraging op de trein uit Rotterdam, zo erg had ik het nog niet eerder meegemaakt.
Goodluck!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef -er1k het volgende:
Morgenmiddag gesprek bij (hopelijk) mijn nieuwe stageplek in Brussel. Wish me luck \o/!
In Elsene zou ik een afspraak maken; in principe hoeft het dan niet lang te duren, maar er zou eventueel wel om extra papierwerk gevraagd kunnen worden. Het ontvangen van de kaart kan wel even duren, maar ook dat verschilt sterk per gemeente.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen idee, Seven. Wel tof dat je misschien wilt gaan kopen in Brussel!![]()
Ga je op zoek naar een studio of echt een appartement?
Ik heb nog een vraagje aan jullie: hebben jullie een afspraak gemaakt om die identiteitskaart aan te vragen, of moesten jullie toen uren wachten bij het gemeentehuis? En hoe lang duurde het voordat je die kaart had?
Ik heb een vakantiebaantje gevonden voor juli maar nu zul je net zien dat ik daar die kaart voor nodig heb
Wauw wat leuk, ah een terrasquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, appartementje zou het dan worden, liefst met 2 slaapkamers en terras of stadstuintje.
Met die machines kun je met muntgeld betalen, of met een belgische bankkaart (maar die heb je denk ik nog niet?). En anders kun je het ook bij een loket kopen, daar kun je ook met een nederlandse pinpas betalen, maar dan moet je misschien wachten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef -er1k het volgende:
Nog even een domme vraag. Waar kan ik op Brussel-Centraal zo snel mogelijk een dagkaart-JUMP trekken voor de MIVB? Moet dit contact? De snelste weg naar de metro is toch door die oranje tunnel met die roltrap naar beneden?
(sjezus, ken je nagaan dat ik ook nog een papieren plattegrond bij me heb morgen).
Op Brussel-Centraal kan het in ieder geval ook met buitenlandse bankkaarten (Maestro).quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met die machines kun je met muntgeld betalen, of met een belgische bankkaart (maar die heb je denk ik nog niet?). En anders kun je het ook bij een loket kopen, daar kun je ook met een nederlandse pinpas betalen, maar dan moet je misschien wachten.
En de snelste weg is idd via die tunnel
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Op Brussel-Centraal kan het in ieder geval ook met buitenlandse bankkaarten (Maestro).
Volgens mij staan ze alleen daar bij de roltrap naar de metro, dus bij die loketten van de MIVB. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef -er1k het volgende:
Thanks. Die machines staan gewoon bij de loketten, of kun je die al kopen op de plek waar je het perron af komt? Ik heb idd nog geen Belgische bankkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |