Ja lijkt me een prima planquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is niet zo ver van het centraal station.
Als je wil kan ik anders wel met je meelopen vanaf het station? Ik kom daar toch langs
Ok, laat me tzt maar per PM weten hoe laat je precies aankomt enzoquote:
Uhm, M, 23, woon en werk in België dus, kom net uit Amerika, ontwijkgedrag voor Nederlandquote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi en welkom. Iets meer info mag wel hoor.
Waar mijn leven mij brengtquote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst de VS, nu België, wat is het volgende?
Proficiat trouwens met 1 jaar zonder regering allemaal!
Klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Seven. het volgende:
We kunnen een hapje gaan eten, ken een uitstekend sushi of tapas restaurant waar je voor 20 euro goed vol zit. inclusief drankjes.
En kom je ook naar de meet in Brussel?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uhm, M, 23, woon en werk in België dus, kom net uit Amerika, ontwijkgedrag voor Nederlandwat wil je nog horen?
[..]
Waar mijn leven mij brengt
Zo'n vage uitspraakquote:Op maandag 2 mei 2011 08:34 schreef Reya het volgende:
Grappig, ik kom ook nog wel even langs, denk ik.
Lijkt me gezellig. Wat is de bedoeling, hoe laat en nog meer details die ik moet weten? 7 mei heb ik al gelezen maar ik heb geen idee waar jullie het verder over hebbenquote:
Wij fokkers gaan een hapje eten en drinken. We spreken om 17.00 af aan de Beurs, voor de MacDonalds. We gaan iets drinken op St. Goriks, om de hoek daar. Daarna gaan we ofwel sushi (St. Goriks) ofwel tapas (kolenmarkt, 3 minuten lopen) eten voor 20 euro de man ongeveer op nog. Wie daarna nog zin heeft kan het nachtleven induiken. Bonnefooi, Madame Moustache, Dépot (Vlaams nest), you name it. Opties genoeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Wat is de bedoeling, hoe laat en nog meer details die ik moet weten? 7 mei heb ik al gelezen maar ik heb geen idee waar jullie het verder over hebben
Nederlander, werkzaam bij een internationale instelling, sinds zeer kort woonachtig in Brussel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo'n vage uitspraak. Jouw naam komt me niet bekend voor trouwens? Vertel eens iets over jezelf.
Klinkt goed allemaalquote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij fokkers gaan een hapje eten en drinken. We spreken om 17.00 af aan de Beurs, voor de MacDonalds. We gaan iets drinken op St. Goriks, om de hoek daar. Daarna gaan we ofwel sushi (St. Goriks) ofwel tapas (kolenmarkt, 3 minuten lopen) eten voor 20 euro de man ongeveer op nog. Wie daarna nog zin heeft kan het nachtleven induiken. Bonnefooi, Madame Moustache, Dépot (Vlaams nest), you name it. Opties genoeg.
(Nachtleven is bij mij vrijwel altijd covered, don't count me in).
27.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Iannn het volgende:
Idemdito, ik ben ook bij voor een drankje, maar heb in principe al andere plannen voor de avond. Hele weirde vraag misschien, maar hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Heb namelijk het gevoel dat iedereen hier mijn leeftijd (begin 20) is, maar misschien zit ik totaal mis.
Opgelost.quote:
En hoe oud ben je? En en en waar in Brussel woon je?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederlander, werkzaam bij een internationale instelling, sinds zeer kort woonachtig in Brussel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |