Dan al?quote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef -er1k het volgende:
Even kijken of ik vrij kan krijgen op 30 april en wellicht dat ik er dan ook bij ben. 30 april zijn open-kot dagen voor nieuwe studenten in Brussel, dus wellicht leuk om deze dan ook even mee te pakken als we er dan toch zijn ;-).
Niet aanstellen eh. Ik heb nog nooit problemen gehad in het OV.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Tegenover de prijzen in Nederland is het inderdaad redelijk ja.
En 's avonds met het OV: nee, liever niet![]()
Maar ik zei het reeds: de kans dat ik kom is klein hoor
Zaterdagavond is vrij parkeren, m.u.v. parkeergarages.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:55 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als het bal in het centrum is heb ik geen zin om me blauw te betalen aan parkeergeld
Jammer dat je niet kan komen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Seven. het volgende:
Ik ben er dan niet. En het beste is nog altijd aan de Beurs, voor McDonalds ofwel bij Ici Paris XL.
Rug naar Beurs onderaan de trappen, links op de hoek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan komen.
Geen idee waar de ici paris is trouwens
Oja ik zie wat je bedoeltquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Rug naar Beurs onderaan de trappen, links op de hoek.
In het weekend 10 euro of zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef Iannn het volgende:
Ik ben toevalligerwijs 7 mei wél in België, maar ik woon er nog niet. Al hoop dat binnen geruime tijd wel te doen. Maar goed, heb de hele reis uitgepland met geld enzo. Hoeveel zou een retourtje Leuven - Brussel zijn?
Ja, dan zou ik komen!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef Halcon het volgende:
Proef op de som:
Wie komen er op de meeting van 30 april?
Indien nee, wie zou er wel komen op 7 mei?
¤ 5,60quote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef Iannn het volgende:
Ik ben toevalligerwijs 7 mei wél in België, maar ik woon er nog niet. Al hoop dat binnen geruime tijd wel te doen. Maar goed, heb de hele reis uitgepland met geld enzo. Hoeveel zou een retourtje Leuven - Brussel zijn?
Gare du Nord?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef -er1k het volgende:
Ah. ¤5,60 is wel te doen, toch? Kom je alleen naar België toe Iannn? Anders maak je er toch een weekend Brussel van. Slaap je in een hotel of in een hostel? Ik moet ook nog een slaapplek regelen.
Wat ik las wordt je daar na 2:00 uitgekicked. Ik hoop tegen die tijd nog in de kroeg te zittenquote:
Wilde plannenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef -er1k het volgende:
[..]
Wat ik las wordt je daar na 2:00 uitgekicked. Ik hoop tegen die tijd nog in de kroeg te zitten
Gewoon in Celtica blijven plakken, is open tot zeker 8u in de weekenden. Pak je de eerste trein terug. En nog geen 5 minuten lopen van centraal station.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |