wij lijken op elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben eerder het tegenovergestelde... lange, dunne, donkerblonde nerd, met wel wat puistjes ja... Vooral in werkkleding ben ik echt een nerd voor mn gevoel...
wowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
Tsunami in Japan na zeer zware aardbeving (8.9)
Damn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij lijken op elkaar![]()
alleen is mijn werkkleding soms een pak
een pakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij lijken op elkaar![]()
alleen is mijn werkkleding soms een pak
Holy shitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
Damn.
Mogguh Symquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
Damn.
ik doe maar geen colbertje aan morgenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een pak![]()
[..]
Holy shit![]()
![]()
[..]
Mogguh Sym
quote:
ahhhh toooeee ??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe maar geen colbertje aan morgendan kan ik niet eten met al die vrouwen aan me
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe maar geen colbertje aan morgendan kan ik niet eten met al die vrouwen aan me
Niet? welke kleur is die van jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh ik zie er ook niet uit in m'n overall hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet? welke kleur is die van jou?hmm die mag ik niet zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van mij is oranje
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet? welke kleur is die van jou?ImageshackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons is blauw de kleur en de teamleaders hebben een gele strook op de schouders...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm die mag ik niet zien..
die van mij is oranje
als je in de zee valt an zie je iemand niet drijven als ie blauw is.. iemand in een oranje overall kan je wel "terugvinden"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij ons is blauw de kleur en de teamleaders hebben een gele strook op de schouders...
ja, dat snap ik, maar wij zitten eigenlijk bijna nooit offshore, hooguit als we ook hook-up scope hebben, maar vaak is dat geen onderdeel van het contract...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je in de zee valt an zie je iemand niet drijven als ie blauw is.. iemand in een oranje overall kan je wel "terugvinden"
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga je me weer overhalen
[..]
en jij ook
bijnaquote:
heerlijk die chantage, maar ben alleen benieuwd wie het dan echt doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijnaiets meer je best doen
![]()
als jij een rokje doet, doe ik een colbert aan![]()
Ja hoor, ben om kwart voor 9 al naar boven gegaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
behoorlijk...
Heb je een beetje kunnen slapen na gister? Was een behoorlijk heftige dag..
ze heeft me al gezien in colbert en stropdasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heerlijk die chantage, maar ben alleen benieuwd wie het dan echt doen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze heeft me al gezien in colbert en stropdas
Mannen in pakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mja soms kan het behoorlijk impact hebben zonder dat je het doorhebt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben om kwart voor 9 al naar boven gegaanBeetje tv kijken en uiteindelijk om 12 uur ofzo in slaap gevallen. Wel heel raar gedroomd tho
Lief dat je 't vraagt![]()
uhuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enigequote:
Ik had 't wel doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja soms kan het behoorlijk impact hebben zonder dat je het doorhebt..![]()
Mijn vriend moet zo'n beetje elke dag in pak naar kantoorquote:[..]
uhuh![]()
Ik laat wel een hele zwakke kant van me zien he?
[..]
gelukkig ben ik niet de enige
* Barreltje doet al een rokje aan !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijnaiets meer je best doen
![]()
als jij een rokje doet, doe ik een colbert aan![]()
Zolang het geen bruin of groen isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga vanavond eens kijken welk colbertje ik morgen aan doe
bruinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het geen bruin of groen is
uiteraard ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar geen stropdas hoor, het is wel weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2011 09:32:51 ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uiteraard ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Trevquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]via dm gaat dit makkelijker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoef je niet zo met spoilers te werken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |