quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou niks, dat roep ik bijna elke ochtend.
Wel goed geslapen hoor, alleen nog niet wakker.
En jij?.
Ah, dan veroorzaak je een dinges en kom je niet meer aan dinges toe en moeten ze je naar de dinges sturen, waardoor je de dinges van morgen en de dinges van overmorgen mist...quote:
Kwamen er Ophelia's voor in je droom?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij lekkere brompot
![]()
Fijn dat je goed geslapen hebt
Ik heb weer bar slecht geslapen en stom gedroomdWas om 6 uur vanochtend klaarwakker
solquote:
6 uur loopt mijn wekker afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij lekkere brompot
![]()
Fijn dat je goed geslapen hebt
Ik heb weer bar slecht geslapen en stom gedroomdWas om 6 uur vanochtend klaarwakker
solquote:
quote:
Mogguh!quote:
Mooi, heb ik ook... allemaal spanningshoofdpijn vanuit mn nek... tijd voor weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ik werd met dikke koppijn wakker, maar dat trekt nu wel een beetje weg
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, heb ik ook... allemaal spanningshoofdpijn vanuit mn nek... tijd voor weekend
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ja he? misschien doe ik wel een rokje aan
je moet je toch vrij kunnen bewegenquote:
naakt genoegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij een nachtjapon naakt vindt![]()
eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet je toch vrij kunnen bewegen![]()
goedemorgen!![]()
Mogguh!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet je toch vrij kunnen bewegen![]()
goedemorgen!![]()
* Barreltje niet Barretje80 welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Dus jij bent elke keer naakt als je aan het fokken bent? Zullen je collega's leuk vinden
* Barreltje wil morgen ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naakt genoeg
[..]
eens![]()
barretjemorgen
![]()
Goed om te wetenquote:
dat gun ik je wel hoorquote:
Knuffelen!quote:
hihiquote:
je kent me helemaal nog niet, misschien schrik je wel van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent me helemaal nog niet, misschien schrik je wel van mejij ziet er helemaal zo niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2011 08:40:25 ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent me helemaal nog niet, misschien schrik je wel van meeyy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga uit van de vreselijkste puisterigste dikste grijze nerds.. dan kan het alleen maar meevallen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ik kan het plaatje niet zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ziet er helemaal zo niet uit
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eyy..
ik ga uit van de vreselijkste puisterigste dikste grijze nerds.. dan kan het alleen maar meevallen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2011 08:41:29 ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij grijs??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
nog erger?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ziet er helemaal zo niet uit
[..]
eyy..
ik ga uit van de vreselijkste puisterigste dikste grijze nerds.. dan kan het alleen maar meevallen tochmet mijn 69 kilo ben ik niet dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grijze haren heb ik ook nog niet gezien (maar dat zegt niks) puisterig.... die heb ik soms wel
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
eyy..
ik ga uit van de vreselijkste puisterigste dikste grijze nerds.. dan kan het alleen maar meevallen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed dat ik niet kom...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog erger?
[..]
met mijn 69 kilo ben ik niet dikgrijze haren heb ik ook nog niet gezien (maar dat zegt niks) puisterig.... die heb ik soms wel
* Barreltje is stiekem ook een beetje dik en puisterig![]()
grijze haren ben ik ook nog niet tegen gekomen
Zelfs de verschrikkelijke dikke puisterige en grijze nerd wil ik knuffelen hoorquote:
die laat idd niets aan de verbeelding over ...quote:
nou dan.. dan valt het toch al weer meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar wel een dikke nerden soms heb ik ook wel puistjes hoor
Ja nou.. verder ben ik wel een beetje liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nou dan.. dan valt het toch al weer mee
lief ben jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou.. verder ben ik wel een beetje liefis dat ook goed genoeg voor een knuffel?
ahh.. dus twee van de 4 criteria:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou.. verder ben ik wel een beetje liefis dat ook goed genoeg voor een knuffel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik ben eerder het tegenovergestelde... lange, dunne, donkerblonde nerd, met wel wat puistjes ja... Vooral in werkkleding ben ik echt een nerd voor mn gevoel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zelfs de verschrikkelijke dikke puisterige en grijze nerd wil ik knuffelen hoor
heheh ik zie er ook niet uit in m'n overall hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben eerder het tegenovergestelde... lange, dunne, donkerblonde nerd, met wel wat puistjes ja... Vooral in werkkleding ben ik echt een nerd voor mn gevoel...
Is het al morgen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lief ben jeen een nerd valt wel mee
puisterig ben je net zo erg als ik
![]()
dus knuffelen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. dus twee van de 4 criteria:
Verschrikkelijk X
Puisterig V
Dik V
Grijs X
Moet lukken hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou kom maar op met je knuffels
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben eerder het tegenovergestelde... lange, dunne, donkerblonde nerd, met wel wat puistjes ja... Vooral in werkkleding ben ik echt een nerd voor mn gevoel...werkkleding kan sexy zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh ik zie er ook niet uit in m'n overall hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |