quote:
Als ze daar 20 jaar geleden over ind e rouw waren had ik het kunnen begrijpen!quote:
ze valt me zowaar ook ineens tegen nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
aafke is toch wel echt de meest achterbakse van het hele stel
Het was anders geweest als Guido niet haar koffer had kunnen nemen. Nu is er geen rooie cent over voor de begrafenis.quote:
Je hebt toch een linker en een rechter oor?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:35 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer 2 streams te volgen
kan er bij eentje niet gewoon ondertiteling
Wat is je nummer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef kahaarin het volgende:
Als de telefoon niet gauw gaat ga ik zo slapen.
Maak er een verhaaltje van:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:24 schreef ABundy het volgende:
Sharon wordt uitgehoord door Mo nu.
HOE moet ze in godsnaam die 15 dingen onthouden door al die EXTRA ellende? wuhahahaha
ja dan gooi ik maar weer het tvgeluid aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef ABundy het volgende:
[..]
Je hebt toch een linker en een rechter oor?!
Serpent en sofia idem.. nu is dat lijk er wel uit maar toch ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef Day het volgende:
Jo is zo vaak niet of nauwelijks te verstaan. En nooooooooit een sanctie,
ik d8 het zelfdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef kahaarin het volgende:
Als de telefoon niet gauw gaat ga ik zo slapen.
Dikke lip syndroomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef Day het volgende:
Jo is zo vaak niet of nauwelijks te verstaan. En nooooooooit een sanctie,
Ik bedoel dat rode geval in de tuin daarzo in bij het hok, als ik de mijne wil horen bel ik hem wel met mijn mobiel, wel lief dat je het voorstelt.quote:
Iedereen is wel een beetje Alex zeg ik maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat rode geval in de tuin daarzo in bij het hok, als ik de mijne wil horen bel ik hem wel met mijn mobiel, wel lief dat je het voorstelt.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Maak er een verhaaltje van:
De Pantoffel-Koningin moest een traan laten toen zij tijdens een Formule-1 wedstrijd aan de Golfkust haar stalen ballen klem in haar zwempak zag zitten. Met een scalpel en ontsmettingsmiddel verwijderde ze met Universitaire discipline de portemonnee die de hoofdprijs als een stapelbed gevangen hield. Naanbrood
yup.. die kan Serpentio en vooral Joanna niet uitstaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:39 schreef Day het volgende:
Volgens mij is aafke gewoon aan het spioneren voor het andere team.
Ik zie/hoor Maik anders nog lekker doorlullen met de girafquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
haha Mo, Maik en Sharon gaan ook gewoon pitten.. TEAM EINDBAAS!! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAAAM!) is een keiharde feit nu
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedereen is wel een beetje Alex zeg ik maar
Nou ze hebben het over die andere halzen die voro de telefoon liggen ... en gaan pittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:39 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ik zie/hoor Maik anders nog lekker doorlullen met de giraf
DUH!quote:
Lol, hoe leuk zou het zijn dat iemand die van binnen komt rennen de mensen buiten moet wakker maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ze hebben het over die andere halzen die voro de telefoon liggen ... en gaan pitten
Zal me benieuwen of er een zware sanctie komt als er dus mensen door blijven slapen bij het overgaan van de telefoon. Dat KAN gewoon nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ze hebben het over die andere halzen die voro de telefoon liggen ... en gaan pitten
gewoon een random boete voor iemand van 500 euro.. Dus het kan zo zijn dat omdat Alex blijft liggen Joanna 500 euro kwijt raakt.. Dan bezeikik mezelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen of er een zware sanctie komt als er dus mensen door blijven slapen bij het overgaan van de telefoon. Dat KAN gewoon niet
500 euro van iedereen zijn kas af als er ook maar 1 iemand een seconde te laat isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen of er een zware sanctie komt als er dus mensen door blijven slapen bij het overgaan van de telefoon. Dat KAN gewoon niet
Ze hebben alleen gezegd dat er een sanctie volgt als de telefoon niet binnen 30sec opgenomen wordt, als men moedwillig gaat lopen verzaken wordt die sanctie vast wel heftiger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Of als Gerard blijft liggen Servio 500 verliest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een random boete voor iemand van 500 euro.. Dus het kan zo zijn dat omdat Alex blijft liggen Joanna 500 euro kwijt raakt.. Dan bezeikik mezelf
yeps.. dat maakt het zo ranzig gemeen = leuk!quote:
oe heeeeerrrrrrrlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of als Gerard blijft liggen Servio 500 verliest.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. dat maakt het zo ranzig gemeen = leuk!)
Zie je het gebeuren... Joanna te laat, Aafke een boete enzo
Nja nja... Hoe dan ook, ik ga slapen, zie morgen wel wat er is gebeurd... Welterusten iedereen.quote:
Telefoon kan elk moment gaan nu!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nja nja... Hoe dan ook, ik ga slapen, zie morgen wel wat er is gebeurd... Welterusten iedereen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nja nja... Hoe dan ook, ik ga slapen, zie morgen wel wat er is gebeurd... Welterusten iedereen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |