Ze doet echt irri idd om haar gelijk te krijgen. Dat Maik het uithoudt met haarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:13 schreef suzi1 het volgende:
doe jij is even normaal jonguh, echt
en mo is weer back hoor
quote:
Op het moment dat ie Mo volblaft de telefoon af laten gaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:12 schreef bollokus het volgende:
nou maik hang hem er snel in want de telefoon gaat zo
Geer is de enige die niet in die stal is gekomen om 'mensen te leren kennen en vriendjes te maken'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]die gaat vannacht veel vrienden maken
Mo is liev nu en is humor ook .. Veel beter dan eergisteren! HEUL VEUL beter! Of er een last van haar afgevallen is ook ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:13 schreef suzi1 het volgende:
doe jij is even normaal jonguh, echt
en mo is weer back hoor
slaapt u lekker en droom zachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga ook naar bed.. Lief van je Bommie, dat je mij belt als die telefoon weer gaat!!
Guido is te dol op het geld om te blijven liggen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, en als Guido nadenkt blijft hij gewoon liggen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Elektriciteit.. daar is ze mee opnieuw tot leven gewekt!
we zullen zien ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is liev nu en is humor ook .. Veel beter dan eergisteren! HEUL VEUL beter! Of er een last van haar afgevallen is ook ...
psies! Die is gewoon op safari in tokkielandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geer is de enige die niet in die stal is gekomen om 'mensen te leren kennen en vriendjes te maken'.
dan snijd hij zich ook echt hard in de vingers denk ik als ie dat doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Guido is te dol op het geld om te blijven liggen!
Hmm, met deze huisgenoten is de kans groter dat hij hoe dan ook geld verliest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Guido is te dol op het geld om te blijven liggen!
merciquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dankuwel.. Wanneer u te bedde gaat, wens ik u hetzelfde!
Truste.. en het was 0900-rijpetravestieten toch ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga ook naar bed.. Lief van je Bommie, dat je mij belt als die telefoon weer gaat!!
Nee, ik ben overgeplaatst naar de negerinnenafdeling!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste.. en het was 0900-rijpetravestieten toch ?
ik doe dat ook 2 x per dag.... maar oefen echt nergens voor !!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef Zixon het volgende:
Laura aan het oefenen met een tandenborstel
Dat niet, maar de familie en vrienden welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef Soury het volgende:
Wat lullen ze nou dat familie en vrienden trots zijn... Oh wacht heel Nederland kijkt
Haha, jij hebt je diploma tandenpoetsen al??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe dat ook 2 x per dag.... maar oefen echt nergens voor !!!
nee over drukken op elkaars geheimquote:
Als het zwart/wit was lijkt het wel een 40/45 fotoquote:
mw Hoogmoed is Laura toch??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee over drukken op elkaars geheim![]()
En nu stoppen met die vuige taal over Mo
Ik had het over lau, zeikerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee over drukken op elkaars geheim![]()
En nu stoppen met die vuige taal over Mo
nee 3x gezakt... en nu slapen jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Haha, jij hebt je diploma tandenpoetsen al??
Zou het...? Hij wordt toch al genomineerd, dat is al bijna zeker, wie is er nu duidelijker genomineerd dan hij...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan snijd hij zich ook echt hard in de vingers denk ik als ie dat doet
Ohw ok.. nu zijn we weer goed beeb!quote:
stomme snol!quote:
dat klopt... maar ik denk niet dat hij zich er populair mee maakt.. hij heeft nu wel geld maar moet er ook nog iets mee kunnen doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het...? Hij wordt toch al genomineerd, dat is al bijna zeker, wie is er nu duidelijker genomineerd dan hij...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |