Ze doet alles om me terug te pakken jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
njaa nja nja njaaaaaaaaaahahahaha ze is niet voor niks je vrouw he![]()
ik mag der nu al
slaapt u lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga maar niet wachten op die rooie foon, welterusten en tot morgen, dan lees ik het wel
Af en toe heb ik zo'n zin om je te kriebelen!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je had haar uitleg moeten zien... Dat ze dus continu aan het bedenken is dat ze niet iets slims moet zeggen en zo dom mogelijk .. best een opgave![]()
Ik heb dat ook omdat ik bang ben dat ik anders niet geaccepteerd word op FOK! Dus dan doe ik er nog maar grove opmerking tegenaan
Een waarom zouden ze clues voor een geraden geheim in het huis gooien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Traan is ex-relatie
Golf is tsunamie
stapelbed is ex-relatie
Traan is een olie-achtige substantie dat voorkomt in het weefsel van bepaalde zeedieren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef Papiergeld het volgende:
Traan: Tsunami of Piercer?
Bal: Bingo
Staal: Piercer
Naanbrood: Bollywood
Portemonnee: Miljonair
Hoofdprijs: Olympisch Goud
Zwempak: Olympisch Goud
Formule: Hoogbegaafd
Pantoffel: Slaapwandel
Golf: Miljonair Tsunami
Koningin: Bingo
Scalpel: Borstverkleining
Universiteit: Hoogbegaafd
Stapelbed: Slaapwandel
Ontsmettingsmiddel: Piercer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Af en toe heb ik zo'n zin om je te kriebelen!!
krekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:06 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Een waarom zouden ze clues voor een geraden geheim in het huis gooien?
Je draaft een beetje door weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:07 schreef mYsca het volgende:
[..]
Traan is een olie-achtige substantie dat voorkomt in het weefsel van bepaalde zeedieren.
Dus Tsunamie
GIYF
15 woorden = v15 geheimenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef Papiergeld het volgende:
Traan: Tsunami of Piercer?
Bal: Bingo
Staal: Piercer
Naanbrood: Bollywood
Portemonnee: Miljonair
Hoofdprijs: Olympisch Goud
Zwempak: Olympisch Goud
Formule: Hoogbegaafd
Pantoffel: Slaapwandel
Golf: Miljonair Tsunami
Koningin: Bingo
Scalpel: Borstverkleining
Universiteit: Hoogbegaafd
Stapelbed: Slaapwandel
Ontsmettingsmiddel: Piercer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je had haar uitleg moeten zien... Dat ze dus continu aan het bedenken is dat ze niet iets slims moet zeggen en zo dom mogelijk .. best een opgave![]()
Ik heb dat ook omdat ik bang ben dat ik anders niet geaccepteerd word op FOK! Dus dan doe ik er nog maar grove opmerking tegenaan
Jesus, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geef mij maar een nieuwe BB of DGK, dit is niet het volgen waard...
scalpel = autopsie = sofiaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
15 woorden = v15 geheimen
de oude geheimen tellen mee: stapelbed is neprelatie!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar dat is behoorlijk omgekeerd.. De hele dag niets anders gezien als een Mo die echt om hem geeft!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de live niet gezien, dus.
Maar ik vind dat gesnauw tegen Maik en het aandachttrekken echt vreselijk.
kan me er ook geen voor de geest halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Day het volgende:
Maar even, behalve dat nummer zaten er gewoon geen clues van sofia in dat huis?
De muren, iigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Day het volgende:
Kompasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Day het volgende:
quote:
Heerlijk als een vrouw zo doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:09 schreef ABundy het volgende:
"DOE die badjas uit" , commandeert Mo
Opeens kijken haar ouders niet meer mee?
o ja schippers internaatquote:
nope nul ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Day het volgende:
Dat helpt niet, iedereen moet er gewoon zijn binnen 30 sec anders is het gewoon FAAL.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef snetje het volgende:
gaan de klitters nu bij de foon liggen? zodat ze in beeld komen?
Jawel hoor.. Elektriciteit.. daar is ze mee opnieuw tot leven gewekt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Day het volgende:
psies!quote:
En alleen gerard had het door.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat helpt niet, iedereen moet er gewoon zijn binnen 30 sec anders is het gewoon FAAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |