Ik vroeg me altijd al af waar jij werkte eigenlijk, wil je dat nog vertellen. Iig bedankt voor al die scoopsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat ik een andere baan heb zonder toegang tot ultrasecret tourdata.
Ik ben eruit gegooit bij m'n echte leven baanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
wilde je niet meedoen met die gestapo-praktijken die sommige modjes hier hanteren ofzo?
Dat hou ik lekker voor mezelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd al af waar jij werkte eigenlijk, wil je dat nog vertellen. Iig bedankt voor al die scoops
1 | site:www.myspace.com +"Aug 19 2011" +"lowlands" |
oh, verkeerd begrepenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben eruit gegooit bij m'n echte leven baan
Omdat ik geen zin meer had in MUZ en FMM. Met LWL ben ik weer gewoon mod (waarschijnlijk).quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
oh, verkeerd begrepenwaarom ben je geen mod meer dan?
Pirania, kom er maar in.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tot voorkort kon je trouwens ook gewoon makkelijk alle tourdata uit myspace filteren met deze google-search:
[ code verwijderd ]
Maar myspace heeft het formaat van de data aangepast en dus indexeert google ze anders. Misschien dat een andere nerd zin heeft uit te zoeken hoe je die search wel werkend krijgt? Heb je ook al veel primeurs aangezien myspace om de paar uur opnieuw geindexeerd wordt door google.
Zou dat fucking geniaal zijn, als je liveshows van hun ziet damnnnquote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als OFWGKTA komt dan... dan... dan...
Datquote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat lowlove van Lowlands zelf was
Ik wil weer nieuwe namen verdikkeme![]()
Ze hebben het ook ergens in een interview gezegd. Zelf niet gehoord, maar ze schijnen zo'n sterk accent te hebben dat niemand 100% zeker weet dat ze echt 'Lowlands' zeidenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef MaJo het volgende:
Laat maar, de bron is fokhttp://www.lowlove.nl/nieuws/we-gaan-the-view-zien-op-lowlands
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #16quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze hebben het ook ergens in een interview gezegd. Zelf niet gehoord, maar ze schijnen zo'n sterk accent te hebben dat niemand 100% zeker weet dat ze echt 'Lowlands' zeiden
Bron: http://goo.gl/su5gKquote:Internationale aanpak doorverkoop online tickets loont
22-03-11 Nieuwsbericht
De drie consumententoezichthouders van de Benelux-landen deden gezamenlijk onderzoek naar problemen bij online ticketverkoop. De Benelux-landen zien dat deze samenwerking loont. Het resultaat van de aanpak is dat de informatie op deze websites veel beter is geworden.
...
Naar aanleiding van het onderzoek zijn alle 24 websites aangeschreven. In de brief stond op welke punten de doorverkopers de informatie op hun websites moesten aanpassen. 9 doorverkopers hebben naar aanleiding van deze brief de informatie op hun websites niet of onvoldoende verbeterd. Daarom heeft de Consumentenautoriteit aan deze 9 aanbieders 'lasten onder dwangsom' opgelegd.
Zo goed als zeker voor LL.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef GoodShoes het volgende:
The Vaccines zou echt awesome zijn! Ik kan echt niet meer wachten op LL
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
Beady Eye vanochtend min of meer bevestigd bij 3fm vanochtend door Domien Verschuuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |