quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet er wat voor over hebben Lindy.
Even gekke vraag, heeft iemand hier wel eens z'n wenkbrauwen bijgeknipt?
Mijn wenkbrauwen zijn keurig in vorm, maar de haren zijn erg lang. Normaal tem ik ze met een berg wenkbrauwgel, maar knippen lijkt me best hendig.
Maar ik durf niet
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, in de namiddag veel te veel gedronken, nu net een slechte horror gekeken in bed en rredelijk ontnuchterd, twee nagels gescheurd en tijd voor slapie
Morning gorgeous!quote:
You bad woman you!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, in de namiddag veel te veel gedronken, nu net een slechte horror gekeken in bed en rredelijk ontnuchterd, twee nagels gescheurd en tijd voor slapie
Ik zag laatst ergens een tutorial-stukje over wenkbrauwen knippen.... volgens mij op beautygloss... Haar filmpje van afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, topic was op.
Ik stelde net mijn rare vraag!
Nog een keer dan:
[..]
Jij ook lekker slapen puckzie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
You bad woman you!
* Puckzzz gaat ook slapen....
Ik vind het niet zo raar eik...als je echt van die lange haren hebt....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens een tutorial-stukje over wenkbrauwen knippen.... volgens mij op beautygloss... Haar filmpje van afgelopen zaterdag.
Jeetje, zij is zonder al die rommel op d'r wenkbrauwen echt veel mooier dan met. Ik vind van haar (en vele andere beautybloggers) dat ze de wenkbrauwen veel te zwaar aanzetten, zeker aan de kant van de neus. Maar dat kan ook mijn persoonlijke smaak zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens een tutorial-stukje over wenkbrauwen knippen.... volgens mij op beautygloss... Haar filmpje van afgelopen zaterdag.
Dat ben ik helemaal met je eens! Perfecte wenkbrauwen my ass....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeetje, zij is zonder al die rommel op d'r wenkbrauwen echt veel mooier dan met. Ik vind van haar (en vele andere beautybloggers) dat ze de wenkbrauwen veel te zwaar aanzetten, zeker aan de kant van de neus. Maar dat kan ook mijn persoonlijke smaak zijn.
Maargoed, ik heb echt lange wenkbrauwharen. ik ken die methode, maar ik vind het eng. Straks heb ik hele rare wenkbrauwen en dan klopt m'n hoofd niet meer
Naja m'n discipline om af te vallen is wel groter hier moet ik zeggen, ik walg soms echt van de mensen hier (en soms ook een beetje van mezelf als ik weer een zak m&m's naar binnen heb gewerkt bijvquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat komt door mcdonalds
Als je jezelf te dik vind kun je 2 dingen doen.
1) Op dieet en sporten
2) Naar Amerika verhuizen
Maar jij hebt dus helemaal geen lekkere Amerikanen daar? In de films zijn die er wel altijd!
Moet je even langs komen hier in Groningen, lekkere mannen ftwquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Diconnected het volgende:
Over wenkbrauwen gesproken... Ik heb ook lange haartjes... Laat ze lekker zo, weet echt niet wat ik er mee moet doen en no way dat ik ze ga knippenzie al helemaal voor me hoe dat fout gaat lawl.
En ook leuk... Kom er net achter dat een scharrel van me nu eenheeft, terwijl ie paar maanden terug zei dat ie het komende jaar geen vriendin wilt.
Blijkt het ook nog eens een meisje te zijn dat ik ken.
![]()
Ik ben nog naarstig op zoek naar een leuke scharrel hier, maar die zijn schijnbaar onvindbaar ofzo, alles is hier of 1.70, of mexicaans, of lelijk, of dik. Nou ben ik ook niet slank ofzo, maar echt ik voel me hier echt slank in vergelijking met sommige mensen die hier rondlopen.
quote:Rowena:
07/03/2011 at 22:58
ik heb ook die wenkbrouw poeder en ik houd er zo van! ik heb ook de goldenblond en bruinhaar ik heb maar gevraagt een douglas medewerkster welke ze me aanbeviel want ik zat er ook altijd naast..
ik vind ook het knippen handig want ik heb ook mega lange wenkbrouwharen, is het niet zo dat ze dan harder gaan groeien of juist langer worden?
Stuur maar doorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet je even langs komen hier in Groningen, lekkere mannen ftwEVERYWHERE
Ik vind lawl zo'n verschrikkelijk schijtwoord he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Stuur maar door
Was wel een leuke Nederlandse man hier laatst,een vriend van NL vriendin hier, maarja, dies gelijk weer 10 jaar ouder dan mijHij blijkt wel vlakbij mij te wonen, lawl.
Ik wist heul niet dat jij eenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind lawl zo'n verschrikkelijk schijtwoord he!maar goed.. Dat doorsturen wordt een beetje lastig, aangezien mn vriendinnen dr ook wel pap van lusten!
komt wel bijna jouw kant op, maar die is van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |