Iets leuks van Paul Sinus ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik wil ook graag iets boven mijn bank hangen. Het is een witte muur, een rode bank, en een uitvergroting van een babyfoto van mijn kind doe ik niet - nee, echt niet, wat medemama's ook zeggen. Jullie leuke tips?
heb je andere toffe foto's? Een vriend(in) die kunst maakt? Of wat ik zelf heel tof vind, is een hele platte (ondiepe) gel haard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik wil ook graag iets boven mijn bank hangen. Het is een witte muur, een rode bank, en een uitvergroting van een babyfoto van mijn kind doe ik niet - nee, echt niet, wat medemama's ook zeggen. Jullie leuke tips?
Kijk eens op etsy.comquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
dat is ook leuk jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk eens op etsy.com
http://www.etsy.com/search/handmade?q=wall+decal
bijvoorbeeld. Je moet er maar net van houden, de meesten zijn wat kinderachtig maar je kunt ook andere zoektermen gebruiken.
ik heb zelf zo'n heule grote ikea poster op canvas...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Ja, dat is geen probleem, je moet wel ff kijken hoe het zit met het verwijderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
Leuke link CL!
Maar ik heb hier glasweefselbehang, houdt een sticker daar wel op?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een afbeelding van Mucha aan de muur
Even zoeken.
Dat past niet helemaal in het warme liefdevolle huis waar wij wonen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Zelf vind ik van die propagandadingen uit de tweede wereldoorlog heel gaaf, maar ik weet niet of die nog op poster te krijgen zijn.
[ afbeelding ]
Die kan je ook op de muur schrijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
En bepaalde songteksten of uitspraken? Die kun je ook op je muur plakken.
dat zei ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook echt een enorme liefde voor fotografie, dus dat kan ook nog natuurlijk.
dank jequote:
Ik heb twee hele toffe portretten van anderman's kids boven de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |